Komunikaty PR

Nawet 100 zł premii za założenie Moto Lokaty w Toyota Bank

2021-02-23  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Bank Polska startuje z najnowszą akcją promocyjną „Moto Lokata z premią”. W ramach akcji, klienci którzy posiadają aktywne konto w Toyota Bank oraz założą Moto Lokatę na 9 miesięcy, mogą otrzymać premię pieniężną w wysokości do 100 zł. Z akcji można skorzystać do 26 marca 2021 roku.

„Moto Lokata z premią” to nowa akcja promocyjna Toyota Bank Polska, która wystartowała 23 lutego 2021 roku. Bank regularnie docenia w ten sposób swoich obecnych klientów, do których skierowana jest akcja.

Do akcji mogą przystąpić klienci, którzy posiadają dowolny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w Toyota Bank oraz dokonają rejestracji swojego uczestnictwa przy pomocy formularza dostępnego na stronie: https://www.toyotabank.pl/moto-lokata-z-premia#formularz. Następnie należy założyć Moto Lokatę na 9 miesięcy na minimum 10 000zł. Założenie lokaty powinno zwiększyć saldo depozytów posiadanych przez klienta w Banku.

Wysokość premii z tytułu założenia Moto Lokaty, uzależniona jest od wysokości zdeponowanych na niej środków. Klienci którzy założą lokatę na minimum 10 000 zł, mogą otrzymać premię w wysokości 50 zł. Osoby wpłacające min. 20 000 zł, otrzymają 75 zł premii. Z kolei w przypadku wpłaty min. 30 000 zł, można liczyć na premię w wysokości 100 zł. Uzyskanie bonusów pieniężnych wiąże się także z utrzymaniem zwiększonego salda depozytów posiadanych na wszystkich kontach i lokatach w Banku przez co najmniej 150 dni od dnia przystąpienia do akcji promocyjnej.

- W Toyota Bank regularnie doceniamy naszych Klientów. Akcja promocyjna „Moto Lokata z premią”, to kolejny ukłon w ich stronę. Posiadacze konta mogą liczyć na tego typu promocje kilka razy w roku, co pozwala na stosunkowo szybki i gwarantowany zysk w postaci odsetek z założonej lokaty i dodatkowej premii pieniężnej. Poza cyklicznymi akcjami promocyjnymi nasi Klienci mogą zwiększać zyski np. korzystając z naszej sztandarowej promocji „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo”. Pozwala ona uzyskać co miesiąc nawet 10% zwrotu za transakcje paliwowe. Co ważne – z promocji tej mogą korzystać posiadacze aut wszystkich marek. Zachęcamy do otwarcia konta w Toyota Bank, dzięki któremu można oszczędzać w prosty i efektywny sposób - mówi Piotr Marszewski, Koordynator ds. Marketingu w Toyota Bank Polska S.A.

Szczegóły dotyczące Akcji oraz formularz rejestracyjny dostępne są pod adresem:

https://www.toyotabank.pl/moto-lokata-z-premia    

 

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Nowa strona internetowa Toyota Bank i Toyota Leasing Biuro prasowe
2021-02-23 | 14:00

Nowa strona internetowa Toyota Bank i Toyota Leasing

Toyota Bank oraz Toyota Leasing działające w ramach struktur Toyota Financial Services Polska, odświeżyły swoją stronę internetową oraz wprowadziły dodatkowe funkcjonalności
Finanse Jeszcze prostsze raty? Rozmowa z Małgorzatą Szulik; Project Manager w Provema
2021-02-23 | 14:00

Jeszcze prostsze raty? Rozmowa z Małgorzatą Szulik; Project Manager w Provema

Sprzedaż ratalna nie jest nowym zjawiskiem. Od co najmniej dwóch dekad mamy możliwość odwrotnego oszczędzania, czyli kupuje teraz - spłacam później.  Mogłoby
Finanse Chwilowy zastój początkiem mocnego trendu? Polscy inwestorzy stawiają na fintech
2021-02-15 | 01:00

Chwilowy zastój początkiem mocnego trendu? Polscy inwestorzy stawiają na fintech

Inwestowanie w spółki łączące świat finansów z digitalizacją usług staje się mocnym trendem, szczególnie w obliczu covidu. Globalne rynki chwilę przed pandemią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Biogen

Robotyka i SI

Roboty i skanery 3D przyszłością edukacji. Już dziś pozwalają uczyć programowania i mogą stworzyć model ciała człowieka

Nowe technologie coraz mocniej zaznaczają swoją obecność w dziedzinie edukacji. Roboty edukacyjne uczą programowania nawet najmłodsze dzieci, roboty społeczne potrafią czytać książki i uczyć języków, a skanery 3D ułatwią naukę ludzkiej anatomii. Choć pandemia utrudniła prowadzenie warsztatów edukacyjnych dla dzieci, to tempo tworzenia nowych rozwiązań nie maleje. – Sztuczna inteligencja i robotyzacja to zdecydowanie właściwe kierunki dla rozwoju edukacji – mówi Maciej Trojnacki, prezes zarządu Eduroco.

Robotyka i SI

Neuromarketing coraz silniejszym narzędziem sprzedaży. Coraz silniej wpływa na nasze decyzje zakupowe

Analiza reakcji mózgu klienta na bodziec wizualny jest coraz częściej wykorzystywana w procesie projektowania produktów i opakowań. Znajduje również zastosowanie przy budowaniu stron internetowych, etykiet cenowych czy ekspozycji w sklepach. W przyszłości neuromarketing będzie się prawdopodobnie posiłkował innymi technologiami, jak wirtualna rzeczywistość czy analiza Big Data. – Neuromarketing zbiera całą wiedzę o mózgu i próbuje te procesy wytłumaczyć i przełożyć na skuteczniejsze mechanizmy rynkowe – tłumaczy Wojciech Broniatowski, dyrektor operacyjny CortiVision.