Toyota Bank oferuje nawet 500 zł premii w ramach nowej Lokaty Sakura

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank startuje z wiosenną akcją promocyjną na nową Lokatę Sakura oprocentowaną na 5,8% w skali roku. Klienci, którzy założą i utrzymają depozyt przez określony czas oraz wykonają 5 transakcji kartą płatniczą, otrzymają nawet 500 zł premii. Muszą się jednak pośpieszyć - akcja promocyjna potrwa tylko do końca marca 2024 roku.
Lokata Sakura to nowy produkt Toyota Bank z oprocentowaniem wynoszącym 5,8% w skali roku, na którym klienci mogą zdeponować od 10 000 zł do 100 000 zł. Istnieje możliwość założenia 4 lokat, co w sumie pozwala na ulokowanie aż 400 000 zł. Lokata Sakura, jest lokatą nieodnawialną.
Wiosenna akcja promocyjna „Lokata Sakura z premią” skierowana jest wyłącznie do obecnych klientów Toyota Bank oraz dotyczy nowych środków. Minimalna kwota lokaty - pozwalająca skorzystać z akcji - wynosi 60 000 zł, a minimalna wymagana transakcyjność, to 5 transakcji kartą o łącznej wartości 500 zł miesięcznie w okresie od 1 kwietnia do 30 września 2024 roku.
Dostępne są dwa warianty premii: za samo założenie i utrzymanie Lokaty Sakura (na kwotę minimum 60 000 zł), przysługuje premia w wysokości 300 zł. Natomiast za założenie, utrzymanie Lokaty Sakura (na minimum 60 000 zł) oraz spełnienie warunków transakcyjności, premia wynosi aż 500 zł.
- Lokata Sakura nie tylko zapewnia konkurencyjne oprocentowanie, ale także otwiera drzwi do potencjalnych dodatkowych korzyści w postaci premii. Dzięki wiosennej akcji promocyjnej, trwającej tylko do końca marca bieżącego roku, chcemy przede wszystkim nagrodzić naszych lojalnych klientów za ich stałe zaufanie i aktywność. Chcemy także pokazać, że wejście do finansowego świata Toyoty, wiąże się z wieloma systematycznymi benefitami - mówi Piotr Marszewski, Kierownik Wydziału Marketingu w Toyota Bank Polska S.A.
Szczegółowe informacje dotyczące akcji oraz formularz rejestracyjny, są dostępne na stronie internetowej Toyota Bank pod adresem: www.toyotabank.pl/lokata-sakura-z-premia
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.