Toyota Leasing ze specjalnymi ofertami leasingu na auta Toyota Professional
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Leasing przygotowała dwie specjalne oferty leasingu na wybrane modele samochodów dostawczych z gamy Toyota Professional. To doskonały moment, aby wybrać się na trwające jeszcze do 5 października Dni Otwarte w Salonach Toyota Professional i skorzystać z preferencyjnych warunków finansowania. W ramach tej akcji, przedsiębiorcy mogą nabyć auta firmowe na wyjątkowo korzystnych zasadach.
Leasing 101% + GAP na model Proace City
Oferta Leasing 101% + GAP obejmuje modele Toyota Proace City oraz Toyota Proace City Verso z roku produkcji 2024. W ramach tej propozycji suma opłat zaczyna się już od 101% przy następujących parametrach: opłata wstępna w wysokości 30%, okres leasingu 24 miesiące. Dodatkowym warunkiem jest obowiązkowe ubezpieczenie GAP, które zapewnia dodatkową ochronę finansową.
Leasing 102,8% na model Proace MAX
Dla zainteresowanych większymi modelami, Toyota Leasing oferuje finansowanie w leasingu na model Toyota Proace MAX z sumą opłat zaczynającą się już od 102,8%. Oferta specjalna dotyczy wyłącznie samochodów Toyota Proace MAX z roczników 2024 i 2025. Suma opłat od 102,8% jest dostępna dla następujących parametrów: opłata wstępna 45%, okres leasingu 24 miesiące. Po zakończeniu umowy istnieje możliwość wykupu pojazdu za 16% jego wartości.
Obie oferty skierowane są do przedsiębiorców i trwają od 30 września do 31 października 2024 roku.
- Obserwujemy rosnące zainteresowanie firm elastycznymi formami finansowania, zwłaszcza w kontekście dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych. Przedsiębiorcy poszukują rozwiązań, które nie tylko zoptymalizują koszty operacyjne, ale także pozwolą im na szybkie dostosowanie floty do zmieniających się potrzeb. Dzięki naszym promocyjnym ofertom leasingowym, dostarczamy narzędzia, które ułatwią rozwój biznesu w obecnych, pełnych wyzwań czasach – mówi Dawid Turkowski, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Innowacji w Toyota Financial Services Polska.
Informacja o firmie:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
Przeciwdziałanie zatorom płatniczym i poprawa wskaźników ESG
Mocny złoty wyzwaniem dla polskich eksporterów
Zatory płatnicze i spowolnienie gospodarcze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Polska prezydencja skupi się na bezpieczeństwie. Kluczowe ma być też zwiększenie konkurencyjności całej Unii Europejskiej
Wielowymiarowe bezpieczeństwo skupione wokół siedmiu filarów ma być fundamentem polskiej prezydencji w UE. Kluczowe, zwłaszcza w kontekście rosnącego napięcia geopolitycznego czy zagrożenia hybrydowego, jest wzmocnienie bezpieczeństwa zewnętrznego i informacyjnego. Zgodnie z zapowiedziami Donalda Tuska konkurencyjność Europy ma z kolei zależeć od działań deregulacyjnych Parlamentu Europejskiego, polski rząd ma się też koncentrować na znoszeniu barier i obciążeń biurokratycznych.
Ochrona środowiska
Liczebność ponad 40 gatunków ptaków gwałtownie spada. Coraz mniej czajek i gawronów
Na „Czerwonej liście ptaków Polski” jest ponad 40 gatunków, których liczebność spada w gwałtownym tempie. W bliższej lub dalszej perspektywie są zagrożone wyginięciem – alarmuje Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków. Problem dotyczy głównie gatunków związanych z krajobrazem łąkowym, a także wodno-błotnym. Coraz mniej w naszym środowisku jest m.in. czajek i gawronów.
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.