Artstone. Elegancja czarnego marmuru w nowej kolekcji Ceramiki Paradyż
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Od lat gości we wnętrzach światowych metropolii, nadaje niepowtarzalnego charakteru i idealnie współgra z wieloma materiałami dekoracyjnymi. To właśnie ponadczasowy kamień stanowi motyw przewodni najnowszych kolekcji setu Home of Stone od Ceramiki Paradyż. Inspirowana pięknem czarnego marmuru kolekcja Artstone to pierwsza propozycja z oczekiwanych przez rynek i klientów nowości produktowych polskiego producenta.
Magia czarnego marmuru
Kolekcja Artstone powstała z inspiracji pięknem czarnego marmuru. Kamień ten od wieków jest wyznacznikiem najlepszego gustu, luksusu i elegancji. To surowiec ponadczasowy, który niezależnie od zmieniających się trendów i gustów, wciąż inspiruje i wzbudza zachwyt zarówno architektów, jak i wszystkich miłośników dobrego designu. Dzięki zastosowaniu innowacyjnych technologii zdobniczych, specjalistom Ceramiki Paradyż udało się wiernie odwzorować cechy charakterystyczne dla tego surowca i przenieść je na wielkoformatowe płytki ceramiczne. Wyjątkowej głębi nadaje im szczególnie kontrastowe połączenie czerni i złota, które pozwoli wprowadzić do wnętrz wyrafinowaną ekspresję. Płytki doskonale komponują się zarówno z ciepłą fakturą drewna, jak i surową szarością betonu, znajdując zastosowanie w różnych pomieszczeniach w domu. Dzięki temu mogą stać się mocnym i niezwykle modnym akcentem wystroju łazienek, kuchni czy salonów, urządzonych w różnym stylu. Artstone to wyjątkowa kolekcja pozwalająca osiągnąć fascynujące efekty aranżacyjne, obok której nie sposób przejść obojętnie.
Kamień, który zachwyca
W skład całego setu Home of Stone, który właśnie zadebiutował na rynku, wchodzi 7 inspirowanych naturalnym kamieniem kolekcji utrzymanych w różnym stylu i kolorystyce: Artstone, Elegantstone, Lightstone, Linearstone, Marvelstone, Smoothstone i Wonderstone. Znajdziemy wśród nich propozycje w odcieniach głębokiej czerni, jak również doskonale oddające wygląd jasnego onyksu biele, a także chłodne, industrialne szarości. Wszystkie kolekcje Ceramiki Paradyż z setu Home of Stone zostały pomyślane w ten sposób, aby z łatwością można było łączyć je z innymi materiałami wykończeniowymi. Wszystkie wpisują się również w koncepcję Domu z Paradyża, dającą możliwości płynnego i modularnego aranżowania różnych przestrzeni domowych.
Elementy kolekcji:
Format płytek: 59,8x119,8 cm, 59,8x59,8 cm
Kolory: black
Wykończenie: mat
Cena: 114,39zł – 59,8x59,8 cm; 141,45zł – 59,8x119,8

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.