Teraz każdą lokatę w Toyota Bank można założyć online
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank Polska kontynuuje digitalizację swojej oferty i do grona produktów które można zakładać w 100% online, dołącza Lokatę Standard. Po Moto Koncie oraz Indeksowanym Koncie Oszczędnościowym – to kolejny produkt na który umowę klienci mogą podpisać elektronicznie, nie ruszając się sprzed ekranu komputera.
Obecnie oszczędzający mogą już wnioskować o każdą lokatę w Toyota Bank całkowicie online. Teraz także o wszystkie warianty Lokaty Standard do których założenia nie trzeba posiadać konta w Toyota Banku, można zawnioskować online i zawrzeć umowę elektronicznie.
Proces wnioskowania online w Toyota Bank, jest prosty, intuicyjny i trwa dosłownie chwilę. Samo podpisywanie umowy produktowej odbywa się przy pomocy kodu SMS na bezpiecznej platformie Autenti. Dane klienta są z kolei uwierzytelniane poprzez weryfikację biometryczną z wykorzystaniem wideoweryfikacji poprzez kamerę internetową. Tuż po założeniu rachunku bądź lokaty on-line, wszelkie podpisane cyfrowo dokumenty, będzie można w prosty sposób pobrać na swoje urządzenie.
- Jednym z naszych priorytetów w zakresie rozwijania oferty bankowości elektronicznej, była digitalizacja procesów składania wniosków dotyczących produktów cieszących się największym zainteresowaniem. Udało nam się to zrealizować w przeciągu niespełna roku, z czego jesteśmy bardzo zadowoleni. Wychodzimy w ten sposób naprzeciw oczekiwaniom Klientów i znacząco ułatwiamy korzystanie z naszych usług – mówi Wojciech Rędziński, Kierownik Wydziału Produktu i Innowacji w Toyota Bank.
***
Lokata Standard to depozyt dzięki któremu klienci mają gwarancję zysków na stałym poziomie przy oprocentowaniu 7,4% w skali roku. Jeden Klient może założyć aż 10 depozytów na minimalną kwotę 2 000zł. Lokata jest dostępna w aż 7 wariantach czasowych – od 1 do 36 miesięcy.
Moto Konto dedykowane jest posiadaczom aut wszystkich marek, którzy dzięki akcjom promocyjnym Toyota Bank, chcą płacić mniej za paliwo oraz ograniczyć koszty związane z obsługą rachunku. Utrzymanie na koncie poziomu średniego miesięcznego salda w wysokości 1 000 zł lub depozytu w wysokości 2 500 zł, bądź też spłata rat za finansowanie auta w Toyota Financial Services z tego właśnie rachunku, są przepustkami do tego, aby Moto Konto było dla klienta rachunkiem darmowym. Narzędzie pozwala użytkownikom na wejście do świata Toyoty, a w szczególności do zakładania wielu lokat oraz uczestnictwa w akcji promocyjnej Toyota Bank „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”.
Indeksowane Konto Oszczędnościowe jest w pełni funkcjonalnym rachunkiem bankowym, który został wielokrotnie nagrodzony w branżowych rankingach produktowych. W jego ramach można korzystać także z innych usług Toyota Bank i np. otwierać lokaty terminowe oprocentowane nawet do 7%. Jeśli klient w danym miesiącu nie będzie wykonywał przelewów, konto będzie całkowicie bezpłatne. Co więcej, Bank nie traktuje dyspozycji założenia lokaty jako przelewu środków z rachunku.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation i skupiają swoją dzielność wokół finansowania zakupu samochodów marek Toyota i Lexus. Toyota Bank Polska S.A. na polskim rynku jest obecny od 2000 roku, oferując usługi zarówno klientom indywidualnym, jak i przedsiębiorstwom, którzy z jego usług mogą korzystać poprzez platformę bankowości elektronicznej. W ofercie Toyota Bank Polska S.A. dostępne są konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, kredyty i pożyczki oraz karty płatnicze. W 2002 roku bank uruchomił zależną od siebie spółkę Toyota Leasing Polska Sp. z o.o., skupiającą się na finansowaniu zakupu samochodów Toyota i Lexus w zakresie leasingu operacyjnego i finansowego oraz najmu długoterminowego. Depozyty klientów Toyota Bank Polska S.A. są gwarantowane przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny zgodnie z Ustawą z dnia 10 czerwca 2016 roku o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym, systemie gwarantowania depozytów oraz przymusowej restrukturyzacji.
SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej
„Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe
Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.