Komunikaty PR

Pięć promocyjnych ofert finansowania nowej Toyoty Yaris

2020-09-08  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Bank i Toyota Leasing we współpracy z Toyota Motor Poland przygotowały pakiet promocyjnych ofert na finansowanie najnowszego modelu Toyoty Yaris. Klienci zainteresowani kredytowaniem zakupu samochodu, mogą skorzystać z oferty Kredyt SMARTPLAN z atrakcyjnym oprocentowaniem, a także z nowego Leasingu Konsumenckiego z promocyjnym pakietem serwisowym. Dla osób zainteresowanych kupnem auta za gotówkę, bank przygotował specjalny kredyt 50/50 z obniżoną prowizją. Przedsiębiorcy mogą natomiast skorzystać z Leasingu SMARTPLAN z promocyjnym pakietem serwisowym oraz z leasingu 103 % w wariancie 3 x 33%.

11 i 12 września 2020 r. odbędą się Dni Otwarte w salonach Toyoty, podczas których klienci będą mieli okazję poznać bliżej najnowszy model Toyoty Yaris, którego polska premiera online miała miejsce pod koniec sierpnia br. Z tej okazji, Toyota Bank oraz Toyota Leasing przygotował promocyjną ofertę finansowania zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firmowych.

Kredyt 50/50 z obniżoną prowizją to de facto propozycja dla klientów zainteresowanych kupnem samochodu za gotówkę. Aby wyjechać nowym Yarisem z salonu wystarczy wpłata 50% wartości auta. Pozostałą kwotę należy wpłacić dopiero za rok lub można ją rozłożyć na wygodne raty. RRSO to tylko 3% (z czego oprocentowanie wynosi 0%, a prowizja za udzielenie kredytu została zmniejszona do jedynie 3%). Oferta dostosowana została do wymagań klientów indywidualnych oraz wybranych grup zawodowych.

Kredyt SMARTPLAN z promocyjnym oprocentowaniem 2,99% to z kolei atrakcyjna oferta dla osób zainteresowanych finansowaniem zakupu samochodu, którym zależy na obniżeniu miesięcznego kosztu posiadania auta, a także ceniących sobie swobodę w zakresie opcji zakończenia umowy kredytowej.  Bank oferuje dwa okresy finansowania – 36 oraz 48 miesięcy. Miesięczna rata rozpoczyna się już od 516,26 zł (w przypadku kredytu na 48 miesięcy), a RRSO to jedynie 4,37%. Aby jeszcze łatwiej stać się właścicielem nowej Toyoty, klienci  mogą skorzystać z tzw. wariantu „kluczyk za kluczyk” czyli zostawić w rozliczeniu swój obecny samochód. Mają także możliwość bezkosztowego skrócenia swojej umowy kredytowej (w przypadku gdy posiadają auto w Kredycie SMARTPLAN lub w Standard kredycie min. 2 lata).

Toyota Leasing oraz Toyota Bank przygotowały ponadto, preferencyjne oferty Leasingu SMARTPLAN dla przedsiębiorców, a także Leasingu Konsumenckiego dla klientów indywidualnych. W obu przypadkach opłata wstępna wynosi tylko 10% wartości auta, a miesięczna rata zaczyna się już od 637 zł (Leasing SMARTPLAN) lub od 834 zł (Leasing Konsumencki). To co jeszcze łączy te dwa produkty, to promocyjny pakiet serwisowy.

Promocyjny pakiet serwisowy przewiduje realizację usług serwisowych zgodnie z zaleceniami producenta opisanymi w „Programie bezpieczeństwa i Zdrowia Toyoty”. W jego skład wchodzą takie czynności, jak: wymiana oleju silnikowego, kontrola pojazdu i przegląd standardowy, serwis lub wymiana filtra powietrza, paliwa, kabinowego, a także serwis lub wymiana świec zapłonowych i płynu hamulcowego.

Leasing 103 % w wariancie 3 x 33% to z kolei oferta skierowana do firm oraz jednoosobowych działalności gospodarczych. Przedsiębiorcy którzy wpłacą na początek 33% wartości auta, kolejne 33% kapitału spłacą w 24 ratach, a wartość wykupu również będzie wynosić 33% wartości auta. Całkowity koszt leasingu to 103%.

- Toyota Yaris od zawsze słynęła ze swojej innowacyjności oraz praktyczności, przez co od lat jest jednym z najlepiej sprzedających się aut w Polsce. Nowy model czwartej generacji to samochód, który spełnia wymagania miejskiego życia, ale także zapewnia radość z jazdy na autostradzie. Dzięki naszym specjalnie przygotowanym ofertom finansowania, Klienci mogą dokonać zakupu auta na wyjątkowo przystępnych warunkach. Co ważne, wszystkich formalności dopełnią w jednym miejscu – w najbliższym salonie Toyoty – mówi Krzysztof Krakowiak, Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Kontaktu z Klientem w Toyota Bank Polska S.A.

Każda z pięciu ofert promocyjnych ważna jest do 30.09.2020 r. Wszelkie szczegóły oraz regulaminy znajdują się na stronie Banku: https://www.toyotabank.pl/promocje-yaris/

 

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej Biuro prasowe
2024-11-20 | 08:30

SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej

Jednym z wyzwań, z jakim mierzą się firmy faktoringowe, są przypadki oszustw związanych z dublowaniem obsługi tych samych faktur przez różne podmioty. Nowa platforma SWIFF (System
Finanse „Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe
2024-11-04 | 17:30

„Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe

Internet to nieskończona przestrzeń możliwości i wygody, ale również potencjalne pole pułapek. Z roku na rok rośnie liczba zagrożeń związanych z aktywnością online, od oszustw
Finanse Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami
2024-10-22 | 16:00

Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami

W obliczu wymagającej sytuacji gospodarczej, zarządzanie płynnością finansową firm staje się coraz większym wyzwaniem. Zmienne warunki makroekonomiczne, wyższe koszty prowadzenia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.