Komunikaty PR

Toyota Bank wprowadza nową wersję aplikacji mobilnej Tankuj Korzyści

2020-11-27  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Bank rozwija swoją aplikację mobilną Tankuj Korzyści. Oprócz dobrze znanych funkcjonalności takich jak obsługa promocji „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo” oraz programu Toyota More, użytkownicy otrzymali dostęp do zupełnie nowej sekcji – Mój Garaż. Aplikacja otrzymała także odświeżoną szatę graficzną, a centralnym punktem interfejsu stał się samochód użytkownika. Toyota Bank zapowiada także kolejne innowacyjne funkcje aplikacji.

Aplikacja mobilna Tankuj Korzyści to narzędzie Toyota Bank, dzięki któremu klienci już od kilku lat mogą uczestniczyć m.in. w popularnej promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”, czy też korzystać z programu lojalnościowego Toyota More.

Nowa wersja aplikacji otrzymała odświeżoną szatę graficzną oraz nową, praktyczną funkcjonalność – Mój Garaż. Dzięki niej, użytkownik może śledzić i kontrolować poziom wydatków związanych z użytkowaniem swojego samochodu a także otrzymuje szybki dostęp do danych na temat swojego auta, polisy ubezpieczeniowej, czy też osiąganych korzyści z tytułu tankowania.

- Nowa wersja aplikacji charakteryzuje się atrakcyjnym designem, a dzięki nowej funkcjonalności Mój Garaż, Klienci mogą w łatwy i przyjemny sposób monitorować poziom wydatków związanych z samochodem. W sekcji tej widzimy ogromny potencjał do dalszego rozwoju naszego narzędzia i planujemy rozwijać ją w przyszłości o dodatkowe funkcjonalności. Dla kierowców przygotowywane są już kolejne rozwiązania takie jak np. opłata przejazdów za autostrady, czy parkowanie – mówi Piotr Kluźniak, Starszy Specjalista ds. Produktów Bankowych w Toyota Bank Polska.

Warto przypomnieć, że w ramach promocji „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo”, w zależności od wysokości średniego miesięcznego salda utrzymywanego na Moto Koncie, poziomu oszczędności na lokatach w Banku oraz wartości transakcji wykonanych dedykowaną kartą debetową, klienci mogą uzyskać od 5% do 10% zwrotu za zakupione paliwo. Zwrot mogą otrzymać kierowcy aut wszystkich marek, a obecna edycja akcji trwa do końca stycznia 2021 roku.

Toyota More to z kolei program lojalnościowy dla miłośników świata Toyoty, którzy m.in. poprzez aplikację Tankuj Korzyści, otrzymują dostęp do ekskluzywnych benefitów, ofert specjalnych oraz informacji o nowościach motoryzacyjnych.

Prezentacja aplikacji: https://www.youtube.com/watch?v=f3-C365lLWQ

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Ailleron Innovation Forum w Krakowie stało się centrum przełomowych idei i globalnych inspiracji. Liderzy FinTech spotkali się 12 czerwca  w Muzeum Sztuki i Techniki
Finanse Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Finanse Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.