Komunikaty PR

Toyota Bank 4-krotnie zwiększa limit wyższego oproc. na IKO

2023-10-20  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Do pobrania info.pras. ( 0.3 MB )

Toyota Bank w odpowiedzi na obniżające się stopy procentowe w Polsce, wprowadza znaczącą aktualizację produktową dla klientów. Bank podnosi limit wyższego oprocentowania swojego Indeksowanego Konta Oszczędnościowego aż czterokrotnie, z 100 000 zł na imponujące 400 000 zł.

W kontekście spadających stóp procentowych w kraju, Toyota Bank wychodzi naprzeciw klientom, oferując im jeszcze bardziej korzystne warunki oszczędzania. Z nowym limitem, klienci mogą deponować znacznie większe kwoty na wyższym oprocentowaniu, jednocześnie zachowując niezmienny sposób obliczania oprocentowania dla poszczególnych progów.

Indeksowane Konto Oszczędnościowe Toyota Banku to:

  • Do kwoty 400 000 zł - oprocentowanie WIBOR 3M, czyli 5,78%: To szansa na znacznie wyższe zyski z oszczędzania niż na tradycyjnych rachunkach.
  • Powyżej kwoty 400 000 zł - oprocentowanie WIBOR 3M - 3,00 p.p., czyli 2,78%: To możliwość nadal atrakcyjnego oszczędzania w przypadku większych oszczędności.
  • Gwarantowane oprocentowanie dostosowane do zmieniających się realiów gospodarczych: Klienci mogą być pewni swojego zysku na oszczędnościach.
  • Najlepsze Konto w wielu rankingach kont oszczędnościowych: Toyota Bank jest w czołówce banków oferujących konkurencyjne produkty oszczędnościowe.
  • Prowadzenie Konta od 0 zł: Opłata za prowadzenie rachunku zostaje zwracana, jeśli klient nie dokona wypłaty środków w danym miesiącu.
  • Możliwość zakładania lokat w Toyota Bank poprzez IKO: Dla wygody i efektywności zarządzania finansami.

Zaktualizowany limit wyższego oprocentowania na Indeksowanym Koncie Oszczędnościowym stanowi doskonałą okazję do osiągnięcia finansowych celów, jednocześnie umożliwiając dostęp do zgromadzonych środków w trakcie trwania oszczędzania.

- Toyota Bank nieustannie dostosowuje swoje produkty i usługi do zmieniających się warunków rynkowych. Obecna zmiana w Indeksowanym Koncie Oszczędnościowym jest odpowiedzią na rosnące wyzwania ekonomiczne, które skierowały polski rynek ku niższym stopom procentowym. Poprzez zwiększenie limitu wyższego oprocentowania na IKO, dajemy klientom narzędzie, które pozwala na maksymalizację korzyści. Jeśli ktoś szuka jednego z najlepszych rozwiązań na rynku, które pomaga w osiąganiu ambitnych celów finansowych, to Indeksowane Konto Oszczędnościowe Toyota Banku, jest moim zdaniem warte rozważenia – mówi Marcin Rybarczyk Kierownik Wydziału Produktu i Innowacji w Toyota Bank Polska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Ailleron Innovation Forum w Krakowie stało się centrum przełomowych idei i globalnych inspiracji. Liderzy FinTech spotkali się 12 czerwca  w Muzeum Sztuki i Techniki
Finanse Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Finanse Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.