eFaktoring NFG teraz także wśród usług Santander Leasing
Pandemia pokrzyżowała plany wielu przedsiębiorcom, którzy bez szybkiego wsparcia finansowego mogą nie przetrwać najbliższych miesięcy. Dużym problemem dla mikrofirm są faktury z odroczonym terminem płatności, ponieważ zapłata za towar lub usługę następuje wiele dni po tym, jak zamówienie zostanie zrealizowane. By pomóc mikrofirmom w ich trudnej sytuacji, NFG i Santander Leasing połączyły siły.
Kilka miesięcy po tym, jak usługa eFaktoringu NFG stała się dostępna w bankowości elektronicznej Mini Firma dla klientów firmowych Santander Bank Polska, kolejna spółka z Grupy Santandera włącza ją do swojej oferty. Tym razem z nowoczesnego faktoringu online na preferencyjnych warunkach będą mogli także korzystać klienci Santander Leasing.
eFaktoring polega na błyskawicznej zamianie faktur na gotówkę. Klienci Santander Leasing mogą zawnioskować o finansowanie, nie ponosząc przez 6 miesięcy opłaty za dostępność do limitu faktoringowego, który może wynieść nawet 250 tys. zł. Cała usługa odbywa się przez Internet, a środki uwolnione z faktur można przeznaczyć na dowolny cel: ZUS, podatki, wynagrodzenia dla pracowników, ratę leasingową, wynajem powierzchni czy bieżące wydatki.
– W tym trudnym dla przedsiębiorców okresie zewnętrzne finansowanie online podwójnie zyskuje na znaczeniu. Badania Krajowego Rejestru Długów pokazują, że w pandemii przedsiębiorcy częściej niż przedtem sięgają po narzędzia chroniące płynność finansową i częściej też szukają rozwiązań dostępnych przez Internet. eFaktoring jest odpowiedzią na te konkretne potrzeby: uwalnia środki zamrożone w fakturach, więc natychmiast poprawia płynność finansową przedsiębiorstwa, i jest w 100 proc. internetowy. Na pytanie, jakie usługi wspierające płynność finansową są dla nich szczególnie ważne właśnie teraz, w czasie pandemii koronawirusa, blisko 30 proc. przedsiębiorców wskazuje, że to faktoring online – podkreśla Dariusz Szkaradek, prezes Zarządu firmy faktoringowej NFG.
Wprowadzając do swojej oferty eFaktoring NFG, Santander Leasing poszerza bogate już portfolio usług finansowych dla przedsiębiorców. Wśród nich są już takie produkty jak leasing operacyjny i finansowy, pożyczki inwestycyjne oraz pożyczki płynnościowe.
– Jesteśmy, po to żeby umożliwiać naszym klientom rozwój swoich biznesów poprzez inwestycje w swoje firmy. Robimy to już ponad 20 lat. Jesteśmy dumni z tego jak bardzo nasi klienci rosną, są coraz bardziej sprawni i konkurencyjni. Wierzymy, że w znacznej mierze, jest to realne właśnie dzięki inwestycjom. Dzisiaj widzimy jednak, że przedsiębiorcy zgłaszają także duże potrzeby związane z finansowaniem bieżącej działalności. Stąd nasza propozycja eFaktoringu - finansowania faktur, które pomaga firmie utrzymać płynność i przetrwać trudniejszy czas. Takie kompletne podejście do zaspokajania potrzeb klientów, doskonale wpisuje się w nasz pomysł bycia partnerem w biznesie, na którego zawsze można liczyć – mówi Tomasz Jąder, prezes Zarządu Santander Leasing.
eFaktoring NFG jest usługą w 100% on-linową, nie wymaga długotrwałych procedur i formalności, a stawki finansowania są jedne z najniższych na rynku. Przedsiębiorcy mogą wybierać między eFaktoringiem jawnym, jawnym ekspres, cichym oraz zaliczkowym. Mają także możliwość częściowego finansowania faktur. Dzięki usłudze eFaktoringu minimalizują ryzyko zatorów płatniczych i chronią swoją płynność finansową.
Firma faktoringowa NFG działa od 2016 r., jest częścią grupy finansowej Kaczmarski Group, do której należy także Krajowy Rejestr Długów, firma windykacyjna Kaczmarski Inkasso, kancelaria prawna Via Lex czy Program Rzetelna Firma. Od początku swojej działalności pomogła w zachowaniu płynności finansowej 4 tys. klientów, finansując prawie 90 tys. faktur na łączną kwotę prawie 600 mln zł.
Santander Leasing to firma z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku finansowania maszyn i urządzeń. Oferuje finansowanie szerokiej gamy środków trwałych przedsiębiorcom z sektora MŚP oraz klientom korporacyjnym. W 2020 roku zdobyła nagrodę Marki Godnej Zaufania. Klienci cenią ją za wysoką jakość świadczonych usług oraz gwarancję rzetelności we współpracy. Dodatkowo w październiku 2020 r. otrzymała tytuł “Najbardziej Innowacyjny Bank” w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Kapituła konkursu doceniła wkład firmy w wspieranie efektywności energetycznej sektora MŚP poprzez innowacyjne podejście proekologiczne, a także za wprowadzanie na rynek innowacji, które niejednokrotnie wyznaczają trendy dla całego rynku finansowego w Polsce
Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu
MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku
MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.