Toyota Leasing zaprasza na nowy Portal Klienta

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Od września wszyscy klienci indywidualni i firmowi, którzy posiadają umowę z Toyota Leasing, dzięki nowemu Portalowi Klienta mogą samodzielnie zarządzać jej najważniejszymi parametrami. Rozwiązanie przyspiesza i upraszcza też dostęp do najważniejszych dokumentów związanych z umową z poziomu przeglądarki. Konto na portalu można założyć samodzielnie, a sam portal jest dostępny pod adresem portal.toyotaleasing.pl
Wygoda korzystania i intuicyjność, praktyczność i oszczędność czasu oraz oczywiście bezpieczeństwo – to lista kluczowych zalet nowego portalu do obsługi umów leasingowych, na który swoich klientów zaprasza Toyota Leasing Polska. Od teraz w jednym miejscu, pod adresem portal.toyotaleasing.pl, mogą oni załatwić wszystkie najważniejsze sprawy związane z obsługą umowy. Bez wychodzenia z domu, bez kontaktu z konsultantem i w dogodnym dla każdego klienta czasie, za sprawą portalu można m.in.:
– posiadać dostęp do faktur, not księgowych i szybkich płatności on-line,
– składać różne dyspozycje związane z umową, np. ubiegać się o pozwolenie na użytkowanie pojazdu poza granicami kraju,
- skorzystać z dyspozycji automatycznych, które realizowane są w kilka sekund, np. wystawienie upoważnienia do korzystania z przedmiotu leasingu przez osobę trzecią,
– uzyskać zgodę na modyfikacje pojazdu,
– zgłosić zamiar wykupu pojazdu przed końcem umowy finansowania,
– samodzielnie wygenerować duplikat faktury,
– edytować dane teleadresowe.
- Szczególną uwagę Klientów z pewnością zwrócą dyspozycje „self-service”, procedowane automatycznie. Już teraz ponad 50% elektronicznych zgłoszeń realizowanych jest w ciągu kilku sekund. To znacząca oszczędność czasu zarówno dla naszych klientów, jak i dla naszych pracowników – mówi Michał Kowalewski, Project Manager projektu Portalu Klienta w Toyota Leasing.
Konto na portalu można założyć samodzielnie, bez konieczności kontaktu z Toyota Leasing. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.toyotaleasing.pl/portal-klienta-toyota-leasing.
– Rozszerzone funkcjonalności portalu są dla naszych klientów nową wartością. Naszym zdaniem, proste, intuicyjne, praktyczne i bezpieczne rozwiązanie, które w jednym miejscu pozwoli załatwić wiele spraw, będzie bardzo chętnie używane. To kolejny krok, po wprowadzonej niedawno możliwości elektronicznego podpisywania umów, który wykonujemy w kierunku digitalizacji naszych usług – zaznacza Małgorzata Wachowska, Dyrektor Pionu Wsparcia Biznesu i Procesów w Toyota Financial Services.
Informacja o banku i firmie:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.