Pekao Leasing przekazało samochody dla Wojsk Obrony Terytorialnej
Na początku czerwca Pekao Leasing postanowiło przekazać dwa następne samochody, tym razem dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego z Zegrza na rzecz Wojsk Obrony Terytorialnej. Skoda Rapid i Opel Vivaro to kolejne auta, które spółka przeznacza dla instytucji zaangażowanych w walkę z koronawirusem.
Do walki z rozprzestrzenianiem się koronawirusa stanęła nie tylko służba zdrowia oraz władze. Również policja i wojsko zaangażowało się w dostarczanie środków ochronnych do szpitali czy osób starszych, które są najbardziej podatne na zarażenie, a nie mogą same zapewnić sobie odpowiedniej ochrony. 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy z Zegrza przy udziale Wojsk Obrony Terytorialnej od kilkunastu tygodni dostarcza maseczki ochronne i inne artykuły w ramach operacji „Odporna wiosna”, która jest częścią akcji zwalczania i zapobiegania COVID-19.
Pekao Leasing wsparło Wojska Obrony Terytorialnej i podarowało im dwa samochody, by pomóc w podejmowanych przez nich działaniach związanych z przeciwdziałaniem COVID-19. Auta będą wykorzystywane do transportu zespołów wymazowych, żywności i leków, przewozu kombatantów oraz osób wymagających opieki, a także do zabezpieczania logistycznego domów pomocy społecznej czy przewozu i dystrybucji materiałów z Agencji Rezerw Materiałowych. To kolejne samochody, które spółka zdecydowała się przekazać w ramach współpracy z Ministerstwem Aktywów Państwowych. W kwietniu darowiznę w postaci Forda Focusa otrzymał Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego-Państwowy Zakład Higieny.
– Tym razem, za pośrednictwem 26 WOG z Zegrza, wspieramy Wojska Obrony Terytorialnej i przekazaliśmy im dwa samochody marki Skoda Rapid i Opel Vivaro. Pojazdy będą wykorzystywane do codziennych działań związanych z operacją „Odporna Wiosna”. Jesteśmy pełni podziwu dla służby zdrowia, ale również dla żołnierzy, którzy codziennie dostarczają najbardziej potrzebującym paczki z artykułami ochronnymi czy żywnością i mamy nadzieję, że samochody będą im dobrze służyły – mówi Bartosz Węsierski, Członek Zarządu Pekao Leasing.

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.