Toyota Financial Services ze specjalną ofertą finansowania Corolli Cross
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Z okazji zbliżających się Dni Otwartych nowej Toyoty Corolli Cross, Toyota Financial Services przygotował atrakcyjną ofertę finansowania tego modelu dla klientów detalicznych i firmowych. Tylko przez 4 dni będzie można skorzystać z preferencyjnych warunków jednoratowego Kredytu 70/30 bez odsetek, który pozwoli nie angażować całej gotówki podczas zakupu oraz jednego z najbardziej korzystnych na rynku Leasingu 103%. Dla klientów, którzy zdecydują się na zakup nowego SUV-a nieco później, przygotowano jeszcze kilka promocji innych wariantów finansowania, takich jak Kredyt niższych rat Toyota Easy, czy też Leasing KINTO One.
18 i 19 listopada odbędą się Dni Otwarte w salonach Toyoty, podczas których klienci będą mieli okazję poznać bliżej Toyotę Corollę Cross - nowego SUV-a w rodzinie światowego bestsellera i zarazem pierwszego modelu z napędem hybrydowym piątej generacji. Z tej okazji, Toyota Bank oraz Toyota Leasing przygotowały promocyjne oferty finansowania zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firmowych.
Na szczególną uwagę zasługują limitowane oferty, które będą dostępne tylko i wyłącznie dla klientów, którzy złożą zamówienie na auto w dniach od 18 do 22 listopada.
Pierwsza z nich to jednoratowy Kredyt 70/30 bez odsetek – dedykowany klientom, którzy planowali zakupić auto za gotówkę – rozwiązanie od Toyota Bank pozwoli im nie angażować całej gotówki, którą chcieli przeznaczyć na auto. Oprocentowanie kredytu wynosi 0%, natomiast prowizja za udzielenie kredytu została obniżona do maksymalnie 5,5%. Wpłacając 70% wartości nowego auta, pozostałe 30% i prowizję należy zapłacić dopiero za rok. Przez ten czas, klienci mogą odłożyć te środki np. na atrakcyjnie oprocentowanych depozytach w Toyota Bank (nawet 7,6% na Lokacie Plus lub do 7,18% na Indeksowanym Koncie Oszczędnościowym).
Drugą limitowaną propozycją jest Leasing 103% (standardowa oferta to 109%), czyli oferta dla klientów firmowych. Leasing ten wyróżnia się jedną z najniższych na rynku sumą całkowitych opłat. W przypadku auta o wartości 150 000 zł netto, oszczędność na koszcie finansowania wyniesie nawet 9 000 zł netto w 24 miesięcznym okresie finansowania.
Toyota Financial Services przedłuża także do końca bieżącego roku promocje innych popularnych wariantów finansowania, dzięki którym można dokonać zakupu m.in. nowej Corolli Cross.
Klienci detaliczni będą mogli skorzystać z Kredytu niższych rat Toyota Easy. W promocyjnej wersji do końca 2022 roku, oprocentowanie wynosić będzie 6,49% dla umów na 36 miesięcy oraz 6,99% dla kontraktów 48-miesięcznych. W obu wariantach klient nie musi dokonywać wpłaty własnej, a prowizja za udzielenie finansowania wynosi maksymalnie 7%. Kredyt Toyota Easy to propozycja dedykowana osobom, którym zależy na niskiej miesięcznej racie oraz możliwości częstszej wymiany auta.
Ponadto warto mieć na uwadze stałą ofertę finansową KINTO One, która w produkcie finansowym Leasing niższych rat zapewnia gwarancję dogodnej wpłaty własnej i niskiej raty miesięcznej, a dodatkowo możliwość wyboru jednej z trzech korzystnych opcji zakończenia leasingu.
- Corolla to niezaprzeczalny bestseller marki Toyota. Od zawsze słynęła ze swojej innowacyjności, praktyczności oraz niezawodności. Nowy model Cross przejmuje wszystkie te cechy, ale zamknięte w komfortowym nadwoziu SUV. Dzięki naszym specjalnie przygotowanym ofertom finansowania, Klienci mogą dokonać zakupu auta na wyjątkowo przystępnych warunkach np. w bezodsetkowym Kredycie jednoratowym 70/30, bądź Leasingu 103%. Co ważne, wszystkich formalności dopełnią w jednym miejscu – w najbliższym salonie Toyoty – mówi Dominika Cepek, Dyrektor Departamentu Sprzedaży, Marketingu i Kontaktu z Klientem w Toyota Bank.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej
„Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe
Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.