Toyota Leasing ze specjalnymi ofertami leasingu na auta Toyota Professional

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Leasing przygotowała dwie specjalne oferty leasingu na wybrane modele samochodów dostawczych z gamy Toyota Professional. To doskonały moment, aby wybrać się na trwające jeszcze do 5 października Dni Otwarte w Salonach Toyota Professional i skorzystać z preferencyjnych warunków finansowania. W ramach tej akcji, przedsiębiorcy mogą nabyć auta firmowe na wyjątkowo korzystnych zasadach.
Leasing 101% + GAP na model Proace City
Oferta Leasing 101% + GAP obejmuje modele Toyota Proace City oraz Toyota Proace City Verso z roku produkcji 2024. W ramach tej propozycji suma opłat zaczyna się już od 101% przy następujących parametrach: opłata wstępna w wysokości 30%, okres leasingu 24 miesiące. Dodatkowym warunkiem jest obowiązkowe ubezpieczenie GAP, które zapewnia dodatkową ochronę finansową.
Leasing 102,8% na model Proace MAX
Dla zainteresowanych większymi modelami, Toyota Leasing oferuje finansowanie w leasingu na model Toyota Proace MAX z sumą opłat zaczynającą się już od 102,8%. Oferta specjalna dotyczy wyłącznie samochodów Toyota Proace MAX z roczników 2024 i 2025. Suma opłat od 102,8% jest dostępna dla następujących parametrów: opłata wstępna 45%, okres leasingu 24 miesiące. Po zakończeniu umowy istnieje możliwość wykupu pojazdu za 16% jego wartości.
Obie oferty skierowane są do przedsiębiorców i trwają od 30 września do 31 października 2024 roku.
- Obserwujemy rosnące zainteresowanie firm elastycznymi formami finansowania, zwłaszcza w kontekście dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych. Przedsiębiorcy poszukują rozwiązań, które nie tylko zoptymalizują koszty operacyjne, ale także pozwolą im na szybkie dostosowanie floty do zmieniających się potrzeb. Dzięki naszym promocyjnym ofertom leasingowym, dostarczamy narzędzia, które ułatwią rozwój biznesu w obecnych, pełnych wyzwań czasach – mówi Dawid Turkowski, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Innowacji w Toyota Financial Services Polska.
Informacja o firmie:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Po ludzku o PIT-8C

Josip Heit, założyciel GSB Germany w wywiadzie na temat przyszłości branży fintech

Bezpieczeństwo w świecie kryptowalut – jak chronić swoje cyfrowe aktywa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Europejskie miasta planują wzrost inwestycji w infrastrukturę społeczną. Wydatki na niskoemisyjny transport wciąż są niewystarczające [DEPESZA]
W ciągu najbliższych trzech lat 56 proc. gmin miejskich w UE planuje zwiększyć nakłady na redukcję emisji gazów cieplarnianych, a 53 proc. – na infrastrukturę społeczną – wynika z badania EBI. Dotacje krajowe i unijne pozostają głównym źródłem finansowania inwestycji, choć samorządy szukają także innych form finansowania. O potrzebach w tym obszarze eksperci i samorządowcy rozmawiali w trakcie panelu „Fundusze unijne w rozwoju miast i regionów”, który odbył się w ramach EKG w Katowicach.
Farmacja
Właściciele psów i kotów szczególnie narażeni na choroby odkleszczowe. Nie decydują się jednak na profilaktyczne szczepienia

Eksperci ostrzegają, że Polska znajduje się w czołówce krajów Europy Środkowej pod względem liczby zachorowań na kleszczowe zapalenie mózgu, a mimo to poziom zaszczepienia przeciwko tej chorobie pozostaje dramatycznie niski. Tymczasem zmiany klimatyczne, coraz wyższe temperatury, migracje kleszczy i zanik sezonowości ich aktywności powodują, że ryzyko zakażenia jest coraz większe – nie tylko w lesie, ale i w mieście, parku czy ogrodzie, a nawet w domu, szczególnie tam, gdzie mieszkają zwierzęta.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.