Toyota Bank podnosi oprocentowanie depozytów i wprowadza nową lokatę

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank Polska reagując na podniesienie przez Radę Polityki Pieniężnej stóp procentowych, podwyższa oprocentowanie swoich depozytów - Lokaty Plus na 24 oraz 36 miesięcy. Jednocześnie do szerokiego grona Lokat Sprint, trafił nowy wariant depozytu na 200 dni z oprocentowaniem 1,3% w skali roku.
Zaledwie kilka dni po decyzji Rady Polityki Pieniężnej o podwyżkach stóp procentowych, Toyota Bank Polska zdecydował o podniesieniu oprocentowania swoich depozytów. Na wyższe zyski mogą liczyć posiadacze oraz klienci którzy założą Lokatę Plus na 24 miesiące (zmiana z 0,8% na 1%) oraz na 36 miesięcy (zmiana z 0,9% na 1,1%). Depozyty te można założyć online już od 2000 złotych.
Ponadto, do grona 5 wariantów (na 80, 100, 130, 160 i 180 dni) Lokaty Sprint, Toyota Bank Polska wprowadził kolejną wersję tego elastycznego i popularnego depozytu – tym razem na 200 dni z oprocentowaniem 1,3% w skali roku. Nowy wariant lokaty można założyć przez bankowość elektroniczną. Aby tego dokonać, należy posiadać bądź założyć dowolne konto w Toyota Bank oraz wpłacić od 3 do 15 tysięcy zł. Jeden klient może założyć aż 20 lokat, co daje łącznie maksymalną kwotę możliwą do zdeponowania na poziomie aż 300 tysięcy zł.
- Podwyżką oprocentowania depozytów zareagowaliśmy zaledwie kilka dni po decyzji RPP w sprawie stóp procentowych. Zależy nam, aby oszczędzający na lokatach Klienci mogli uzyskiwać wyższe odsetki ze zdeponowanych u nas środków, jak najszybciej i bez dodatkowych warunków ani gwiazdek– mówi Bartosz Suchecki, Kierownik Wydziału Produktu i Innowacji w Toyota Bank Polska S.A.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.