Stripe głównym globalnym partnerem sieci Accor w zakresie płatności
Firma Stripe, oferująca cyfrową infrastrukturę finansową dla biznesu, nawiązała współpracę z siecią Accor. W efekcie Stripe stał się głównym globalnym partnerem przy obsłudze płatności Accor, jednej z największych grup hotelowych na świecie, która liczy obecnie ponad 40 marek hotelowych w 5 600 lokalizacjach w ponad 110 krajach.
Accor ma ambicję, by stworzyć kompleksową platformę e-commerce, obejmującą nie tylko rezerwacje pokoi hotelowych, ale także ofertę spa, restauracji, czy inne wyjątkowe doświadczenia. Grupa hotelowa chciała skonsolidować płatności, by uprościć proces rezerwacji i odpowiednio wewnętrznie przekierowywać środki, w zależności od produktów i usług wybranych przez swoich gości.
Do tej pory Accor korzystał z wielu bramek płatniczych u różnych dostawców. We współpracy ze Stripe, firma wdraża jeden scentralizowany system rezerwacji online dla całej swojej oferty. W porównaniu z poprzednimi systemami, Accor już zanotował znaczący wzrost współczynnika konwersji netto na etapie płatności za rezerwacje przedpłacone w swoich kanałach e-commerce, co skutkowało zauważalnym wzrostem przychodów na poziomie hotelu.
„Nasze partnerstwo ze Stripe pozwoli zmienić doświadczenia płatnicze zarówno naszych hoteli, jak i ich gości, umożliwiając wdrożenie nowych metod płatności na dużą skalę” – powiedział Jean Noël Lau Keng Lun, Senior Vice-President, odpowiedzialny za zarządzanie produktami. “Nasza współpraca przyczyni się do poprawy współczynników konwersji i otworzy przed nami nowe możliwości biznesowe” – podsumował.
„Każdy kto rezerwował pokój hotelowy zna uczucie frustracji, gdy proces płatności nie działa tak, jak powinien” - powiedziała Eileen O’Mara, Chief Revenue Officer w Stripe. „Accor stawia potrzeby swoich gości hotelowych na pierwszym miejscu i chce im zapewnić jak najlepsze doświadczenie przy płatnościach. Cieszymy się, że możemy odegrać rolę w realizacji strategii Accor z korzyścią dla hoteli i ich klientów” – podsumowała.
Więcej informacji na temat rozwiązań oferowanych przez Stripe jest dostępnych na stronie: https://stripe.com/.
***
Kontakt dla mediów:
NBS Communications
Robert Mrozowski, tel. 600 011 417 | rmrozowski@nbs.com.pl
Piotr Wojtaszek, tel. 500 202 355 | pwojtaszek@nbs.com.pl

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.