Komunikaty PR

Firma Sienkiewicz laureatem Diamentów Forbesa

2024-03-15  |  08:54
Biuro prasowe

Spółka Sienkiewicz, produkująca prefabrykaty betonowe i żelbetowe, znalazła się w gronie laureatów rankingu Diamentów Forbesa 2024, uwzględniającego najbardziej dynamicznie rozwijające się firmy w Polsce. W szesnastej edycji tego wyróżnienia spółka jest na 75. miejscu w województwie mazowieckim oraz na 300. miejscu w rankingu ogólnopolskim. 


 

Diamenty Forbesa to ceniony coroczny ranking, organizowany przez redakcję magazynu Forbes Polska oraz Dun&Bradstreet Poland. Lista klasyfikuje firmy w trzech kategoriach według przychodów ze sprzedaży w ostatnim roku obrachunkowym: od 5 do 50 mln zł, od 50 do 250 mln zł i powyżej 250 mln zł. Wybór laureatów do szesnastej edycji opierał się na danych firm, które złożyły w terminie raporty do KRS za okres 2022 - 2018. Organizatorzy analizowali, jakie przedsiębiorstwa najszybciej zwiększyły swoją wartość. Na liście Diamentów Forbesa znalazły się więc firmy, które osiągnęły największy przeciętny, roczny wzrost wartości - na poziomie 15 proc. i więcej .
Przyznanie Diamentów Forbesa jest nie tylko cennym wyróżnieniem, ale również okazją do budowania relacji biznesowych, wymiany doświadczeń i umacniania swojej pozycji na rynku. W szesnastej edycji rankingu najwięcej diamentowych firm pochodzi z województwa mazowieckiego, stanowią one 21,4% wszystkich przedsiębiorstw z listy.

 

Sienkiewicz nagrodzony Diamentami Forbesa
Spółkę Sienkiewicz oceniono w kategorii firm ze średnim przychodem ze sprzedaży od 50 do 250 mln zł. Sprzedaż w firmie w 2022 roku wynosiła dokładnie 143,7 mln zł. To wyjątkowe wyróżnienie potwierdza znaczący wzrost wartości przedsiębiorstwa w ostatnich latach. Warto dodać, że w procesie oceniania, firmom przyznawany jest pozytywny rating wiarygodności i ryzyka współpracy – analizowana jest m.in. płynność finansowa, terminowość płatności, wartość kapitałów własnych. 


Sienkiewicz cieszy się renomą godnego zaufania partnera i solidnego wykonawcy w branży budowlanej, co potwierdzają kolejne duże zlecenia, terminowe realizacje zamówień oraz opinie zadowolonych klientów – mówi Ewa Sienkiewicz-Makowska, prokurent samoistny w firmie Sienkiewicz. Wyróżnienia, takie jak Diamenty Forbesa jeszcze bardziej motywują nas do działania. W najbliższym czasie planujemy dalszy rozwój w kierunku produkcji prefabrykatów dla budownictwa naziemnego oraz żelbetowych zbiorników retencyjnych. Z pomocą naszego działu badawczo-rozwojowego, będziemy również wprowadzać do produkcji m.in. nowe prefabrykaty dla energetyki – dodaje Ewa Sienkiewicz-Makowska.


Informacje o firmie
SIENKIEWICZ jest producentem prefabrykatów betonowych i żelbetowych ze 100% polskim kapitałem. Firmę wyróżnia wieloletnie doświadczenie w prefabrykacji, nastawienie na nieustanny rozwój i inwestycje w innowacje technologiczne oraz wykwalifikowana kadra, która dzięki zdobytej wiedzy zapewnia profesjonalną usługę oraz doradztwo. Asortyment produktów firmy obejmuje prefabrykaty betonowe i żelbetowe dla takich obszarów i branż, jak: kanalizacja, kolejnictwo, retencja, drogownictwo, gazownictwo, budownictwo inżynieryjne, budownictwo przemysłowe i mieszkaniowe oraz elementy nietypowe, w tym niestandardowe wzory płyt i obiektów z betonu: opracowywane według indywidualnego projektu i odlewane na zamówienie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Infrastruktura Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze Biuro prasowe
2025-05-21 | 15:00

Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze

Wynajem wózków widłowych zyskuje na popularności wśród firm produkcyjnych, logistycznych i handlowych. Coraz więcej przedsiębiorstw rezygnuje z zakupu sprzętu
Infrastruktura DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Infrastruktura Energia słoneczna a zimowa pora. Czy fotowoltaika jest opłacalna przez cały rok?
2024-12-23 | 12:00

Energia słoneczna a zimowa pora. Czy fotowoltaika jest opłacalna przez cały rok?

Na pierwszy rzut oka inwestowanie w farmy fotowoltaiczne może wydawać się mniej opłacalne zimą. Mniejsze nasłonecznienie, krótsze dni i często zachmurzone niebo w naszej szerokości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.