Toyota Bank wprowadza możliwość składania wniosków produktowych w 100% online
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank Polska wsłuchując się w głos klientów, umożliwi im składanie wniosków produktowych całkowicie online. Pierwszym produktem, który będzie można założyć nie ruszając się sprzed ekranu komputera, będzie Moto Konto - rachunek osobisty dla kierowców aut wszystkich marek, ze szczególnymi korzyściami dla posiadaczy Toyoty lub Lexusa. Już niebawem, w ten sam sposób klienci założą także Indeksowane Konto Oszczędnościowe.
Proces wnioskowania online w Toyota Bank, jest prosty, intuicyjny i trwa dosłownie chwilę. Samo podpisywanie umowy produktowej odbywa się przy pomocy kodu SMS na bezpiecznej platformie Autenti. Dane klienta są z kolei uwierzytelniane poprzez weryfikację biometryczną. Tuż po założeniu rachunku, lokaty, czy też innego produktu on-line, wszelkie podpisane cyfrowo dokumenty, będzie można w prosty sposób pobrać na swoje urządzenie.
Pierwszym produktem Toyota Bank, który można założyć całkowicie online będzie Moto Konto. Teraz, aby je założyć, klienci potrzebują jedynie komputera z kamerą, telefonu oraz dowodu osobistego. Wystarczy wejść na stronę internetową Banku i złożyć wniosek on-line z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. Nie trzeba oczekiwać już na kontakt ze strony Banku w sprawie wniosku ani umawiać się z kurierem w celu dostarczania dokumentów.
- Naszym celem jest digitalizacja procesów składania wniosków dotyczących większości oferowanych przez nas produktów. Jest to wyjście naprzeciw oczekiwaniom Klientów, ale także znaczące przyspieszenie świadczonych usług. Kolejnym produktem, o który będzie można wnioskować całkowicie przez Internet, będzie Indeksowane Konto Oszczędnościowe. Szczegóły podamy już niebawem – mówi Piotr Marszewski, Kierownik Wydziału Marketingu w Toyota Bank Polska.
Moto Konto dedykowane jest posiadaczom aut wszystkich marek, którzy dzięki akcjom promocyjnym Toyota Bank, chcą płacić mniej za paliwo oraz ograniczyć koszty związane z obsługą rachunku. Utrzymanie na koncie poziomu średniego miesięcznego salda w wysokości 1 000 zł lub depozytu w wysokości 2 500 zł, bądź też spłata rat za finansowanie auta w Toyota Financial Services z tego właśnie rachunku, są przepustkami do tego, aby Moto Konto było dla klienta rachunkiem darmowym. Narzędzie pozwala użytkownikom na wejście do świata Toyoty, a w szczególności do uczestnictwa w akcji promocyjnej Toyota Bank „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
Kluczowe aspekty związane z bezpieczeństwem online
Transakcje wierzytelnościowe i ich wpływ na poprawę płynności firmy
Ryzyko w sprzedaży B2B
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Firmy cierpią z powodu braku przewidywalnej polityki podatkowej. Częste zmiany podważają zaufanie do państwa i zniechęcają inwestorów [DEPESZA]
– Czas na reformę podatków to nie trzy miesiące czy rok, ale cała kadencja. Do tej pory zabrakło odwagi, by to zrobić – ocenia Szymon Parulski, ekspert podatkowy BCC, podczas panelu „Przewidywalność podatkowa dla przedsiębiorstw”, który odbył się podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu. Doradcy podatkowi debatowali o tym, co należy zrobić teraz, gdy sytuacja ekonomiczna zmusiła rząd do szukania nowych źródeł wpływów budżetowych. Wszyscy zgodnie podkreślali potrzebę przewidywalności polityki podatkowej. Ostatnie propozycje zmian w podatku akcyzowym podali jako jej antyprzykład. Cierpią na tym przede wszystkim firmy i inwestycje.
Prawo
Firmy coraz odpowiedzialniej podchodzą do obrotu danymi i e-dokumentami. Rośnie popularność usług, które go zabezpieczają
W latach 2018–2023 zainteresowanie podpisem elektronicznym na polskim rynku zwiększyło się trzykrotnie – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie KIR i ZBP. Polscy przedsiębiorcy coraz powszechniej korzystają też z e-pieczęci, czyli kolejnego narzędzia do potwierdzania autentyczności dokumentów elektronicznych. Rosnąca popularność tzw. usług zaufania wynika z faktu, że firmy aktywnie korzystające z rozwiązań cyfrowych są coraz bardziej świadome zagrożeń wyłudzeniami, oszustwami i atakami hakerskimi.
IT i technologie
Centra danych odpowiadają za 2 proc. globalnego zużycia energii, a wkrótce ten udział może się podwoić. Operatorzy szukają sposobów na oszczędności
Sztuczna inteligencja czy uczenie maszynowe zużywają ogromne ilości energii. Wdrażanie ich w firmach na coraz większą skalę powoduje dynamiczny wzrost zapotrzebowania na usługi centrów danych, a co za tym idzie – również na ilość energii, jakiej potrzebują one do obsługi klientów. Tym bardziej że centra danych także wykorzystują te innowacyjne technologie do usprawnienia funkcjonowania. Duży wzrost zużycia energii powoduje, że centra danych szukają sposobów na jego optymalizację, co ma się przyczynić do zmniejszenia śladu węglowego. Jednym ze sposobów jest wykorzystywanie ciepła wytwarzanego pracą serwerów do celów grzewczych.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.