Komunikaty PR

Toyota Leasing Polska dołączyła do programu Mój elektryk

2022-07-04  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Leasing Polska podpisała z Bankiem Ochrony Środowiska umowę o współpracy przy rządowym programie „Mój elektryk”. Dzięki temu firma umożliwi uzyskanie dopłaty do leasingu swoich pojazdów zeroemisyjnych - elektrycznych oraz wodorowych – zarówno dla klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców.

W ramach rządowego programu „Mój elektryk” dotowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej przedsiębiorstwa, podmioty instytucjonalne oraz klienci indywidualni, mogą ubiegać się o bezzwrotne dotacje na zakup samochodów elektrycznych i napędzanych wodorem. System dopłat przewiduje dofinansowanie do zakupów aut o łącznej wartości 700 mln zł do 30 września 2025 r. Bank Ochrony Środowiska został wybrany przez Narodowy Fundusz do operacyjnej obsługi programu we współpracy z firmami leasingowymi.

Szczegóły oraz wysokość dotacji w przypadku zakupu auta przez osobę prywatną, zależą od wybranego przez klienta modelu pojazdu oraz od tego, czy posiada on Kartę Dużej Rodziny. Z kolei jeśli chodzi o samochody firmowe, to kryteriami do ustalania poziomu dofinansowania są: oprócz wybranego modelu pojazdu również wysokość podatku VAT rozliczanego przez firmę oraz decyzja dotycząca średniorocznego minimalnego przebiegu auta.

Klienci indywidualni mogą liczyć na dofinansowanie w wysokości nawet 27 000 zł do zakupu auta osobowego finansowanego w ramach leasingu, natomiast do leasingu pojazdu firmowego można uzyskać dotację sięgającą nawet 70 000 zł. Przedsiębiorcy mogą wybierać auta spośród kategorii M1 i N1.

Wszystkich formalności – w tym wyboru odpowiedniego finansowania oraz przejścia przez proces pozyskiwania dotacji związanych z zakupem i dofinansowaniem - można dokonać na miejscu w salonach Toyota i Lexus.

W ramach programu „Mój elektryk” klienci będą mogli na przykład uzyskać dofinansowanie leasingu na premierowy model Toyota bZ4X. To innowacyjny, wydajny i dynamiczny SUV z napędem elektrycznym. Dzięki solidnej i stylowej konstrukcji, znakomitemu napędowi na wszystkie koła, dużemu zasięgowi oraz 10 letniej gwarancji sprawności baterii na poziomie co najmniej 90%, samochód ten, z pewnością znajdzie wielu sympatyków. bZ4X jest dostępny w przedsprzedaży od 1 kwietnia 2022, a w polskich salonach pojawi się już wkrótce.

-  Bardzo się cieszę, że uczestniczymy w tym projekcie. Jest to kolejne nasze działanie wspierające globalną ekotransformację. Jako spółka finansowa należąca do koncernu Toyoty, chcemy być coraz bardziej zaangażowani na rynku zielonych aktywów. Sfinansowaliśmy już ponad 60 tys. pojazdów hybrydowych Toyoty i Lexusa. Dotychczas leasing aut zeroemisyjnych dotyczył takich samochodów elektrycznych jak np. PROACE EV czy PROACE CITY EV. Teraz przyszedł czas na kolejny krok – czyli leasingowanie premierowego modelu elektrycznego bZ4X oraz wodorowego Mirai. A to dopiero początek premier samochodów elektrycznych w Toyocie i Lexusie. Dzięki przystąpieniu do programu Mój elektryk, ekologiczne auta będą jeszcze łatwiej dostępne dla naszych Klientów – mówi Dominika Cepek, Członek Zarządu Toyota Leasing Polska.

Szczegółowe informacje na temat oferty Toyota Leasing Polska w ramach programu „Mój elektryk” znajdują się na stronie: https://www.toyotaleasing.pl/moj-elektryk

 

Informacja o banku i firmie:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Bitget
2025-07-21 | 09:00

Raport Bitget Wallet ujawnia, że gry i podróże to główne obszary w których płacimy kryptowalutami

Raport Bitget Wallet ujawnia, że gry i podróże to główne obszary w których płacimy kryptowalutam. Ponad jedna trzecia użytkowników portfeli
Finanse Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy
2025-06-30 | 15:00

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Ailleron Innovation Forum w Krakowie stało się centrum przełomowych idei i globalnych inspiracji. Liderzy FinTech spotkali się 12 czerwca  w Muzeum Sztuki i Techniki
Finanse Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.

Infrastruktura

W Polsce w obiektach zabytkowych wciąż brakuje nowoczesnych rozwiązań przeciwpożarowych. Potrzebna jest większa elastyczność w stosowaniu przepisów

Pogodzenie interesów konserwatorów, projektantów, inwestorów, rzeczoznawców i służby ochrony pożarowej stanowi jedno z największych wyzwań w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów konserwatorskich. Pożary zabytków takich jak m.in. katedra Notre-Dame w Paryżu przyczyniają się do wprowadzania nowatorskich rozwiązań technicznych w zakresie ochrony przeciwpożarowej. W Polsce obowiązuje już konieczność instalacji systemów detekcji. Inwestorzy często jednak rezygnują z realizacji projektów dotyczących obiektów zabytkowych z uwagi na zmieniające się i coraz bardziej restrykcyjne przepisy czy też względy ekonomiczne.

Polityka

Polska może się stać Doliną Krzemową Europy. Potrzeba jednak wsparcia finansowego start-upów i mocniejszej deregulacji

Polskie start-upy skoncentrowane są głównie na rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych i cyfrowych. Wyraźny nacisk na oprogramowanie i aplikacje oraz big data i data science wskazuje na silne zainteresowanie narzędziami analitycznymi i rozwiązaniami wspierającymi transformację cyfrową w różnych branżach – wynika z raportu „Rynek start-upów w Polsce. Trendy technologiczne”, który został opracowany w 2024 roku w MRiT. Zdaniem europarlamentarzystów Polska ma szansę się stać Doliną Krzemową, jednak rozwój start-upów blokowany jest m.in. przez ograniczony dostęp do finansowania oraz niekorzystne i nadmierne regulacje.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.