Komunikaty PR

Stripe głównym globalnym partnerem sieci Accor w zakresie płatności

2024-06-11  |  11:10
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.02 MB )

Firma Stripe, oferująca cyfrową infrastrukturę finansową dla biznesu, nawiązała współpracę z siecią Accor. W efekcie Stripe stał się głównym globalnym partnerem przy obsłudze płatności Accor, jednej z największych grup hotelowych na świecie, która liczy obecnie ponad 40 marek hotelowych w 5 600 lokalizacjach w ponad 110 krajach.

Accor ma ambicję, by stworzyć kompleksową platformę e-commerce, obejmującą nie tylko rezerwacje pokoi hotelowych, ale także ofertę spa, restauracji, czy inne wyjątkowe doświadczenia. Grupa hotelowa chciała skonsolidować płatności, by uprościć proces rezerwacji i odpowiednio wewnętrznie przekierowywać środki, w zależności od produktów i usług wybranych przez swoich gości.

Do tej pory Accor korzystał z wielu bramek płatniczych u różnych dostawców. We współpracy ze Stripe, firma wdraża jeden scentralizowany system rezerwacji online dla całej swojej oferty. W porównaniu z poprzednimi systemami, Accor już zanotował znaczący wzrost współczynnika konwersji netto na etapie płatności za rezerwacje przedpłacone w swoich kanałach e-commerce, co skutkowało zauważalnym wzrostem przychodów na poziomie hotelu.

„Nasze partnerstwo ze Stripe pozwoli zmienić doświadczenia płatnicze zarówno naszych hoteli, jak i ich gości, umożliwiając wdrożenie nowych metod płatności na dużą skalę” – powiedział Jean Noël Lau Keng Lun, Senior Vice-President, odpowiedzialny za zarządzanie produktami. “Nasza współpraca przyczyni się do poprawy współczynników konwersji i otworzy przed nami nowe możliwości biznesowe” – podsumował.

„Każdy kto rezerwował pokój hotelowy zna uczucie frustracji, gdy proces płatności nie działa tak, jak powinien” - powiedziała Eileen O’Mara, Chief Revenue Officer w Stripe. „Accor stawia potrzeby swoich gości hotelowych na pierwszym miejscu i chce im zapewnić jak najlepsze doświadczenie przy płatnościach. Cieszymy się, że możemy odegrać rolę w realizacji strategii Accor z korzyścią dla hoteli i ich klientów” – podsumowała.

Więcej informacji na temat rozwiązań oferowanych przez Stripe jest dostępnych na stronie: https://stripe.com/.

***

Kontakt dla mediów:

NBS Communications

Robert Mrozowski, tel. 600 011 417 | rmrozowski@nbs.com.pl

Piotr Wojtaszek, tel. 500 202 355 | pwojtaszek@nbs.com.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej Biuro prasowe
2024-11-20 | 08:30

SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej

Jednym z wyzwań, z jakim mierzą się firmy faktoringowe, są przypadki oszustw związanych z dublowaniem obsługi tych samych faktur przez różne podmioty. Nowa platforma SWIFF (System
Finanse „Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe
2024-11-04 | 17:30

„Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe

Internet to nieskończona przestrzeń możliwości i wygody, ale również potencjalne pole pułapek. Z roku na rok rośnie liczba zagrożeń związanych z aktywnością online, od oszustw
Finanse Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami
2024-10-22 | 16:00

Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami

W obliczu wymagającej sytuacji gospodarczej, zarządzanie płynnością finansową firm staje się coraz większym wyzwaniem. Zmienne warunki makroekonomiczne, wyższe koszty prowadzenia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.