Płatności bez PIN do 100 zł w Toyota Bank
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank Polska zwiększył limit dla zbliżeniowych płatności kartą bez konieczności podawania PIN do kwoty 100 zł. Aby skorzystać z tej funkcjonalności należy dokonać transakcji stykowej w terminalu z użyciem PIN lub dokonać transakcji w bankomacie.
Od 6 kwietnia br. Toyota Bank Polska podniósł limit transakcji zbliżeniowych za zakupy bez podawania PIN-u z 50 do 100 zł. Klienci którzy posiadają już kartę Toyota Bank, powinni jedynie dokonać transakcji stykowej w terminalu z użyciem PIN lub dokonać transakcji w bankomacie. Karty wydawane nowym klientom i wszystkie wznowienia, posiadają tę funkcjonalność aktywną.
Usługa jest dostępna w terminalach, których operatorzy podnieśli kwotę płatności bez PIN-u do 100 zł. Jeśli dany sklep lub punkt usługowy nie zaktualizował jeszcze terminali, może zdarzyć się sytuacja, że uproszczona operacja nie będzie możliwa i wówczas należy postępować z godnie z instrukcją wyświetlaną na terminalu.
Oprócz płatności zbliżeniowych kartą plastikową, klienci Toyota Bank mogą korzystać z płatności mobilnych Google Pay.
- Wygodne i bezpieczne płatności zbliżeniowe, są coraz chętniej wybierane przez konsumentów. Podniesienie limitu transakcji stykowych bez podawania PIN, to dobre rozwiązanie. Jego szybkie wdrożenie wydaje się być szczególnie istotne w dobie wyjątkowej sytuacji związanej z epidemią koronawirusa w Polsce i na świecie – mówi Piotr Kluźniak z Toyota Bank Polska.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor
Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation.
Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank
uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia
się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są
zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę
bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe,
lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej
„Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe
Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.