Toyota Leasing ze specjalnymi ofertami leasingu na auta Toyota Professional
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Leasing przygotowała dwie specjalne oferty leasingu na wybrane modele samochodów dostawczych z gamy Toyota Professional. To doskonały moment, aby wybrać się na trwające jeszcze do 5 października Dni Otwarte w Salonach Toyota Professional i skorzystać z preferencyjnych warunków finansowania. W ramach tej akcji, przedsiębiorcy mogą nabyć auta firmowe na wyjątkowo korzystnych zasadach.
Leasing 101% + GAP na model Proace City
Oferta Leasing 101% + GAP obejmuje modele Toyota Proace City oraz Toyota Proace City Verso z roku produkcji 2024. W ramach tej propozycji suma opłat zaczyna się już od 101% przy następujących parametrach: opłata wstępna w wysokości 30%, okres leasingu 24 miesiące. Dodatkowym warunkiem jest obowiązkowe ubezpieczenie GAP, które zapewnia dodatkową ochronę finansową.
Leasing 102,8% na model Proace MAX
Dla zainteresowanych większymi modelami, Toyota Leasing oferuje finansowanie w leasingu na model Toyota Proace MAX z sumą opłat zaczynającą się już od 102,8%. Oferta specjalna dotyczy wyłącznie samochodów Toyota Proace MAX z roczników 2024 i 2025. Suma opłat od 102,8% jest dostępna dla następujących parametrów: opłata wstępna 45%, okres leasingu 24 miesiące. Po zakończeniu umowy istnieje możliwość wykupu pojazdu za 16% jego wartości.
Obie oferty skierowane są do przedsiębiorców i trwają od 30 września do 31 października 2024 roku.
- Obserwujemy rosnące zainteresowanie firm elastycznymi formami finansowania, zwłaszcza w kontekście dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych. Przedsiębiorcy poszukują rozwiązań, które nie tylko zoptymalizują koszty operacyjne, ale także pozwolą im na szybkie dostosowanie floty do zmieniających się potrzeb. Dzięki naszym promocyjnym ofertom leasingowym, dostarczamy narzędzia, które ułatwią rozwój biznesu w obecnych, pełnych wyzwań czasach – mówi Dawid Turkowski, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Innowacji w Toyota Financial Services Polska.
Informacja o firmie:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej
„Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe
Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.