Sunday Polska nawiązuje strategiczną współpracę z Lendi
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Sunday Polska nawiązuje strategiczną współpracę z Lendi
Lendi, najszybciej rosnący na rynku broker finansowy, został autoryzowanym partnerem Sunday Polska – jednego z liderów branży instalacji fotowoltaicznych. Lendi uzupełniło swoje portfolio i poza produktami finansowymi będzie sprzedawało także rozwiązania fotowoltaiczne. Teraz wszyscy planujący inwestycję w panele fotowoltaiczne mogą uzyskać informacje o warunkach inwestycji oraz podpisać umowę u ponad 850 ekspertów kredytowych Lendi w całej Polsce.
Jak pokazuje ostanie badanie, przeprowadzone w tym roku przez Instytut Badawczy ASM dla Sunday Polska, ponad 60% właścicieli domów jednorodzinnych w Polsce planuje inwestycję w instalację fotowoltaiczną. W odpowiedzi na to wzmożone zainteresowanie energią słoneczną, Sunday Polska oraz Lendi zawarły partnerstwo w celu zapewnienia lepszego dostępu potencjalnych klientów do technologii fotowoltaicznej. Broker finansowy – Lendi – został autoryzowanym partnerem Sunday, a tym samym do sieci partnerskiej Sunday Polska dołączy ponad 850 ekspertów kredytowych Lendi w całej Polsce, którzy poza kredytami będą oferować także rozwiązania fotowoltaiczne. Jest to spore udogodnienie dla potencjalnych inwestorów w energię słoneczną, którzy dzięki sieci handlowej Lendi uzyskają szeroki dostęp do informacji o warunkach inwestycji w energię słoneczną.
- Nawiązanie współpracy z Lendi z jednej strony jest wyjściem naprzeciw oczekiwaniom naszych wspólnych klientów, a z drugiej pozwala rozwinąć komplementarnie ofertę usług naszego partnera biznesowego. Szeroka sieć placówek franczyzowych Lendi gwarantuje nam zapewnienie bardziej dostępnej sprzedaży oraz lepszej obsługi naszych klientów. Jesteśmy z tego niezmiernie dumni, że Sunday Polska dzięki współpracy z Lendi może zaoferować jeszcze bardziej dopasowaną ofertę, zawierającą bezpłatny audyt, wizualizacje, wsparcie związane z finansowaniem oraz montaż i opiekę po-inwestycyjną na tak szeroką skalę – mówi Damian Cymbała, dyrektor rozwoju sprzedaży, Sunday Polska.
- Lendi specjalizuje się w dostarczaniu komplementarnej usługi finansowej, konstruowanej z myślą o zmieniających się potrzebach rynku. Żywo reagujemy na oczekiwania klientów, a w związku z obserwowanym przez nas wzrostem zainteresowania fotowoltaiką, podjęcie partnerskiej współpracy z Sunday Polska jest naturalnym kierunkiem rozwoju. Ta inicjatywa jest również wypadkową naszego uznania dla wieloletniego doświadczenia Sunday w dostarczaniu rozwiązań fotowoltaicznych oraz doskonałej opinii, jaką firma cieszy się na rynku. W tym opinii sieci naszych ekspertów. Niewątpliwym atutem Sunday jest również pełen pasji, otwartości i elastyczności zespół oraz gruntowna i wszechstronna wiedza specjalistów. – mówi Emilia Kłos, dyrektor Departamentu Kredytów Firmowych, Lendi.
Sunday Polska intensywnie rozwija sieć partnerską z firmami, działającymi zarówno w branży fotowoltaicznej, jak i w otoczeniu branży. Współdziałanie w ramach sieci partnerskiej Sunday opiera się na jasnych i przejrzystych zasadach. Każdemu z Partnerów proponowane są warunki współpracy „szyte na miarę”, dostosowane do jego doświadczenia, potencjału rynkowego oraz otoczenia biznesowego w którym funkcjonuje. Eksperci Sunday Polska chętnie dzielą się wiedzą i doświadczeniem z przedstawicielami sieci partnerskich. Współpraca z Lendi jest przykładem efektywnej współpracy dostawcy technologii fotowoltaicznej oraz firmy pomagającej uzyskać finansowanie inwestycji w zieloną energię.
Kontakt:
media@sundaypolska.pl | sundaypolska.pl
O Sunday Polska:
Sunday Polska jest jednym z liderów na rynku instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła. Firma oferuje kompleksową obsługę klientów indywidualnych i przedsiębiorstw – od bezpłatnego audytu, poprzez pomoc w uzyskaniu finansowania i ulg, po profesjonalny montaż, przyłączenie instalacji do sieci oraz opiekę posprzedażową. Zespół Sunday Polska składa się z ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży OZE. Firma posiada sieć kilkuset wyspecjalizowanych doradców i na bieżąco współpracuje z blisko dwustoma ekipami montażowymi na terenie całego kraju. Sunday Polska zaufało już 10 tysięcy klientów, którym zamontowano blisko 180 000 paneli i dostarczono instalacje o mocy 60 MW, zamieniając energię słoneczną w elektryczną. Sunday Polska jest partnerem Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej” oraz Polskiej Grupy Energetycznej w programie „EKOlogicznie w przyszłość”. Firma posiada tytuł Rzetelnej Firmy przyznany przez KRD.
O Lendi:
Lendi sp. z o.o. to najszybciej rosnący broker finansowy na rynku, z siecią placówek w całej Polsce i zespołem ponad 850 ekspertów. Spółka jest również twórcą narzędzia, które w rekordowo krótkim czasie pozwala precyzyjnie zbadać zdolność kredytową, porównać aktualne oferty banków i wyliczyć miesięczną ratę kredytu. Łącząc możliwości technologii w postaci inteligentnego algorytmu z praktyką ekspertów, Lendi dostarcza kredytobiorcom wyczerpującej wiedzy, niezbędnej do podjęcia świadomej decyzji przy realizacji marzeń o własnym domu.
Firma jest częścią Grupy MZN-Gratka, należącej do portfolio marek koncernu mediowego Ringier Axel Spinger Media AG.
Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
Toyota Bank podwyższa oprocentowanie Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy
Toyota Bank zwiększa maksymalną kwotę Lokaty Plus
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem
Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Finanse
72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.