Nowe udogodnienia dla Klientów Pekao Leasing
Trwająca w Polsce od ponad dwóch miesięcy pandemia koronawirusa spowodowała wiele ograniczeń, które mają duży wpływ na funkcjonowanie wielu przedsiębiorstw. Brak nowych klientów oraz kontraktów powoduje problemy z utrzymaniem płynności finansowej firmy, na którą wpływają opłaty stałe, w tym kredyty czy raty leasingowe. Pekao Leasing wyszedł naprzeciw potrzebom klientów i wprowadził dla nich program udogodnień, by pomóc zminimalizować negatywne skutki pandemii odczuwane przez przedsiębiorców.
Wprowadzenie systemu pracy zdalnej wśród pracowników spółki, ograniczenie wizyt klientów w oddziałach do minimum, a w zamian zaproponowanie kontaktu za pośrednictwem portalu klienta, rozmowy telefonicznej czy nawet przez komunikatory. To nie jedyne udogodnienia, które na początku pandemii wprowadziło Pekao Leasing, by pomóc przedsiębiorcom. Ważnym punktem w programie udogodnień Pekao Leasing jest też możliwość szybkiej modyfikacji harmonogramów opłat, praktycznie od ręki. Zmiana może polegać na obniżeniu do 6 kolejnych rat do poziomu pokrywającego spłatę odsetek lub wydłużeniu okresu finansowania do 6 miesięcy bądź wprowadzeniu obu tych elementów jednocześnie. Co istotne, spółka nie pobiera żadnych opłat za zmianę harmonogramu.
- Celem programu udogodnień Pekao Leasing, jest zapewnienie pomocy naszym klientom w przetrwaniu trudnego okresu lock-out’u. Wszystkie wnioski naszych Klientów są rozpatrywane w trybie pilnym. Zależy nam na tym, by każdy z naszych klientów Pekao Leasing czuł się bezpiecznie - mówi Szymon Kamiński, Prezes Zarządu Pekao Leasing.
Portal Klienta: https://portal.pekaoleasing.com.pl/Login

Po ludzku o PIT-8C

Josip Heit, założyciel GSB Germany w wywiadzie na temat przyszłości branży fintech

Bezpieczeństwo w świecie kryptowalut – jak chronić swoje cyfrowe aktywa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.