Artstone. Elegancja czarnego marmuru w nowej kolekcji Ceramiki Paradyż
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Od lat gości we wnętrzach światowych metropolii, nadaje niepowtarzalnego charakteru i idealnie współgra z wieloma materiałami dekoracyjnymi. To właśnie ponadczasowy kamień stanowi motyw przewodni najnowszych kolekcji setu Home of Stone od Ceramiki Paradyż. Inspirowana pięknem czarnego marmuru kolekcja Artstone to pierwsza propozycja z oczekiwanych przez rynek i klientów nowości produktowych polskiego producenta.
Magia czarnego marmuru
Kolekcja Artstone powstała z inspiracji pięknem czarnego marmuru. Kamień ten od wieków jest wyznacznikiem najlepszego gustu, luksusu i elegancji. To surowiec ponadczasowy, który niezależnie od zmieniających się trendów i gustów, wciąż inspiruje i wzbudza zachwyt zarówno architektów, jak i wszystkich miłośników dobrego designu. Dzięki zastosowaniu innowacyjnych technologii zdobniczych, specjalistom Ceramiki Paradyż udało się wiernie odwzorować cechy charakterystyczne dla tego surowca i przenieść je na wielkoformatowe płytki ceramiczne. Wyjątkowej głębi nadaje im szczególnie kontrastowe połączenie czerni i złota, które pozwoli wprowadzić do wnętrz wyrafinowaną ekspresję. Płytki doskonale komponują się zarówno z ciepłą fakturą drewna, jak i surową szarością betonu, znajdując zastosowanie w różnych pomieszczeniach w domu. Dzięki temu mogą stać się mocnym i niezwykle modnym akcentem wystroju łazienek, kuchni czy salonów, urządzonych w różnym stylu. Artstone to wyjątkowa kolekcja pozwalająca osiągnąć fascynujące efekty aranżacyjne, obok której nie sposób przejść obojętnie.
Kamień, który zachwyca
W skład całego setu Home of Stone, który właśnie zadebiutował na rynku, wchodzi 7 inspirowanych naturalnym kamieniem kolekcji utrzymanych w różnym stylu i kolorystyce: Artstone, Elegantstone, Lightstone, Linearstone, Marvelstone, Smoothstone i Wonderstone. Znajdziemy wśród nich propozycje w odcieniach głębokiej czerni, jak również doskonale oddające wygląd jasnego onyksu biele, a także chłodne, industrialne szarości. Wszystkie kolekcje Ceramiki Paradyż z setu Home of Stone zostały pomyślane w ten sposób, aby z łatwością można było łączyć je z innymi materiałami wykończeniowymi. Wszystkie wpisują się również w koncepcję Domu z Paradyża, dającą możliwości płynnego i modularnego aranżowania różnych przestrzeni domowych.
Elementy kolekcji:
Format płytek: 59,8x119,8 cm, 59,8x59,8 cm
Kolory: black
Wykończenie: mat
Cena: 114,39zł – 59,8x59,8 cm; 141,45zł – 59,8x119,8
Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu
MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku
MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.