Dużo dobrego w małym formacie – czyli nowe MINIczekolady z Wawelu!
Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię słodkości. Na rynku pojawią się MINIczekolady w kieszonkowych opakowaniach idealnych do delektowania się. Atrakcyjny design podkreśla ich najwyższą jakość oraz eksponuje najważniejsze cechy produktu, czyli wyjątkowe połączenie czekolady i wyśmienitego nadzienia, nawiązując do postrzegania tej kategorii przez konsumentów. Dodatkowo promocję MINIczekolad wspiera także słodka loteria realizowana pod hasłem „Loteria Dobrze Nadziana”, a także intensywna kampania obejmująca TV, radio, sale kinowe Cinema City, digital, VOD i YouTube. W sklepach pojawią się też dedykowane displaye oraz materiały POS.
MINIczekolada = Duża dawka przyjemności. W sam raz „na raz”!
MINIczekolady z Wawelu znane były wcześniej konsumentom jako Batony Wawel. Oprócz zmiany nazwy, metamorfozę przeszły także opakowania, podkreślając najważniejsze cechy produktu – czyli połączenie czekolady z wyśmienitym nadzieniem. Ekspozycja tych kluczowych atrybutów oraz wprowadzenie nowej nazwy to wynik postrzegania kategorii batonów przez konsumentów. Nowość w portfolio marki wpisuje się w panujące obecnie trendy i została wprowadzona na rynek w oparciu o badania konsumenckie.
MINIczekolady Wawel to idealna przekąska „na raz”, którą ze względu na kieszonkowy format można zabrać ze sobą dosłownie wszędzie. Tak jak wszystkie słodycze w portfolio marki, receptury MINIczekolad zostały też stworzone we współpracy z Radą Ekspertów w ramach programu „Dobre Składniki”. Oznacza to, że nie znajdziemy w nich barwników, sztucznych aromatów oraz emulgatora E476. Do produkcji MINIczekolad Wawel wykorzystywane jest ziarno z najlepszych odmian kakaowca. W ramach nowej kategorii będzie dostępnych aż 7 pysznych odsłon produktu: MINIczekolada Advocat (47 g), MINIczekolada Choco (48 g), MINIczekolada Krówkowa (48 g), MINIczekolada Toffi (49 g), MINIczekolada Danusia klasyczna, a także pyszne nowości smakowe: MINIczekolada Big Milk (45 g)
i MINIczekolada M!ocno Orzechowa (44 g).
„Loteria Dobrze Nadziana”
Akcją wspierającą promocję kategorii MINIczekolad od Wawelu jest loteria realizowana pod hasłem „Loteria Dobrze Nadziana”. Na konsumentów czeka wiele atrakcyjnych nagród. Codziennie do wygrania jest 5x100 zł, raz na tydzień 500 zł, a nagrodą główną w loterii jest samochód Hyundai i20. Zasady są niezwykle proste. Aby grać o nagrody pieniężne wystarczy kupić jedną z MINIczekolad Wawel i zarejestrować paragon. Aby wziąć udział w losowaniu nagrody głównej, należy zakupić 5 produktów. Akcja potrwa do końca czerwca i obejmie wszystkie MINIczekolady Wawel, także te w poprzedniej szacie graficznej. Więcej informacji na stronie: https://loteriadobrzenadziana.pl/
Będzie o nas głośno
Promocję nowości wspiera dodatkowo intensywna kampania – spoty TV w zasięgowych stacjach (TVP, TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych), silne wsparcie digital, oparte o display, Social Media i Influencer marketing, a także YouTube i VOD. Zaplanowano też kampanię radiową w RMF FM i RMF MAXXX, działania PR i materiały POS. Spoty widoczne będą także w salach kinowych w całej Polsce. Kampania telewizyjna ruszyła 17 lutego.
Za produkcję spotu odpowiada Studio Produkcyjne Lemon, wsparciem PR i działaniami
z Influencerami zajmuje się agencja Great Minds, za działania Digital odpowiada Aleksander Woś - kierownik Działu Digital marki Wawel, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mets.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=xPncOUz2d5U&feature=youtu.be
Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu
MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku
MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.