Sunday Polska nawiązuje strategiczną współpracę z Lendi
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Sunday Polska nawiązuje strategiczną współpracę z Lendi
Lendi, najszybciej rosnący na rynku broker finansowy, został autoryzowanym partnerem Sunday Polska – jednego z liderów branży instalacji fotowoltaicznych. Lendi uzupełniło swoje portfolio i poza produktami finansowymi będzie sprzedawało także rozwiązania fotowoltaiczne. Teraz wszyscy planujący inwestycję w panele fotowoltaiczne mogą uzyskać informacje o warunkach inwestycji oraz podpisać umowę u ponad 850 ekspertów kredytowych Lendi w całej Polsce.
Jak pokazuje ostanie badanie, przeprowadzone w tym roku przez Instytut Badawczy ASM dla Sunday Polska, ponad 60% właścicieli domów jednorodzinnych w Polsce planuje inwestycję w instalację fotowoltaiczną. W odpowiedzi na to wzmożone zainteresowanie energią słoneczną, Sunday Polska oraz Lendi zawarły partnerstwo w celu zapewnienia lepszego dostępu potencjalnych klientów do technologii fotowoltaicznej. Broker finansowy – Lendi – został autoryzowanym partnerem Sunday, a tym samym do sieci partnerskiej Sunday Polska dołączy ponad 850 ekspertów kredytowych Lendi w całej Polsce, którzy poza kredytami będą oferować także rozwiązania fotowoltaiczne. Jest to spore udogodnienie dla potencjalnych inwestorów w energię słoneczną, którzy dzięki sieci handlowej Lendi uzyskają szeroki dostęp do informacji o warunkach inwestycji w energię słoneczną.
- Nawiązanie współpracy z Lendi z jednej strony jest wyjściem naprzeciw oczekiwaniom naszych wspólnych klientów, a z drugiej pozwala rozwinąć komplementarnie ofertę usług naszego partnera biznesowego. Szeroka sieć placówek franczyzowych Lendi gwarantuje nam zapewnienie bardziej dostępnej sprzedaży oraz lepszej obsługi naszych klientów. Jesteśmy z tego niezmiernie dumni, że Sunday Polska dzięki współpracy z Lendi może zaoferować jeszcze bardziej dopasowaną ofertę, zawierającą bezpłatny audyt, wizualizacje, wsparcie związane z finansowaniem oraz montaż i opiekę po-inwestycyjną na tak szeroką skalę – mówi Damian Cymbała, dyrektor rozwoju sprzedaży, Sunday Polska.
- Lendi specjalizuje się w dostarczaniu komplementarnej usługi finansowej, konstruowanej z myślą o zmieniających się potrzebach rynku. Żywo reagujemy na oczekiwania klientów, a w związku z obserwowanym przez nas wzrostem zainteresowania fotowoltaiką, podjęcie partnerskiej współpracy z Sunday Polska jest naturalnym kierunkiem rozwoju. Ta inicjatywa jest również wypadkową naszego uznania dla wieloletniego doświadczenia Sunday w dostarczaniu rozwiązań fotowoltaicznych oraz doskonałej opinii, jaką firma cieszy się na rynku. W tym opinii sieci naszych ekspertów. Niewątpliwym atutem Sunday jest również pełen pasji, otwartości i elastyczności zespół oraz gruntowna i wszechstronna wiedza specjalistów. – mówi Emilia Kłos, dyrektor Departamentu Kredytów Firmowych, Lendi.
Sunday Polska intensywnie rozwija sieć partnerską z firmami, działającymi zarówno w branży fotowoltaicznej, jak i w otoczeniu branży. Współdziałanie w ramach sieci partnerskiej Sunday opiera się na jasnych i przejrzystych zasadach. Każdemu z Partnerów proponowane są warunki współpracy „szyte na miarę”, dostosowane do jego doświadczenia, potencjału rynkowego oraz otoczenia biznesowego w którym funkcjonuje. Eksperci Sunday Polska chętnie dzielą się wiedzą i doświadczeniem z przedstawicielami sieci partnerskich. Współpraca z Lendi jest przykładem efektywnej współpracy dostawcy technologii fotowoltaicznej oraz firmy pomagającej uzyskać finansowanie inwestycji w zieloną energię.
Kontakt:
media@sundaypolska.pl | sundaypolska.pl
O Sunday Polska:
Sunday Polska jest jednym z liderów na rynku instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła. Firma oferuje kompleksową obsługę klientów indywidualnych i przedsiębiorstw – od bezpłatnego audytu, poprzez pomoc w uzyskaniu finansowania i ulg, po profesjonalny montaż, przyłączenie instalacji do sieci oraz opiekę posprzedażową. Zespół Sunday Polska składa się z ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży OZE. Firma posiada sieć kilkuset wyspecjalizowanych doradców i na bieżąco współpracuje z blisko dwustoma ekipami montażowymi na terenie całego kraju. Sunday Polska zaufało już 10 tysięcy klientów, którym zamontowano blisko 180 000 paneli i dostarczono instalacje o mocy 60 MW, zamieniając energię słoneczną w elektryczną. Sunday Polska jest partnerem Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej” oraz Polskiej Grupy Energetycznej w programie „EKOlogicznie w przyszłość”. Firma posiada tytuł Rzetelnej Firmy przyznany przez KRD.
O Lendi:
Lendi sp. z o.o. to najszybciej rosnący broker finansowy na rynku, z siecią placówek w całej Polsce i zespołem ponad 850 ekspertów. Spółka jest również twórcą narzędzia, które w rekordowo krótkim czasie pozwala precyzyjnie zbadać zdolność kredytową, porównać aktualne oferty banków i wyliczyć miesięczną ratę kredytu. Łącząc możliwości technologii w postaci inteligentnego algorytmu z praktyką ekspertów, Lendi dostarcza kredytobiorcom wyczerpującej wiedzy, niezbędnej do podjęcia świadomej decyzji przy realizacji marzeń o własnym domu.
Firma jest częścią Grupy MZN-Gratka, należącej do portfolio marek koncernu mediowego Ringier Axel Spinger Media AG.
SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej
„Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe
Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.