Toyota Bank: Mobilna Autoryzacja przy pomocy odcisku palca i FaceID
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank Polska rozszerzył funkcjonalność swojej aplikacji „Mobilna Autoryzacja”, służącej do potwierdzania logowania i transakcji. Obecnie użytkownicy mobilnego narzędzia, mogą logować się do niego za pomocą odcisku palca oraz Face ID bez konieczności wprowadzania numeru PIN.
Toyota Bank Polska udostępnił aktualizację aplikacji Mobilna Autoryzacja, służącej do potwierdzania logowania i transakcji realizowanych w bankowości elektronicznej . Nowa wersja aplikacji pozwala użytkownikom na:
- AUTOMATYCZNE LOGOWANIE DO APLIKACJI
Brak konieczności zatwierdzania logowania przyciskiem ZALOGUJ po wprowadzeniu PINu. - LOGOWANIE BIOMETRYCZNE DO APLIKACJI
Możliwość logowania za pomocą odcisku palca (Android) lub TouchID i FaceID (iOS). - UPROSZCZENIE AUTORYZACJI
Brak konieczności dwukrotnego wprowadzania PINu.
Aktualizację aplikacji Mobilna Autoryzacja, można pobrać ze sklepów Google Play i App Store. W przypadku gdy użytkownik posiada włączoną automatyczną aktualizację na swoim urządzeniu, aplikacja banku również zaktualizuje się automatycznie.
Aby włączyć automatyczne logowanie lub logowanie biometryczne, wystarczy zalogować się do aplikacji ustalonym kodem PIN i wybrać odpowiednie ustawienia.
Toyota Bank oferuje jeszcze jedną aplikację mobilną - Tankuj Korzyści, skierowaną do zmotoryzowanych klientów. To narzędzie, również doczeka się niebawem znaczącej aktualizacji. Aplikacja zyska nowy wygląd graficzny i bardziej przejrzyste menu funkcjonalne, a w niedalekiej przyszłości kilka ciekawych nowości, m.in. płatności za bilety komunikacji miejskiej, czy też wnoszenie opłat za parking.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor
Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation.
Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank
uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia
się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są
zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę
bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe,
lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej
„Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe
Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.