Toyota Leasing zaprasza na nowy Portal Klienta
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Od września wszyscy klienci indywidualni i firmowi, którzy posiadają umowę z Toyota Leasing, dzięki nowemu Portalowi Klienta mogą samodzielnie zarządzać jej najważniejszymi parametrami. Rozwiązanie przyspiesza i upraszcza też dostęp do najważniejszych dokumentów związanych z umową z poziomu przeglądarki. Konto na portalu można założyć samodzielnie, a sam portal jest dostępny pod adresem portal.toyotaleasing.pl
Wygoda korzystania i intuicyjność, praktyczność i oszczędność czasu oraz oczywiście bezpieczeństwo – to lista kluczowych zalet nowego portalu do obsługi umów leasingowych, na który swoich klientów zaprasza Toyota Leasing Polska. Od teraz w jednym miejscu, pod adresem portal.toyotaleasing.pl, mogą oni załatwić wszystkie najważniejsze sprawy związane z obsługą umowy. Bez wychodzenia z domu, bez kontaktu z konsultantem i w dogodnym dla każdego klienta czasie, za sprawą portalu można m.in.:
– posiadać dostęp do faktur, not księgowych i szybkich płatności on-line,
– składać różne dyspozycje związane z umową, np. ubiegać się o pozwolenie na użytkowanie pojazdu poza granicami kraju,
- skorzystać z dyspozycji automatycznych, które realizowane są w kilka sekund, np. wystawienie upoważnienia do korzystania z przedmiotu leasingu przez osobę trzecią,
– uzyskać zgodę na modyfikacje pojazdu,
– zgłosić zamiar wykupu pojazdu przed końcem umowy finansowania,
– samodzielnie wygenerować duplikat faktury,
– edytować dane teleadresowe.
- Szczególną uwagę Klientów z pewnością zwrócą dyspozycje „self-service”, procedowane automatycznie. Już teraz ponad 50% elektronicznych zgłoszeń realizowanych jest w ciągu kilku sekund. To znacząca oszczędność czasu zarówno dla naszych klientów, jak i dla naszych pracowników – mówi Michał Kowalewski, Project Manager projektu Portalu Klienta w Toyota Leasing.
Konto na portalu można założyć samodzielnie, bez konieczności kontaktu z Toyota Leasing. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.toyotaleasing.pl/portal-klienta-toyota-leasing.
– Rozszerzone funkcjonalności portalu są dla naszych klientów nową wartością. Naszym zdaniem, proste, intuicyjne, praktyczne i bezpieczne rozwiązanie, które w jednym miejscu pozwoli załatwić wiele spraw, będzie bardzo chętnie używane. To kolejny krok, po wprowadzonej niedawno możliwości elektronicznego podpisywania umów, który wykonujemy w kierunku digitalizacji naszych usług – zaznacza Małgorzata Wachowska, Dyrektor Pionu Wsparcia Biznesu i Procesów w Toyota Financial Services.
Informacja o banku i firmie:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej
„Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe
Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.