Toyota Bank podnosi oprocentowanie depozytów

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Wraz z początkiem roku Toyota Bank podnosi oprocentowanie swoich flagowych lokat terminowych dla klientów indywidualnych. Po podwyżce, Lokata Sprint na 200 dni, oferuje odsetki na poziomie 7,80%. Z kolei na Lokacie Plus w wersji 6- i 12-miesięcznej, klienci otrzymają odpowiednio 8,10% i 8,20% w skali roku.
Toyota Bank 4 stycznia 2023 r. wprowadza korzystne dla klientów zmiany w Tabeli Oprocentowania depozytów terminowych. To już kolejna podwyżka odsetek na przestrzeni kilku miesięcy.
Wzrasta oprocentowanie Lokaty Sprint na 200 dni – z 7,50% na 7,80%. Klient może założyć nawet 20 depozytów jednocześnie. Cały proces wnioskowania oraz zarządzanie środkami odbywa się w 100% online.
Podwyżka oprocentowania obejmuje także Lokatę Plus. Teraz klienci lokując oszczędności na 6 miesięcy otrzymają 8,10% (wcześniej 7,60%). Natomiast osoby, które zdecydują się na 12-miesięczny wariant lokaty, mogą liczyć na 8,20% (wcześniej 7,60%). Aby założyć lokatę, wystarczy wpłacić 2 000 tys. zł. Tutaj również proces wnioskowania oraz zarządzanie środkami odbywa się online.
- W nowy rok wchodzimy z korzystną zmianą dla oszczędzających. Jeszcze mocniej zwiększamy rentowność lokat w popularnych wariantach. W ten sposób zacieśniamy relacje z naszymi obecnymi Klientami. Konkurencyjne oprocentowanie depozytów z pewnością przyciągnie do naszej oferty także osoby, które dopiero rozważają ulokowanie swoich oszczędności na korzystnych warunkach – mówi Wojciech Rędziński, Kierownik Wydziału Produktu i Innowacji.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.