Komunikaty PR

Toyota Bank obniża oprocentowanie Kredytu niższych rat Toyota Easy

2022-06-21  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Bank w odpowiedzi na wysoki poziom stóp procentowych w Polsce startuje z promocją „Kredyt Toyota Easy – 2022 Lato”. Klienci mogą liczyć na obniżone oprocentowanie finansowania nawet do 7,49% oraz nie muszą dokonywać wpłaty własnej. Promocja dotyczy zarówno aut nowych, jak i używanych.

Toyota Bank w związku z wysokimi stopami procentowymi, postanowił wyjść naprzeciw klientom planującym zakup auta i uruchomił właśnie promocję kredytu niższych rat Toyota Easy.

Klienci mogą teraz sfinansować zakup auta na preferencyjnych warunkach. Bank obniżył oprocentowanie kredytu Toyota Easy do 7,49% dla 36-miesięcznych umów oraz do 7,99% w przypadku 48 miesięcy. Kredytobiorcy nie muszą także dokonywać wpłaty własnej. Wymienione korzyści umożliwią klientom znaczące zredukowanie miesięcznych kosztów używania samochodu bądź pozwolą zachować pieniądze na inne cele.

Z promocyjnej oferty kredytu można skorzystać nie tylko w przypadku aut nowych, ale także używanych. Przy dzisiejszych realiach rynkowych, zakup auta „z drugiej ręki”, często może okazać się o wiele korzystniejszy w kontekście szybszej dostępności pojazdu.

- Naszą ofertę promocyjną kredytu Toyota Easy kierujemy do kierowców, którzy planują zakup auta, ale nie zamierzają przy tym angażować zbyt wielu środków własnych. Kiedy stopy procentowe są cały czas podnoszone, a raty kredytów rosną, my postanowiliśmy je obniżyć – mówi Wojciech Rędziński – Kierownik Wydziału Produktu i Innowacji w Toyota Bank.

- W obecnych czasach warto zatrzymać gotówkę np. w charakterze poduszki bezpieczeństwa na wypadek nieoczekiwanych zdarzeń. Umiejętne zarządzanie domowym budżetem powinno iść w parze z dynamicznie zmieniającą się sytuacją makroekonomiczną. Dziś dla wielu Klientów wolne środki korzystniej będzie ulokować np. na wysokooprocentowanym Indeksowanym Koncie Oszczędnościowym, zamiast pozbywać się ich jednorazowo kupując auto za gotówkę – dodaje Wojciech Rędziński.

Z Kredytem niższych rat Toyota Easy klient sam wybiera kwotę wpłaty własnej - może elastycznie dostosować ją do możliwości swojego budżetu. Dzięki konstrukcji finansowania z ratą balonową (ostatnia rata na poziomie nawet 50% wartości samochodu), miesięczna rata jest znacznie niższa niż przy wyborze standardowego finansowania. Bank daje możliwość wyboru okresu kredytowania: 36 lub 48 miesięcy, a na koniec umowy klient decyduje o wyborze najkorzystniejszego wariantu jej zakończenia – dzięki temu ma możliwości częstszej wymiany auta na nowsze, w wielu przypadkach bez angażowania dodatkowej gotówki.

 

Reprezentatywny przykład dla Kredytu Toyota Easy w promocji „Kredyt Toyota Easy - 2022 Lato” na zakup nowego samochodu w cenie 77008,03 zł, wpłata własna 29611,48 zł, czas obowiązywania umowy 48 miesięcy: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 10,66 %, całkowita kwota kredytu (bez kredytowych kosztów) 47396,55 zł, całkowita kwota do zapłaty 61034,97 zł, oprocentowanie zmienne 7,99 %, całkowity koszt kredytu 13638,42 (w tym prowizja 5,38 % (2549,93 zł) odsetki 11088,49 zł), 47 miesięcznych rat równych w wysokości 917,12 zł i ostatnią 48 ratą w wysokości 17930,33 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 2022-06-10 na reprezentatywnym przykładzie. Wymóg zawarcia dodatkowej umowy ubezpieczenia autocasco (AC) i z tytułu kradzieży (KR) dla kredytowanego samochodu, której kosztu nie da się przewidzieć - koszt niewliczony do RRSO.

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Ailleron Innovation Forum w Krakowie stało się centrum przełomowych idei i globalnych inspiracji. Liderzy FinTech spotkali się 12 czerwca  w Muzeum Sztuki i Techniki
Finanse Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Finanse Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.