Toyota Leasing zaprasza na nowy Portal Klienta
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Od września wszyscy klienci indywidualni i firmowi, którzy posiadają umowę z Toyota Leasing, dzięki nowemu Portalowi Klienta mogą samodzielnie zarządzać jej najważniejszymi parametrami. Rozwiązanie przyspiesza i upraszcza też dostęp do najważniejszych dokumentów związanych z umową z poziomu przeglądarki. Konto na portalu można założyć samodzielnie, a sam portal jest dostępny pod adresem portal.toyotaleasing.pl
Wygoda korzystania i intuicyjność, praktyczność i oszczędność czasu oraz oczywiście bezpieczeństwo – to lista kluczowych zalet nowego portalu do obsługi umów leasingowych, na który swoich klientów zaprasza Toyota Leasing Polska. Od teraz w jednym miejscu, pod adresem portal.toyotaleasing.pl, mogą oni załatwić wszystkie najważniejsze sprawy związane z obsługą umowy. Bez wychodzenia z domu, bez kontaktu z konsultantem i w dogodnym dla każdego klienta czasie, za sprawą portalu można m.in.:
– posiadać dostęp do faktur, not księgowych i szybkich płatności on-line,
– składać różne dyspozycje związane z umową, np. ubiegać się o pozwolenie na użytkowanie pojazdu poza granicami kraju,
- skorzystać z dyspozycji automatycznych, które realizowane są w kilka sekund, np. wystawienie upoważnienia do korzystania z przedmiotu leasingu przez osobę trzecią,
– uzyskać zgodę na modyfikacje pojazdu,
– zgłosić zamiar wykupu pojazdu przed końcem umowy finansowania,
– samodzielnie wygenerować duplikat faktury,
– edytować dane teleadresowe.
- Szczególną uwagę Klientów z pewnością zwrócą dyspozycje „self-service”, procedowane automatycznie. Już teraz ponad 50% elektronicznych zgłoszeń realizowanych jest w ciągu kilku sekund. To znacząca oszczędność czasu zarówno dla naszych klientów, jak i dla naszych pracowników – mówi Michał Kowalewski, Project Manager projektu Portalu Klienta w Toyota Leasing.
Konto na portalu można założyć samodzielnie, bez konieczności kontaktu z Toyota Leasing. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.toyotaleasing.pl/portal-klienta-toyota-leasing.
– Rozszerzone funkcjonalności portalu są dla naszych klientów nową wartością. Naszym zdaniem, proste, intuicyjne, praktyczne i bezpieczne rozwiązanie, które w jednym miejscu pozwoli załatwić wiele spraw, będzie bardzo chętnie używane. To kolejny krok, po wprowadzonej niedawno możliwości elektronicznego podpisywania umów, który wykonujemy w kierunku digitalizacji naszych usług – zaznacza Małgorzata Wachowska, Dyrektor Pionu Wsparcia Biznesu i Procesów w Toyota Financial Services.
Informacja o banku i firmie:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
Przeciwdziałanie zatorom płatniczym i poprawa wskaźników ESG
Mocny złoty wyzwaniem dla polskich eksporterów
Zatory płatnicze i spowolnienie gospodarcze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Zamrożenie cen prądu do końca września br. Takie mechanizmy nie rozwiązują przyczyn problemu wysokich cen
Zgodnie z decyzją rządu zamrożenie cen energii dla gospodarstw domowych na poziomie 500 zł netto za 1 MWh zostało wydłużone do 30 września 2025 roku. Dzięki temu odbiorcy jeszcze przez co najmniej dziewięć miesięcy nie odczują wzrostu rachunków za energię elektryczną. – Dopłaty jako sposób walki z wysokimi cenami energii nie są dobrym rozwiązaniem, bo one nie zlikwidują problemu. Znacznie prostszym rozwiązaniem byłby powrót do tańszych źródeł energii, w przypadku Polski takim tanim źródłem jest węgiel i elektrownia atomowa – ocenia europoseł z Konfederacji Marcin Sypniewski.
IT i technologie
Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji ma wystartować w tym roku. Polskie wojsko coraz szerzej korzysta z tej technologii
– Opracowujemy koncepcję funkcjonowania Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji. Szkolimy też odpowiednio naszych inżynierów, współpracujemy z uczelniami wyższymi w tym aspekcie, aby mieć gotowy odpowiedni potencjał intelektualny – mówi gen. dyw. Karol Molenda, dowódca Komponentu Wojsk Obrony Cyberprzestrzeni. Nowa formacja będzie odpowiadać za opracowywanie i wdrażanie rozwiązań AI na potrzeby działań militarnych. Podobne instytucje są już powoływane przez inne kraje NATO.
Konsument
Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania
Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.