Toyota Bank podnosi oprocentowanie depozytów
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank po raz kolejny podnosi oprocentowanie lokat terminowych dla klientów indywidualnych. Największe podwyżki stawek dotyczą kilku wariantów Lokaty Standardowej oraz Lokaty Plus (zmiana z 2 na ponad 7%). Na zdecydowanie korzystniejsze odsetki mogą liczyć także posiadacze Moto Lokaty.
- Kilka miesięcy po naszych ostatnich podwyżkach oprocentowania depozytów proponujemy kolejne zmiany z korzyścią dla Klientów – zwiększamy rentowność lokat w najpopularniejszych wariantach. Zależy nam aby nasza oferta była konkurencyjna i służyła umocnieniu relacji z naszymi obecnymi Klientami, ale też przyciągała osoby, które dopiero chciałyby zacząć korzystać z naszych usług – mówi Wojciech Rędziński, Kierownik Wydziału Produktu i Innowacji.
Podwyżka oprocentowania objęła większość lokat w ofercie Toyota Bank. Najbardziej spektakularna zmiana dotyczy Lokaty Plus na 24 i 36 miesięcy – tutaj klienci otrzymają odpowiednio 7,20% oraz 6,20% (przed aktualizacją było to 2%). Około 1-procentowa podwyżka dotyczy także krótszych wariantów tego produktu (3, 6, 9 oraz 12-msc).
Skokowo wzrasta również oprocentowanie lokat standardowych, do których uruchomiania nie jest wymagane zakładanie konta w Toyota Bank. Lokata Standard na 24 miesiące oferuje teraz klientom odsetki na poziomie 7%, a wersja na 36 miesięcy 6%. Korzystana zmiana dotyczy także krótszych wariantów tego depozytu – od 3 do 12 miesięcy – klienci w każdym z krótszych okresów otrzymają od 7 do 7,4% w skali roku.
Z pewnością usatysfakcjonowani będą również posiadacze lub klienci, którzy dopiero zastanawiają się nad założeniem Lokaty Sprint na 180 lub 200 dni. Tutaj oprocentowanie wzrosło kolejno do 6,5 i 7,5% w skali roku.
Podwyżka oprocentowania nie ominęła także Moto Lokaty na 3 i 9 miesięcy. Toyota Bank na obu depozytach oferuje obecnie 6%, czyli aż o 2% więcej niż przed aktualizacją tabeli oprocentowania. Ponadto, klienci którzy korzystają z finansowania auta w Toyota Financial Services, mogą liczyć na dodatkowy bonus na każdej z lokat - wówczas zyskają nawet 7,50% w skali roku.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
Kluczowe aspekty związane z bezpieczeństwem online
Transakcje wierzytelnościowe i ich wpływ na poprawę płynności firmy
Ryzyko w sprzedaży B2B
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Firmy cierpią z powodu braku przewidywalnej polityki podatkowej. Częste zmiany podważają zaufanie do państwa i zniechęcają inwestorów [DEPESZA]
– Czas na reformę podatków to nie trzy miesiące czy rok, ale cała kadencja. Do tej pory zabrakło odwagi, by to zrobić – ocenia Szymon Parulski, ekspert podatkowy BCC, podczas panelu „Przewidywalność podatkowa dla przedsiębiorstw”, który odbył się podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu. Doradcy podatkowi debatowali o tym, co należy zrobić teraz, gdy sytuacja ekonomiczna zmusiła rząd do szukania nowych źródeł wpływów budżetowych. Wszyscy zgodnie podkreślali potrzebę przewidywalności polityki podatkowej. Ostatnie propozycje zmian w podatku akcyzowym podali jako jej antyprzykład. Cierpią na tym przede wszystkim firmy i inwestycje.
Prawo
Firmy coraz odpowiedzialniej podchodzą do obrotu danymi i e-dokumentami. Rośnie popularność usług, które go zabezpieczają
W latach 2018–2023 zainteresowanie podpisem elektronicznym na polskim rynku zwiększyło się trzykrotnie – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie KIR i ZBP. Polscy przedsiębiorcy coraz powszechniej korzystają też z e-pieczęci, czyli kolejnego narzędzia do potwierdzania autentyczności dokumentów elektronicznych. Rosnąca popularność tzw. usług zaufania wynika z faktu, że firmy aktywnie korzystające z rozwiązań cyfrowych są coraz bardziej świadome zagrożeń wyłudzeniami, oszustwami i atakami hakerskimi.
IT i technologie
Centra danych odpowiadają za 2 proc. globalnego zużycia energii, a wkrótce ten udział może się podwoić. Operatorzy szukają sposobów na oszczędności
Sztuczna inteligencja czy uczenie maszynowe zużywają ogromne ilości energii. Wdrażanie ich w firmach na coraz większą skalę powoduje dynamiczny wzrost zapotrzebowania na usługi centrów danych, a co za tym idzie – również na ilość energii, jakiej potrzebują one do obsługi klientów. Tym bardziej że centra danych także wykorzystują te innowacyjne technologie do usprawnienia funkcjonowania. Duży wzrost zużycia energii powoduje, że centra danych szukają sposobów na jego optymalizację, co ma się przyczynić do zmniejszenia śladu węglowego. Jednym ze sposobów jest wykorzystywanie ciepła wytwarzanego pracą serwerów do celów grzewczych.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.