Toyota Bank wprowadził promocyjną ofertę jednoratowego kredytu 70/30
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank oferuje promocyjne warunki jednoratowego 70/30 w ramach którego klienci mogą zakupić wybrane modele Toyoty ze stałym oprocentowaniem 0%. Osoby wybierające spośród nowych modeli Toyoty AYGO X, Yaris, Yaris Cross, Corolla Sedan 1.5 lub RAV4, mogą wpłacając 70% wartości auta, po roku dokonać spłaty pozostałej 30-procentowej części kapitału, bez żadnych odsetek. Zachowane środki mogą na ten czas ulokować na jednym z wysokooprocentowanych depozytów w Toyota Bank.
Promocyjna oferta Standard Kredytu 70/30 to najlepsze rozwiązanie dla klientów, którym zależy na niskim koszcie finansowania auta bez obciążania domowego budżetu oraz pewnych i korzystnych warunkach, czyli gwarantowanemu, zerowemu oprocentowaniu przez cały okres trwania umowy kredytu.
Klienci decydując się na model AYGO X, Yaris, Yaris Cross, Corolla Sedan 1.5 lub RAV4, zamiast zakupu gotówkowego, mogą teraz skorzystać z promocyjnego finansowania, za udzielenie którego Bank pobiera jedynie 5,5% prowizji, a samo oprocentowanie kredytu wynosi 0%. Wpłacając 70% wartości nowego auta, pozostałe 30% należy zapłacić dopiero za rok.
- Inwestując gotówkę w zakup nowego auta warto pamiętać, że z biegiem lat pojazd traci na wartości i sprzedając go po kilku latach, nie uzyskamy tyle, ile zainwestowaliśmy. Dlatego warto skorzystać z naszej promocyjnej oferty kredytu. Wpłacając 70% wartości auta, resztę gotówki możemy traktować jak finansową poduszkę bezpieczeństwa i przy okazji ją pomnożyć, lokując np. na Indeksowanym Koncie Oszczędnościowym, którego oprocentowanie oparte jest o stawkę WIBOR 3M i w tym momencie wynosi nawet 7,18%. Dzięki temu można wypracowywać atrakcyjne odsetki, nie tracąc przy tym dostępu do swoich środków, a przy okazji jeździć nową Toyotą na gwarancji – mówi Wojciech Rędziński, Kierownik Wydziału Produktu i Innowacji w Toyota Financial Services.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej
„Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe
Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.