Komunikaty PR

Toyota Financial Services po raz kolejny w gronie najlepszych pracodawców

2023-01-30  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Bank Polska oraz Toyota Leasing Polska wchodzące w skład Toyota Financial Services (TFS), drugi rok z rzędu zdobyły prestiżowy certyfikat TOP Employer. Znak ten wyróżnia pracodawców, którzy dbają o swoich pracowników, zapewniając im m.in. przyjazne środowisko pracy oraz przejrzysty rozwój zawodowy.

Tytuł TOP Employer przyznawany jest przez TOP Employers Institute na podstawie szczegółowego audytu obejmującego m.in. warunki zatrudnienia, procesy rekrutacyjne, doświadczenia pracowników czy kulturę biznesu i organizacyjną. Do wąskiego grona nagrodzonych należą tylko te organizacje, które wyróżniają się na tle konkurencji pożądanymi wartościami,  etyką i uczciwością, a także dobrymi wynikami w zakresie strategii firmy i przywództwa.

- Certyfikat TOP Employer bez wątpienia jest powodem do zadowolenia i świętowania. Wspólnie tworzymy wyjątkową organizację, w której człowiek jest w centrum uwagi. Nasze działania opieramy na japońskiej filozofii Kaizen oraz na wartościach Toyota Way. Pracujemy w jednym zespole, któremu przyświeca wspólny cel – mówi Bogdan Grzybowski, Prezes Zarządu Toyota Bank Polska.

W tegorocznej 14. edycji programu w Polsce – certyfikat  TOP Employer Polska 2023, zdobyło zaledwie 76 organizacji. Toyota Financial Services nagrodę otrzymała drugi rok z rzędu.

- Rok 2022 był czasem pełnym wyzwań i niepewności, zarówno w aspekcie biznesowym jak i w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Na skutek pandemii, a także sytuacji geopolitycznej w naszym regionie, organizacje stanęły przed koniecznością zmiany swoich strategii.  Presja płacowa spowodowana wysoką inflacją, zwiększona rotacja czy walka o talenty wymusiły zmianę podejścia do dotychczasowych metod działania – mówi Monika Milani, Dyrektor HR w Toyota Bank Polska. - Jeszcze większego znaczenia nabrały kompetencje przywódcze, wysokie standardy zarządzania oraz angażująca kultura organizacyjna. Bez dojrzałych, mądrych i troskliwych menadżerów trudno o dobrą atmosferę pracy czy rozwój potencjału pracowników.  Jesteśmy przekonani, że wyłącznie zintegrowany, dobrze zarządzany i zmotywowany zespół napędza innowacyjność i umożliwia realizację celów strategicznych – dodaje.

 

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota

Financial Services Corporation i skupiają swoją dzielność wokół finansowania zakupu samochodów marek Toyota i Lexus. Toyota Bank Polska S.A. na polskim rynku jest obecny od 2000 roku, oferując usługi zarówno klientom indywidualnym, jak i przedsiębiorstwom, którzy z jego usług mogą korzystać poprzez platformę bankowości elektronicznej. W ofercie Toyota Bank Polska S.A. dostępne są konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, kredyty i pożyczki oraz karty płatnicze. W 2002 roku bank uruchomił zależną od siebie spółkę Toyota Leasing Polska Sp. z o.o., skupiającą się na finansowaniu zakupu samochodów Toyota i Lexus w zakresie leasingu operacyjnego i finansowego oraz najmu długoterminowego. Depozyty klientów Toyota Bank Polska S.A. są gwarantowane przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny zgodnie z Ustawą z dnia 10 czerwca 2016 roku o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym, systemie gwarantowania depozytów oraz przymusowej restrukturyzacji.

 

Informacja o Top Employer Institute:

Top Employers Institute jest globalnym autorytetem w zakresie badania praktyk zarządzania zasobami ludzkimi. Pomagamy optymalizować najlepsze praktyki wzbogacając środowisko pracy. Dzięki programowi certyfikacji Top Employers Institute organizacje biorące udział w programie, zostają poddane walidacji, certyfikacji i uznawane są jako pracodawca z wyboru. Top Employers Institute został założony ponad 30 lat temu i certyfikował ponad 1 857 organizacji w 123 krajach. Certyfikowani Top Employers pozytywnie wpływają na życie ponad 8 milionów pracowników na całym świecie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej Biuro prasowe
2024-11-20 | 08:30

SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej

Jednym z wyzwań, z jakim mierzą się firmy faktoringowe, są przypadki oszustw związanych z dublowaniem obsługi tych samych faktur przez różne podmioty. Nowa platforma SWIFF (System
Finanse „Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe
2024-11-04 | 17:30

„Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe

Internet to nieskończona przestrzeń możliwości i wygody, ale również potencjalne pole pułapek. Z roku na rok rośnie liczba zagrożeń związanych z aktywnością online, od oszustw
Finanse Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami
2024-10-22 | 16:00

Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami

W obliczu wymagającej sytuacji gospodarczej, zarządzanie płynnością finansową firm staje się coraz większym wyzwaniem. Zmienne warunki makroekonomiczne, wyższe koszty prowadzenia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.