Komunikaty PR

TFS wprowadza specjalną ofertę kredytową dla niepełnosprawnych

2021-10-12  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Financial Services (TFS) oferuje promocyjną ofertą kredytu na zakup modeli ze specjalną zabudową Mobility lub Carospeed, która dedykowana jest dla osób z niepełną sprawnością ruchową. Klienci indywidualni mogą liczyć na obniżoną prowizję za udzielenie finansowania oraz pomniejszone oprocentowanie kredytu. Dzięki temu mogą zaoszczędzić ponad 10 tysięcy złotych w przypadku kilkuletniej umowy. Jednocześnie, TFS kontynuuje wsparcie akcji #jedziemyzpomocą, w ramach której przekazał właśnie kolejne auto dla szpitala.

Nowa oferta finansowania zakupu modeli Proace Verso oraz Proace Verso City ze specjalistyczną zabudową Mobility, opiera się promocyjnych warunkach Standard Kredytu. Toyota Financial Services obniżył oprocentowanie o 3 p.p. (do 3,99%) dla umów od 36 do 96 miesięcy oraz zmniejszył wysokość prowizji do maksymalnie 2p.p. Przykładowo, takie warunki pozwalają klientom na oszczędności ok. 11 000 zł w przypadku 5-letniej umowy kredytowej - czyli ok. 190 zł oszczędności miesięcznie w porównaniu ze standardową wersją kredytu.

Toyota Proace z zabudową Mobility dedykowana jest klientom z niepełną sprawnością ruchową. Model ten może zostać wyposażony w specjalne platformy, najazdy teleskopowe z bieżnią antypoślizgową i windy elektryczne. Wszystkie te udogodnienia umożliwiają łatwe wprowadzenie do samochodu osoby na wózku inwalidzkim. O bezpieczeństwo podróżnego podczas jazdy zadba kompleksowy, atestowany zestaw, który składa się z listew cargo na podłodze, pasów mocujących wózek oraz 3-punktowych pasów bezpieczeństwa dla pasażera. System PROACE Mobility można dostosować do własnych potrzeb, dodając do niego również elementy opcjonalne.

Klienci decydujący się na zakup modeli Proace w wersji Mobility, mogą także ubiegać się o dofinansowanie PFRON do zakupu oprzyrządowania samochodu dla osób z dysfunkcją narządu ruchu. Wówczas mogą liczyć na jeszcze większe oszczędności z tytułu zakupu nowego auta.

- Stosowane rozwiązania w samochodach Proace City Verso czy Proace Verso, mają zapewnić klientom bezpieczeństwo i mobilność przy możliwie jak najniższych kosztach finansowania. Takie właśnie główne założenie przyświecało nam podczas tworzenia specjalnej oferty kredytowej – mówi Bartosz Suchecki, Kierownik Wydziału Produktu i Innowacji w Toyota Bank Polska S.A.

Kolejnym rozwiązaniem wspierającym osoby z niepełną sprawnością ruchową jest doposażenie Carospeed, które jest bezpłatnie montowane do wybranych samochodów marki Toyota na podstawie orzeczenia o niepełnosprawności. Carospeed to system, który umożliwia prowadzenie samochodu osobie poruszającej się na wózku inwalidzkim. Urządzenie działa na zasadzie gaz-hamulec i montowane jest pomiędzy kierownicą, a lewarkiem automatycznej skrzyni biegów. Pojazdy z doposażeniem Carospeed są również dostępne w promocyjnej ofercie finansowania TFS.

Szczegóły dotyczące oferty promocyjnej Standard Kredytu na zakup modeli z zabudową Mobility lub doposażeniem Carospeed: https://www.toyotabank.pl/odkryj-pelnie-mobilnosci

#jedziemyzpomocą – przekazanie kolejnej Toyoty szpitalowi

Toyota Financial Services aktywnie kontynuuje także udział w akcji #jedziemyzpomocą, która została zapoczątkowana w pierwszych miesiącach pandemii przez Toyota Motor Poland. W ramach akcji TFS przekazuje auta bez jakichkolwiek kosztów wynajmu szpitalom, które w dalszym ciągu stawiają czoła epidemii koronawirusa. Na początku października wydano kolejne auto – Toyota Corolla Hybrid - które trafiło do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu i będzie miało za zdanie zapewnienie mobilności personelowi medycznemu tej placówki.

- Przez 1,5 roku nasze samochody wydane placówkom medycznym pokonały blisko 200 000 km, przewożąc próbki do badań oraz transportując personel medyczny. Co bardzo ważne, nie było momentu w którym przekazane Toyoty zawiodłyby Medyków. Wybór wersji samochodu czyli hybrydy, nie jest tutaj przypadkowy - zależy nam na tym, aby oprócz spełnienia wymagań niezawodności i mobilności, samochód był również maksymalnie ekologiczny i ekonomiczny – mówi Adam Rodak, Kierownik Strefowy w Wydziale Rozwoju Sieci Dilerskiej Toyota Bank Polska S.A.

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej Biuro prasowe
2024-11-20 | 08:30

SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej

Jednym z wyzwań, z jakim mierzą się firmy faktoringowe, są przypadki oszustw związanych z dublowaniem obsługi tych samych faktur przez różne podmioty. Nowa platforma SWIFF (System
Finanse „Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe
2024-11-04 | 17:30

„Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe

Internet to nieskończona przestrzeń możliwości i wygody, ale również potencjalne pole pułapek. Z roku na rok rośnie liczba zagrożeń związanych z aktywnością online, od oszustw
Finanse Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami
2024-10-22 | 16:00

Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami

W obliczu wymagającej sytuacji gospodarczej, zarządzanie płynnością finansową firm staje się coraz większym wyzwaniem. Zmienne warunki makroekonomiczne, wyższe koszty prowadzenia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.