Decathlon i Arval rozpoczynają współpracę w zakresie wynajmu rowerów dla firm
NBS Communications
Krucza 16/22
00-526 Warszawa
bkrowicka|nbs.com.pl| |bkrowicka|nbs.com.pl
511 917 929
nbs.com.pl
Decathlon, wiodąca marka sportowa o globalnym zasięgu i szerokiej specjalizacji, we współpracy z Arval Service Lease Polska, liderem rynku wynajmu pojazdów, zaoferował swoim klientom biznesowym możliwość wynajmu długoterminowego rowerów.
● Firmy, które zdecydują się na tę usługę, będą mogły wybrać spośród wyselekcjonowanych jednośladów z oferty marki Decathlon.
● Rowery objęte zostaną przez Arval ubezpieczeniem od uszkodzenia i kradzieży, a także pakietem serwisowym.
● Współpraca Decathlon i Arval związana jest z coraz większym zapotrzebowaniem na wprowadzanie do firmowych flot alternatyw dla służbowych samochodów, a także poszukiwaniem przez przedsiębiorstwa nowych, atrakcyjnych benefitów dla pracowników.
Jak wynika z badania Arval Mobility Observatory „Barometr Flotowy 2024”, zwiększa się zainteresowanie firm w Polsce rozwiązaniami flotowymi, które są alternatywą dla tradycyjnie rozumianych samochodów służbowych. Już 55% przedsiębiorstw je stosuje, a w ciągu trzech lat wynik ten może wzrosnąć do 85%. Jednym z najczęściej wybieranych rozwiązań, obecnym w co 10. firmie, są rowery dla pracowników. Z badania wynika, że w perspektywie trzech lat mogą być one użytkowane w niemal 20% przedsiębiorstw w Polsce.
W związku z dużym potencjałem rozwoju flot jednośladów, Decathlon i Arval rozpoczęły współpracę. Jej efektem jest kompleksowa oferta wynajmu rowerów, skierowana do klientów biznesowych.
– W Decathlon zdajemy sobie sprawę, jak istotne jest dostosowanie rozwiązań flotowych do potrzeb pracowników, mając jednocześnie na uwadze aspekty środowiskowe. W 2022 roku wdrożyliśmy flotę rowerów, hulajnóg i skuterów elektrycznych, dostępnych do użytku naszych pracowników w ramach dojazdów do pracy. Pozytywny odbiór i poziom zainteresowania alternatywną flotą pracowniczą pokazał nam, że jest to rozwiązanie, które warto wprowadzać w większym zakresie na rynku. Dlatego wraz z Arval tworzymy możliwość dołączenia do tej zmiany, aby rozszerzyć pojęcie firmowej mobilności i zapewnić dostęp do niej jak największemu gronu użytkowników – mówi Jakub Kotlarski, Project Manager - Sustainability Team w Decathlon Polska.
Wyselekcjonowane rowery z oferty Decathlon dostępne są w dostarczanej przez Arval opcji wynajmu długoterminowego z pełną obsługą. W ramach 36-miesięcznego kontraktu klienci będą mogli zapewnić swoim pracownikom standardowe lub elektryczne jednoślady o jednostkowej wartości do 10 000 zł z ubezpieczeniem od szkód i kradzieży oraz OC i NNW użytkownika, pakietem serwisowym, przeglądami okresowymi, zapięciem antykradzieżowym i opcją wykupu roweru przez użytkownika na koniec kontraktu. Wszystkie te usługi wliczone są w jedną miesięczną ratę, której wysokość wyliczyć można samodzielnie na stronie wynajmij-rower.pl. Klienci Decathlon mogą przed dokonaniem wyboru jednośladu skorzystać z fachowego doradztwa ekspertów marki, by upewnić się, jaki model roweru będzie najlepszy dla potrzeb ich pracowników.
– Wynajem długoterminowy to wygodna i opłacalna forma finansowania firmowych rowerów. Oprócz samego pojazdu, użytkownicy korzystają z wygodnych usług, które ułatwiają życie i zapewniają poczucie bezpieczeństwa. Nie dziwi fakt, że pojawienie się na rynku możliwości wynajmu jednośladów, którą Arval wprowadził jako pierwszy, zachęciło wiele firm do wprowadzenia rowerów jako atrakcyjnego benefitu, który dodatkowo pomaga pracownikom zadbać o dobrą formę i o zdrowie. Drugim często spotykanym sposobem użytkowania jednośladów w firmach, jest udostępnianie ich jako pojazdu do przejazdów służbowych, np. na spotkania biznesowe. Nadają się do tego szczególnie rowery elektryczne, które pozwalają przemieszczać się po mieście bez dużego wysiłku, bez stania w korkach i szukania miejsca do parkowania – mówi Rafał Tarnacki, Product & Innovations Manager w Arval Service Lease Polska.
Wyniki tegorocznego „Barometru Flotowego” pokazują, że nowe formy firmowej mobilności takie jak rowery, stają się ważnym narzędziem dla działów HR, a także dla flotowców w firmach, które zwracają uwagę na emisyjność pojazdów i przygotowują się do raportowania ESG. Najczęstszymi powodami dla wdrażania takich rozwiązań są: pozyskiwanie talentów (45% firm w Polsce wskazało tę odpowiedź), zwiększenie atrakcyjności firmy dla obecnych pracowników (41%), polityka CSR przedsiębiorstwa (38%), odpowiedź na konkretne potrzeby pracowników (32%) i przygotowanie się do przyszłych regulacji (29%).
Jednocześnie niemal 40% respondentów, których firmy przygotowują się do obowiązkowego raportowania ESG, uważa, że mobilność pracowników będzie miała w nim duże znaczenie.
Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu
MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku
MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.