Komunikaty PR

Pekao Leasing podarowało samochód dla NIZP-PZH

2020-05-21  |  16:30
Biuro prasowe

W obliczu wielu wymagań dotyczących transportu pracowników laboratorium oraz próbek, Pekao Leasing postanowiło wesprzeć Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego-Państwowy Zakład Higieny i podarowało instytutowi Forda Focusa. Samochód będzie przede wszystkim wykorzystywany do transportu próbek materiałów do badań w kierunku koronawirusa.

Odpowiednie zabezpieczenie i opisanie próbek przeznaczonych do badań stanowi ważną część działań laboratoryjnych. Dotychczasowe doświadczenia wykazały, że około 5 proc. próbek przekazywanych do diagnostyki, jest nieodpowiednio przygotowywanych i przesyłanych, co uniemożliwia ich dalsze badanie. Dlatego, chcąc zminimalizować ten problem, Pekao Leasing postanowiło wesprzeć NIZP-PZH i podarować samochód, który umożliwi, m.in. bezpieczne transportowanie próbek materiałów do badań w kierunku koronawirusa.

- Zminimalizowanie rozprzestrzeniania się koronawirusa jest obecnie priorytetem dla wszystkich, jednak aby to osiągnąć należy przeprowadzić setki badań nad różnymi próbkami. Dlatego, chcąc pomóc służbie zdrowia, postanowiliśmy podarować NIZP-PZH samochód Ford Focus, by za jego pomocą można było w bezpieczny sposób przewozić nie tylko próbki materiałów do badań, ale również pracowników laboratorium. Dzięki temu będą unikali transportu zbiorowego i w bezpieczny sposób dojeżdżali do swojego miejsca pracy – mówi Janusz Konopka, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Pekao Leasing.

Darowizna samochodu na rzecz Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego-Państwowego Zakładu Higieny została przekazana pod koniec kwietnia. Jest to pierwszy z samochodów, który Pekao Leasing postanowiło podarować, by wesprzeć instytucje walczące z pandemią.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej Biuro prasowe
2024-11-20 | 08:30

SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej

Jednym z wyzwań, z jakim mierzą się firmy faktoringowe, są przypadki oszustw związanych z dublowaniem obsługi tych samych faktur przez różne podmioty. Nowa platforma SWIFF (System
Finanse „Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe
2024-11-04 | 17:30

„Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe

Internet to nieskończona przestrzeń możliwości i wygody, ale również potencjalne pole pułapek. Z roku na rok rośnie liczba zagrożeń związanych z aktywnością online, od oszustw
Finanse Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami
2024-10-22 | 16:00

Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami

W obliczu wymagającej sytuacji gospodarczej, zarządzanie płynnością finansową firm staje się coraz większym wyzwaniem. Zmienne warunki makroekonomiczne, wyższe koszty prowadzenia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.