Digital Hub firmy Bayer rośnie w siłę i… talenty!
Digital Hub firmy Bayer rośnie w siłę i… talenty!
|
Warszawa, 13 maja 2022 – Na pokładzie Digital Hubu firmy Bayer jest już stu pracowników. Uruchomiona w lipcu 2021 roku jednostka aktywnie rekrutuje i poszukuje nowych talentów. Warszawski hub tworzą specjaliści zarówno z Polski, jak i zagranicy. Na co dzień opracowują innowacyjne rozwiązania cyfrowe, wspierające ochronę zdrowia i rolnictwo - jako, że Bayer działa w obu tych kluczowych obszarach. Swój globalny charakter hub zawdzięcza ścisłej współpracy z centrami IT firmy Bayer w Niemczech, USA i innych krajach.
Digital Hub firmy Bayer stawia na różnorodność w wielu wymiarach. Ponad 1/3 zespołu stanowią kobiety - skutecznie zachęcane do aplikowania na wiele sposobów, m.in. poprzez inicjatywy, takie jak „Uniwersytet Sukcesu“. W zespołach Digital Hubu zatrudnienie znajdują zarówno absolwentki i absolwenci polskich i międzynarodowych uczelni, jak i ekspertki i eksperci z bogatym doświadczeniem naukowym: 6% z nich posiada tytuł doktora.
Warszawski Hub to również wielokulturowa społeczność: 14% pracowników pochodzi z takich państw, jak Białoruś, Indie, Hiszpania, Tajwan, Ukraina czy USA. Priorytetem jest tworzenie przyjaznego środowiska pracy – firma stawia nacisk na różnorodność generacyjną, czego dowodzi rozpiętość wieku pracowników: od 24 do 58 lat.
Tak zróżnicowane zespoły efektywnie dzielą się wiedzą i umiejętnościami, wypracowując kreatywne koncepty i innowacyjne rozwiązania w takich obszarach, jak programowanie, analiza danych, sztuczna inteligencja czy uczenie maszynowe.
- Jesteśmy miejscem dla ludzi zafascynowanych technologiami, dla których ważne jest, by ich praca miała znaczenie dla innych. Rozwój Digital Hubu to efekt konsekwentnej strategii, a przede wszystkim ambitnych, ciekawych zadań i atmosfery naszego zróżnicowanego zespołu – mówi Bogusław Tobiasz, dyrektor Digital Hubu firmy Bayer – Cieszy nas również duże zainteresowanie przyszłych specjalistów IT: na jedno miejsce stażowe otrzymujemy średnio 33 aplikacje od studentów.
Warszawskie centrum zaprasza pracowników z dowolnego regionu – w tym celu jednostka rozpoczęła współpracę z czołowymi uczelniami kilku województw: Akademią Górniczo-Hutniczą z Krakowa oraz Politechniką Śląską z Gliwic. Przy pozyskiwaniu pracowników firma stawia również na rekomendacje – do końca roku trwa otwarty konkurs networkingowy, w którym mogą wziąć udział (i skorzystać z atrakcyjnych warunków finansowych) wszyscy chętni.
Celem Digital Hubu jest zatrudnienie 400 specjalistów. Obecnie jednostka oferuje zatrudnienie na takich stanowiskach, jak Product Specialist – Manufacturing, Software Engineer i Senior Software Engineer, Data Engineer (wszystkie można znaleźć pod linkiem).
Pracownicy podkreślają, że cenią Digital Hub za atmosferę start-upu i równoczesną stabilizację, którą zapewnia międzynarodowa firma - w tym inwestycje w rozwój kariery. Zespół ceni swobodę i samodzielność w działaniu, a także możliwość wspólnej realizacji inicjatyw pozazawodowych: sportowych czy charytatywnych. Digital Hub zapewnia również dowolność formy pracy: hybrydową lub w biurze – w wybranej przez pracownika konfiguracji (o czym mówi hasło Hubu: „Come to Digital Hub, work from anywhere”).
O firmie Bayer
Firma Bayer to międzynarodowe przedsiębiorstwo, którego działalność skupia się na obszarach nauk Life Sciences, jakimi są ochrona zdrowia i produkcja żywności. Jej produkty i usługi mają na celu przyniesienie korzyści ludziom i planecie poprzez wspieranie wysiłków zmierzających do przezwyciężenia głównych wyzwań związanych z rosnącą i starzejącą się populacją globalną. Bayer angażuje się w zrównoważony rozwój i wywieranie pozytywnego wpływu poprzez swoją działalność. Jednocześnie Grupa dąży do poprawy rentowności i tworzenia wartości poprzez innowacje i wzrost. Marka Bayer oznacza zaufanie, niezawodność i jakość na całym świecie. W roku podatkowym 2021 Grupa zatrudniała około 100 000 osób, a wartość jej sprzedaży wyniosła 44,1 mld euro. Wydatki na badania i rozwój - przed uwzględnieniem pozycji nadzwyczajnych - wyniosły 5,3 mld euro. Więcej informacji na stronie internetowej www.bayer.com.
Kontakt:
Biuro prasowe Bayer:
Aleksandra Stasiak, Omega Communication, tel. 602 115 401
E–mail: astasiak@communication.pl
Oświadczenia dotyczące przyszłości
Niniejszy komunikat prasowy może zawierać oświadczenia dotyczące przyszłości oparte na bieżących założeniach i prognozach kierownictwa firmy Bayer. Istnieje wiele znanych oraz nieznanych rodzajów ryzyka, niewiadomych oraz innych czynników, które mogą prowadzić do znaczących różnic pomiędzy rzeczywiście osiągniętymi w przyszłości wynikami, sytuacją finansową firmy oraz tempem jej rozwoju a przedstawionymi w niniejszym dokumencie szacunkami. Czynniki te obejmują elementy omówione w publicznie dostępnych sprawozdaniach firmy Bayer, które są dostępne na stronie internetowej spółki pod adresem www.bayer.com. Spółka nie ponosi żadnej odpowiedzialności za aktualizacje tych stwierdzeń dotyczących przyszłości ani za dostosowanie ich do przyszłych sytuacji lub zdarzeń.

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland

Aplikacja Escapecity wyróżniona w konkursie ODYS 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.