Komunikaty PR

GROHE ogłasza konferencję GROHE X Summit 2023 pod hasłem „Caring for Water”

2022-11-24  |  11:40
Biuro prasowe
  • W dniach 7-9 marca 2023 roku marka GROHE zaprasza swoich partnerów biznesowych oraz konsumentów na wirtualną konferencję na platformie GROHE X
  • W trakcie wydarzenia pod hasłem „Caring for Water” marka połączy siły z ekspertami, aby omówić przyszłość mieszkalnictwa, branży sanitarnej oraz zrównoważonego rozwoju
  • Konferencja jest elementem hybrydowej strategii komunikacji z klientem marki GROHE

 

Warszawa, 23 listopada 2022 – Marka GROHE, światowy producent kompleksowych rozwiązań do łazienki i kuchni, ogłosiła właśnie konferencję GROHE X Summit 2023, która odbędzie się na internetowej platformie GROHE X w dniach 7-9 marca 2023. Trzydniowe wydarzenie pod hasłem „Caring for Water” pełne będzie inspirujących prezentacji oraz angażujących panelów dyskusyjnych i spotkań edukacyjnych typu masterclass. Uczestnicy będą poszukiwać odpowiedzi na pytania dotyczące wyzwań, z którymi mierzy się dzisiaj branża sanitarna. Jaka przyszłość czeka zielone budownictwo? Jak dużą rolę odgrywają w jego rozwoju kwestie związane z wodą? Program uzupełnią prezentacje nowych produktów i technologii. Marka GROHE pokaże, że jej portfolio jest gotowe na przyszłość oraz oczekiwania klientów, którzy chcą rozwijać swoje firmy w duchu zrównoważonego rozwoju.

 

„Dziś ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej jest dzielenie się wiedzą i inspirowanie się wzajemnie nowymi pomysłami. Tylko tak możemy znaleźć sposoby na rozwiązanie coraz bardziej palących problemów społecznych i tych związanych z ochroną środowiska naturalnego. Program GROHE X Summit ma za zadanie informować, inspirować i łączyć naszą branżę w celu promowania zmian na lepsze. To wydarzenie przenosi naszą koncepcję hybrydowej komunikacji z klientem na nowy poziom, zapewniając platformę do wspólnego stawienia czoła wyzwaniom naszych czasów i spojrzenia w przyszłość z otwartością, optymizmem oraz silnym poczuciem konieczności współpracy. Będzie to jednocześnie zapowiedź wydarzeń, które w ciągu najbliższego roku zabiorą klientów do świata naszych subbrandów." - mówi Jonas Brennwald, Leader, LIXIL EMENA.

 

Rozwijanie koncepcji hybrydowej komunikacji z klientem marki GROHE

Uruchomiona w marcu 2021 roku, interaktywna platforma GROHE X, była punktem wyjścia dla koncepcji hybrydowej komunikacji marki GROHE z klientem. Dzięki setkom opublikowanych treści, dostępnych w 14 językach, strona odnotowała prawie 2 miliony odsłon. Cyfrowa społeczność zgromadzona wokół projektu powiększyła się wiosną 2022 roku, kiedy miało miejsce uroczyste otwarcie GROHE X Brand & Communication Experience Center w niemieckim mieście Hermer. Centrum oferuje miejsce do spotkań z gośćmi, a także pięć ultranowoczesnych studiów filmowych, przystosowanych do szkoleń i produkcji treści na stronę, a także do wydarzeń hybrydowych. Marka GROHE wciąż jednak planuje udział w mniejszych lokalnych targach, aby ułatwić fizyczne spotkania z klientami i namacalną interakcję z produktami. Dzięki trzem ciężarówkom GROHE X Motion ich uczestnicy będą mogli bezpośrednio poznać rozwiązania i nowości produktowe.

 

Hybrydowe podejście do komunikacji z klientem, dodatkowo wzmocnione przez ogłoszoną właśnie konferencję GROHE X Summit, pozwala marce zapewnić elastyczną i dostosowaną do potrzeb interakcję z partnerami biznesowymi oraz klientami końcowymi.

 

Więcej informacji na temat konferencji można przeczytać na platformie GROHE X. Rejestracja na konkretne wydarzenia ruszy już w styczniu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Alu-frost podąża za rynkiem samochodowym Biuro prasowe
2022-11-30 | 01:00

Alu-frost podąża za rynkiem samochodowym

Od początku roku alu-frost, firma z Sowlan, produkująca akcesoria samochodowe, wprowadziła do oferty ponad 20 nowych nakładek progowych i na zderzak, w tym do premierowych modeli. Pokazuje
Firma Rynkowe turbulencje, kryzysy, ale też nagrody! Za nami SoDA Conference 2022
2022-10-31 | 22:30

Rynkowe turbulencje, kryzysy, ale też nagrody! Za nami SoDA Conference 2022

Rynkowe turbulencje, kryzysy, ale też nagrody! Za nami SoDA Conference 2022 Blisko 500 uczestników, 16 wystąpień, 35 prelegentek i prelegentów. Tak prezentuje się SoDA
Firma Pracodawca z sercem – 2 rocznica kampanii społecznej
2022-10-11 | 10:00

Pracodawca z sercem – 2 rocznica kampanii społecznej

Dwa lata temu ruszyła kampania społeczna „Pracodawca z sercem”, mająca na celu zwiększenie szans osób niepełnosprawnych na rynku pracy. Celem akcji jest poszerzenie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

PMP

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

CES2023

Ochrona środowiska

Lasy Państwowe zapowiadają rezygnację z ważnego międzynarodowego certyfikatu. Z tego powodu produkty z drewna made in Poland mogą stracić zagranicznych odbiorców

Certyfikat FSC jest gwarantem zrównoważonej gospodarki leśnej. Informuje potencjalnego klienta, że – kupując drewno i produkty z drewna oznaczone tym certyfikatem – nie przyczynia się do niszczenia środowiska naturalnego. Dla większości działających w Polsce firm z branży drzewnej i meblarskiej posiadanie tego certyfikatu jest wymogiem, bez którego nie mogą sprzedawać produktów na zagranicznych rynkach. To dlatego zapowiedzi kolejnych regionalnych dyrekcji Lasów Państwowych o zamiarze rezygnacji z certyfikacji FSC wywołują takie obawy. Przedsiębiorcy ostrzegają, że doprowadzi to do spadku ich konkurencyjności i utraty odbiorców m.in. w Skandynawii, Niemczech czy Francji.

Partner serwisu

Venture Cafe Warsaw

Infrastruktura

Bezpieczeństwo danych kluczowe podczas transformacji cyfrowej firm. Dlatego chmura hybrydowa zyskuje na popularności

Odpowiedni model przechowywania i przetwarzania danych jest fundamentem ciągłości wielu biznesów. Zagrożeniem są nie tylko awarie i błędy użytkowników, lecz także nasilające się cyberataki. W trakcie pandemii COVID-19 wzrosła popularność rozwiązań chmurowych i świadomość korzyści, jakie niesie za sobą ta technologia. Część firm wciąż widzi szereg barier w migracji do chmury publicznej i wybiera tzw. rozwiązania on-premise, czyli przechowywanie danych na serwerach lokalnych. Hybrydowe rozwiązania – łączące obie te technologie – będą jednak zyskiwać na popularności. – W nadchodzących latach klienci będą wybierać rozwiązania z jednego źródła i łączyć rozwiązania od dostawców, którzy mogą zaoferować zarówno przechowywanie danych w chmurze, jak i na serwerach lokalnych – prognozuje Igor Cejkovský z Synology.

Edukacja

Polacy opracowują aplikację do tłumaczenia języka migowego. Rozwiązanie ma być gotowe za rok

Głusi bardzo często doświadczają wykluczenia z uwagi na bariery komunikacyjne. Niski stopień znajomości polskiego języka migowego, zwłaszcza w urzędach, ochronie zdrowia i szkołach, sprawia, że Głusi mają problemy z dostępem do nauki, usług zdrowotnych czy z załatwianiem spraw urzędowych. Tworzona przez polski start-up aplikacja Gesture To Speech (GTS) ma pomóc rozwiązać ten problem. Rozwiązanie z pomocą kamery w telefonie i sztucznej inteligencji przetłumaczy zarówno gesty języka migowego na napisy, jak i mowę na gesty wyświetlane w formie awatara.

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.