Stripe głównym globalnym partnerem sieci Accor w zakresie płatności
Firma Stripe, oferująca cyfrową infrastrukturę finansową dla biznesu, nawiązała współpracę z siecią Accor. W efekcie Stripe stał się głównym globalnym partnerem przy obsłudze płatności Accor, jednej z największych grup hotelowych na świecie, która liczy obecnie ponad 40 marek hotelowych w 5 600 lokalizacjach w ponad 110 krajach.
Accor ma ambicję, by stworzyć kompleksową platformę e-commerce, obejmującą nie tylko rezerwacje pokoi hotelowych, ale także ofertę spa, restauracji, czy inne wyjątkowe doświadczenia. Grupa hotelowa chciała skonsolidować płatności, by uprościć proces rezerwacji i odpowiednio wewnętrznie przekierowywać środki, w zależności od produktów i usług wybranych przez swoich gości.
Do tej pory Accor korzystał z wielu bramek płatniczych u różnych dostawców. We współpracy ze Stripe, firma wdraża jeden scentralizowany system rezerwacji online dla całej swojej oferty. W porównaniu z poprzednimi systemami, Accor już zanotował znaczący wzrost współczynnika konwersji netto na etapie płatności za rezerwacje przedpłacone w swoich kanałach e-commerce, co skutkowało zauważalnym wzrostem przychodów na poziomie hotelu.
„Nasze partnerstwo ze Stripe pozwoli zmienić doświadczenia płatnicze zarówno naszych hoteli, jak i ich gości, umożliwiając wdrożenie nowych metod płatności na dużą skalę” – powiedział Jean Noël Lau Keng Lun, Senior Vice-President, odpowiedzialny za zarządzanie produktami. “Nasza współpraca przyczyni się do poprawy współczynników konwersji i otworzy przed nami nowe możliwości biznesowe” – podsumował.
„Każdy kto rezerwował pokój hotelowy zna uczucie frustracji, gdy proces płatności nie działa tak, jak powinien” - powiedziała Eileen O’Mara, Chief Revenue Officer w Stripe. „Accor stawia potrzeby swoich gości hotelowych na pierwszym miejscu i chce im zapewnić jak najlepsze doświadczenie przy płatnościach. Cieszymy się, że możemy odegrać rolę w realizacji strategii Accor z korzyścią dla hoteli i ich klientów” – podsumowała.
Więcej informacji na temat rozwiązań oferowanych przez Stripe jest dostępnych na stronie: https://stripe.com/.
***
Kontakt dla mediów:
NBS Communications
Robert Mrozowski, tel. 600 011 417 | rmrozowski@nbs.com.pl
Piotr Wojtaszek, tel. 500 202 355 | pwojtaszek@nbs.com.pl

Raport Bitget Wallet ujawnia, że gry i podróże to główne obszary w których płacimy kryptowalutami

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Polska może się stać Doliną Krzemową Europy. Potrzeba jednak wsparcia finansowego start-upów i mocniejszej deregulacji
Polskie start-upy skoncentrowane są głównie na rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych i cyfrowych. Wyraźny nacisk na oprogramowanie i aplikacje oraz big data i data science wskazuje na silne zainteresowanie narzędziami analitycznymi i rozwiązaniami wspierającymi transformację cyfrową w różnych branżach – wynika z raportu „Rynek start-upów w Polsce. Trendy technologiczne”, który został opracowany w 2024 roku w MRiT. Zdaniem europarlamentarzystów Polska ma szansę się stać Doliną Krzemową, jednak rozwój start-upów blokowany jest m.in. przez ograniczony dostęp do finansowania oraz niekorzystne i nadmierne regulacje.
Edukacja
Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.
Handel
1 października ruszy w Polsce system kaucyjny. Część sieci handlowych może nie zdążyć z przygotowaniami przed tym terminem

Producenci, sklepy i operatorzy systemu kaucyjnego mają niespełna dwa miesiące na finalizację przygotowań do jego startu. Wówczas na rynku pojawią się napoje w specjalnie oznakowanych opakowaniach, a jednostki handlu powinny być gotowe na ich odbieranie. Część z nich jest już do tego przygotowana, część ostrzega przed ewentualnymi opóźnieniami. Jednym z ważniejszych aspektów przygotowań na te dwa miesiące jest uregulowanie współpracy między operatorami, których będzie siedmiu, co oznacza de facto siedem różnych systemów kaucyjnych.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.