Nowe udogodnienia dla Klientów Pekao Leasing
Trwająca w Polsce od ponad dwóch miesięcy pandemia koronawirusa spowodowała wiele ograniczeń, które mają duży wpływ na funkcjonowanie wielu przedsiębiorstw. Brak nowych klientów oraz kontraktów powoduje problemy z utrzymaniem płynności finansowej firmy, na którą wpływają opłaty stałe, w tym kredyty czy raty leasingowe. Pekao Leasing wyszedł naprzeciw potrzebom klientów i wprowadził dla nich program udogodnień, by pomóc zminimalizować negatywne skutki pandemii odczuwane przez przedsiębiorców.
Wprowadzenie systemu pracy zdalnej wśród pracowników spółki, ograniczenie wizyt klientów w oddziałach do minimum, a w zamian zaproponowanie kontaktu za pośrednictwem portalu klienta, rozmowy telefonicznej czy nawet przez komunikatory. To nie jedyne udogodnienia, które na początku pandemii wprowadziło Pekao Leasing, by pomóc przedsiębiorcom. Ważnym punktem w programie udogodnień Pekao Leasing jest też możliwość szybkiej modyfikacji harmonogramów opłat, praktycznie od ręki. Zmiana może polegać na obniżeniu do 6 kolejnych rat do poziomu pokrywającego spłatę odsetek lub wydłużeniu okresu finansowania do 6 miesięcy bądź wprowadzeniu obu tych elementów jednocześnie. Co istotne, spółka nie pobiera żadnych opłat za zmianę harmonogramu.
- Celem programu udogodnień Pekao Leasing, jest zapewnienie pomocy naszym klientom w przetrwaniu trudnego okresu lock-out’u. Wszystkie wnioski naszych Klientów są rozpatrywane w trybie pilnym. Zależy nam na tym, by każdy z naszych klientów Pekao Leasing czuł się bezpiecznie - mówi Szymon Kamiński, Prezes Zarządu Pekao Leasing.
Portal Klienta: https://portal.pekaoleasing.com.pl/Login
SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej
„Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe
Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.