Toyota Bank 4-krotnie zwiększa limit wyższego oproc. na IKO

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank w odpowiedzi na obniżające się stopy procentowe w Polsce, wprowadza znaczącą aktualizację produktową dla klientów. Bank podnosi limit wyższego oprocentowania swojego Indeksowanego Konta Oszczędnościowego aż czterokrotnie, z 100 000 zł na imponujące 400 000 zł.
W kontekście spadających stóp procentowych w kraju, Toyota Bank wychodzi naprzeciw klientom, oferując im jeszcze bardziej korzystne warunki oszczędzania. Z nowym limitem, klienci mogą deponować znacznie większe kwoty na wyższym oprocentowaniu, jednocześnie zachowując niezmienny sposób obliczania oprocentowania dla poszczególnych progów.
Indeksowane Konto Oszczędnościowe Toyota Banku to:
- Do kwoty 400 000 zł - oprocentowanie WIBOR 3M, czyli 5,78%: To szansa na znacznie wyższe zyski z oszczędzania niż na tradycyjnych rachunkach.
- Powyżej kwoty 400 000 zł - oprocentowanie WIBOR 3M - 3,00 p.p., czyli 2,78%: To możliwość nadal atrakcyjnego oszczędzania w przypadku większych oszczędności.
- Gwarantowane oprocentowanie dostosowane do zmieniających się realiów gospodarczych: Klienci mogą być pewni swojego zysku na oszczędnościach.
- Najlepsze Konto w wielu rankingach kont oszczędnościowych: Toyota Bank jest w czołówce banków oferujących konkurencyjne produkty oszczędnościowe.
- Prowadzenie Konta od 0 zł: Opłata za prowadzenie rachunku zostaje zwracana, jeśli klient nie dokona wypłaty środków w danym miesiącu.
- Możliwość zakładania lokat w Toyota Bank poprzez IKO: Dla wygody i efektywności zarządzania finansami.
Zaktualizowany limit wyższego oprocentowania na Indeksowanym Koncie Oszczędnościowym stanowi doskonałą okazję do osiągnięcia finansowych celów, jednocześnie umożliwiając dostęp do zgromadzonych środków w trakcie trwania oszczędzania.
- Toyota Bank nieustannie dostosowuje swoje produkty i usługi do zmieniających się warunków rynkowych. Obecna zmiana w Indeksowanym Koncie Oszczędnościowym jest odpowiedzią na rosnące wyzwania ekonomiczne, które skierowały polski rynek ku niższym stopom procentowym. Poprzez zwiększenie limitu wyższego oprocentowania na IKO, dajemy klientom narzędzie, które pozwala na maksymalizację korzyści. Jeśli ktoś szuka jednego z najlepszych rozwiązań na rynku, które pomaga w osiąganiu ambitnych celów finansowych, to Indeksowane Konto Oszczędnościowe Toyota Banku, jest moim zdaniem warte rozważenia – mówi Marcin Rybarczyk Kierownik Wydziału Produktu i Innowacji w Toyota Bank Polska.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Ailleron Innovation Forum 2025: Przyszłość finansów zaczyna się tutaj

Po ludzku o PIT-8C
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.
Transport
Trwają prace nad zmianami w finansowaniu kolei. Obecny system powoduje duże problemy branży i brak konkurencyjności transportu szynowego

To nie brak środków, ale systemowe bariery, w tym uzależnienie od programów unijnych, uniemożliwiają efektywne inwestycje na kolei – oceniają przedstawiciele Izby Gospodarczej Transportu Lądowego oraz Railway Business Forum. To powoduje problemy firm wykonawczych, ma negatywny wpływ na konkurencyjność branży i rozwój gospodarczy Polski. Osłabia także strategiczne zdolności transportowe, niezbędne dla bezpieczeństwa państwa. Eksperci z IGTL i RBF apelują o pilną reformę finansowania kolei. Jak podkreślają, nie wymaga ona nowych źródeł finansowania, ale tylko ich uelastycznienia. Nad swoimi rozwiązaniami pracuje też resort infrastruktury.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.