Toyota Bank udostępnił płatności Google Pay
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank Polska wprowadził do swojej oferty usługę Google Pay. Dzięki temu, klienci posiadający dowolną kartę płatniczą wydaną przez Toyota Bank mogą w łatwy i szybki sposób dokonać zakupów przy pomocy telefonu. Po wdrożeniu nowego systemu bankowości internetowej i mobilnej autoryzacji, to kolejny krok w kierunku rozwoju usług związanych z mobilnością.
Klienci Toyota Bank, mogą teraz szybko, wygodnie i bezpiecznie płacić telefonem za pomocą aplikacji Google Pay. Umożliwia ona zarówno płatności zbliżeniowe w punktach handlowo-usługowych, jak i zakupy internetowe – zamiast podawać dane do płatności, można błyskawicznie zapłacić kartą w usłudze Google Pay na urządzeniu mobilnym.
Płatności Google Pay, to niezwykle popularne i wygodne rozwiązanie płatnicze, dla posiadaczy telefonów z systemem Android. Aktywowanie usługi jest bardzo proste – należy pobrać i zainstalować dedykowaną aplikację ze sklepu Google Play, następnie dodać kartę, której chcemy używać. Sam proces podłączenia karty do Google Pay jest również niezwykle intuicyjny. Po jego zakończeniu Klient nie musi już wyciągać portfela i szukać odpowiedniej karty. Aby dokonać płatności, wystarczy że wybudzi swój telefon i zbliży go do terminala. Nie jest wymagane nawet uruchamianie aplikacji, a potwierdzenie płatności wyświetlane jest na ekranie praktycznie natychmiast.
- Koncentrujemy się na wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań ułatwiających Klientom korzystanie z naszych produktów. Wprowadzanie usług płatności mobilnych, jest naturalną reakcją na trendy związane z digitalizacją usług bankowych oraz wpisuje się w obecne zalecenia rezygnacji z płatności gotówkowych, na rzecz zbliżeniowych - mówi Bartosz Suchecki, Kierownik Wydziału Rozwoju Produktów Bankowych w Toyota Bank Polska. - Z uwagi na większy udział w rynku urządzeń z systemem Android, w pierwszej kolejności zdecydowaliśmy się na Google Pay. Jednak już niebawem udostępnimy także usługę Apple Pay. Jednocześnie, będziemy rozwijać naszą autorską aplikację Tankuj Korzyści, do której planujemy dodać możliwość płatności za bilety komunikacji miejskiej, parkingi, autostrady oraz inne usługi związane z mobilnością - dodaje.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor
Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation.
Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank
uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia
się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są
zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę
bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe,
lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej
„Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe
Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.