Nowa edycja promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” od Toyota Bank


Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Wraz z początkiem sierpnia Toyota Bank startuje z kolejną edycją kampanii promocyjnej „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”. Uczestnicząc w akcji, kierowcy którzy posiadają lub założą Moto Konto, będą mogli uzyskać od 5 do 10% zwrotu wydatków na paliwo. Wysokość zwrotu uzależniona jest od utrzymania określonego salda konta i oszczędności, realizacji wymaganej kwoty transakcji kartą oraz od marki posiadanego auta.
Na skutek dużego zainteresowania promocją „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”, Toyota Bank Polska startuje z nową edycją programu i wydłuża tym samym okres jego trwania do 31 stycznia 2021r.
W ramach promocji „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo”, w zależności od wysokości średniego miesięcznego salda utrzymywanego na Moto Koncie, poziomu oszczędności na depozytach w Banku oraz wartości transakcji wykonanych dedykowaną kartą debetową, klienci mogą uzyskać od 5% do 10% zwrotu za zakupione paliwo. Zwrot mogą otrzymać kierowcy aut wszystkich marek. Na wyjątkowo korzystne warunki mogą jednak liczyć kupujący nowe lub używane pojazdy Toyota lub Lexus w ramach finansowania Toyota Financial Services. W okresie trwania programu mogą bowiem zaoszczędzić nawet 780 zł (600 zł za dołączenie do świata Toyoty/Lexusa i do 30 zł miesięcznie zwrotu za transakcje paliwowe), czyli kilka dodatkowych tankowań gratis.
Podstawą przystąpienia do programu jest zarejestrowanie się w aplikacji mobilnej „Tankuj Korzyści” oraz zeskanowanie przy jej pomocy kodu z dowodu rejestracyjnego auta. Dzięki mobilnemu narzędziu klienci mogą monitorować kwotę swojego zwrotu oraz co powinni zrobić, aby skorzystać z jeszcze większych bonusów. W aplikacji udostępnione są również oferty specjalne, promocje, historia transakcji paliwowych, aktualne oferty finansowania oraz wiele innych nowości ze świata Toyoty.
Promocja „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo” prowadzona jest w ramach Moto Konta - rachunku osobistego od Toyota Bank dla zmotoryzowanych. Konto dedykowane jest posiadaczom aut wszystkich marek, którzy chcieliby płacić mniej za paliwo oraz znacząco ograniczyć koszty związane z obsługą rachunku bankowego.
Utrzymanie na koncie poziomu średniego miesięcznego salda w wysokości 1 000 zł lub depozytu w wysokości 2 500 zł, bądź spłata rat za finansowanie auta w Toyota Financial Services z tego właśnie rachunku wystarczą, aby Moto Konto stało się rachunkiem za 0 zł.
- Wszyscy Klienci, którzy korzystają z naszych usług bankowości zawsze mogą liczyć na wiele udogodnień i bonusów dotyczących finansowania oraz użytkowania swoich aut, a w szczególności Ci wybierający pojazdy Toyota i Lexus. Ponadto, posiadacze Moto Konta mogą regularnie otrzymywać zwrot za transakcje paliwowe i przeznaczać go na dowolne cele - mówi Piotr Kluźniak – Starszy Specjalista ds. Produktów Bankowych w Toyota Bank Polska.
Szczegółowe warunki promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” dostępne są na stronie: https://www.toyotabank.pl/moto-konto/szczegoly/
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.