Toyota Bank wprowadza możliwość składania wniosków produktowych w 100% online

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank Polska wsłuchując się w głos klientów, umożliwi im składanie wniosków produktowych całkowicie online. Pierwszym produktem, który będzie można założyć nie ruszając się sprzed ekranu komputera, będzie Moto Konto - rachunek osobisty dla kierowców aut wszystkich marek, ze szczególnymi korzyściami dla posiadaczy Toyoty lub Lexusa. Już niebawem, w ten sam sposób klienci założą także Indeksowane Konto Oszczędnościowe.
Proces wnioskowania online w Toyota Bank, jest prosty, intuicyjny i trwa dosłownie chwilę. Samo podpisywanie umowy produktowej odbywa się przy pomocy kodu SMS na bezpiecznej platformie Autenti. Dane klienta są z kolei uwierzytelniane poprzez weryfikację biometryczną. Tuż po założeniu rachunku, lokaty, czy też innego produktu on-line, wszelkie podpisane cyfrowo dokumenty, będzie można w prosty sposób pobrać na swoje urządzenie.
Pierwszym produktem Toyota Bank, który można założyć całkowicie online będzie Moto Konto. Teraz, aby je założyć, klienci potrzebują jedynie komputera z kamerą, telefonu oraz dowodu osobistego. Wystarczy wejść na stronę internetową Banku i złożyć wniosek on-line z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. Nie trzeba oczekiwać już na kontakt ze strony Banku w sprawie wniosku ani umawiać się z kurierem w celu dostarczania dokumentów.
- Naszym celem jest digitalizacja procesów składania wniosków dotyczących większości oferowanych przez nas produktów. Jest to wyjście naprzeciw oczekiwaniom Klientów, ale także znaczące przyspieszenie świadczonych usług. Kolejnym produktem, o który będzie można wnioskować całkowicie przez Internet, będzie Indeksowane Konto Oszczędnościowe. Szczegóły podamy już niebawem – mówi Piotr Marszewski, Kierownik Wydziału Marketingu w Toyota Bank Polska.
Moto Konto dedykowane jest posiadaczom aut wszystkich marek, którzy dzięki akcjom promocyjnym Toyota Bank, chcą płacić mniej za paliwo oraz ograniczyć koszty związane z obsługą rachunku. Utrzymanie na koncie poziomu średniego miesięcznego salda w wysokości 1 000 zł lub depozytu w wysokości 2 500 zł, bądź też spłata rat za finansowanie auta w Toyota Financial Services z tego właśnie rachunku, są przepustkami do tego, aby Moto Konto było dla klienta rachunkiem darmowym. Narzędzie pozwala użytkownikom na wejście do świata Toyoty, a w szczególności do uczestnictwa w akcji promocyjnej Toyota Bank „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Raport Bitget Wallet ujawnia, że gry i podróże to główne obszary w których płacimy kryptowalutami

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii
Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.
Infrastruktura
W Polsce w obiektach zabytkowych wciąż brakuje nowoczesnych rozwiązań przeciwpożarowych. Potrzebna jest większa elastyczność w stosowaniu przepisów

Pogodzenie interesów konserwatorów, projektantów, inwestorów, rzeczoznawców i służby ochrony pożarowej stanowi jedno z największych wyzwań w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów konserwatorskich. Pożary zabytków takich jak m.in. katedra Notre-Dame w Paryżu przyczyniają się do wprowadzania nowatorskich rozwiązań technicznych w zakresie ochrony przeciwpożarowej. W Polsce obowiązuje już konieczność instalacji systemów detekcji. Inwestorzy często jednak rezygnują z realizacji projektów dotyczących obiektów zabytkowych z uwagi na zmieniające się i coraz bardziej restrykcyjne przepisy czy też względy ekonomiczne.
Polityka
Polska może się stać Doliną Krzemową Europy. Potrzeba jednak wsparcia finansowego start-upów i mocniejszej deregulacji

Polskie start-upy skoncentrowane są głównie na rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych i cyfrowych. Wyraźny nacisk na oprogramowanie i aplikacje oraz big data i data science wskazuje na silne zainteresowanie narzędziami analitycznymi i rozwiązaniami wspierającymi transformację cyfrową w różnych branżach – wynika z raportu „Rynek start-upów w Polsce. Trendy technologiczne”, który został opracowany w 2024 roku w MRiT. Zdaniem europarlamentarzystów Polska ma szansę się stać Doliną Krzemową, jednak rozwój start-upów blokowany jest m.in. przez ograniczony dostęp do finansowania oraz niekorzystne i nadmierne regulacje.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.