Płatności bez PIN do 100 zł w Toyota Bank

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank Polska zwiększył limit dla zbliżeniowych płatności kartą bez konieczności podawania PIN do kwoty 100 zł. Aby skorzystać z tej funkcjonalności należy dokonać transakcji stykowej w terminalu z użyciem PIN lub dokonać transakcji w bankomacie.
Od 6 kwietnia br. Toyota Bank Polska podniósł limit transakcji zbliżeniowych za zakupy bez podawania PIN-u z 50 do 100 zł. Klienci którzy posiadają już kartę Toyota Bank, powinni jedynie dokonać transakcji stykowej w terminalu z użyciem PIN lub dokonać transakcji w bankomacie. Karty wydawane nowym klientom i wszystkie wznowienia, posiadają tę funkcjonalność aktywną.
Usługa jest dostępna w terminalach, których operatorzy podnieśli kwotę płatności bez PIN-u do 100 zł. Jeśli dany sklep lub punkt usługowy nie zaktualizował jeszcze terminali, może zdarzyć się sytuacja, że uproszczona operacja nie będzie możliwa i wówczas należy postępować z godnie z instrukcją wyświetlaną na terminalu.
Oprócz płatności zbliżeniowych kartą plastikową, klienci Toyota Bank mogą korzystać z płatności mobilnych Google Pay.
- Wygodne i bezpieczne płatności zbliżeniowe, są coraz chętniej wybierane przez konsumentów. Podniesienie limitu transakcji stykowych bez podawania PIN, to dobre rozwiązanie. Jego szybkie wdrożenie wydaje się być szczególnie istotne w dobie wyjątkowej sytuacji związanej z epidemią koronawirusa w Polsce i na świecie – mówi Piotr Kluźniak z Toyota Bank Polska.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor
Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation.
Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank
uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia
się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są
zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę
bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe,
lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.