Toyota Bank podnosi oprocentowanie depozytów
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Wraz z początkiem roku Toyota Bank podnosi oprocentowanie swoich flagowych lokat terminowych dla klientów indywidualnych. Po podwyżce, Lokata Sprint na 200 dni, oferuje odsetki na poziomie 7,80%. Z kolei na Lokacie Plus w wersji 6- i 12-miesięcznej, klienci otrzymają odpowiednio 8,10% i 8,20% w skali roku.
Toyota Bank 4 stycznia 2023 r. wprowadza korzystne dla klientów zmiany w Tabeli Oprocentowania depozytów terminowych. To już kolejna podwyżka odsetek na przestrzeni kilku miesięcy.
Wzrasta oprocentowanie Lokaty Sprint na 200 dni – z 7,50% na 7,80%. Klient może założyć nawet 20 depozytów jednocześnie. Cały proces wnioskowania oraz zarządzanie środkami odbywa się w 100% online.
Podwyżka oprocentowania obejmuje także Lokatę Plus. Teraz klienci lokując oszczędności na 6 miesięcy otrzymają 8,10% (wcześniej 7,60%). Natomiast osoby, które zdecydują się na 12-miesięczny wariant lokaty, mogą liczyć na 8,20% (wcześniej 7,60%). Aby założyć lokatę, wystarczy wpłacić 2 000 tys. zł. Tutaj również proces wnioskowania oraz zarządzanie środkami odbywa się online.
- W nowy rok wchodzimy z korzystną zmianą dla oszczędzających. Jeszcze mocniej zwiększamy rentowność lokat w popularnych wariantach. W ten sposób zacieśniamy relacje z naszymi obecnymi Klientami. Konkurencyjne oprocentowanie depozytów z pewnością przyciągnie do naszej oferty także osoby, które dopiero rozważają ulokowanie swoich oszczędności na korzystnych warunkach – mówi Wojciech Rędziński, Kierownik Wydziału Produktu i Innowacji.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej
„Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe
Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.