Nawet 100 zł premii za założenie lokat w Toyota Bank

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank Polska rusza ze swoją najnowszą akcją promocyjną „Podwójna premia za lokaty”. W ramach akcji, klienci którzy posiadają aktywne konto w Toyota Bank oraz założą Lokatę Plus na 6 lub 12 miesięcy, mogą otrzymać premię pieniężną w wysokości do 100 zł. Z akcji można skorzystać do 15 stycznia 2021 roku.
„Podwójna premia za lokaty” to nowa akcja promocyjna Toyota Bank Polska, która wystartowała 7 grudnia 2020 roku. Bank ponownie docenia swoich obecnych klientów, do których skierowana jest akcja.
Do akcji mogą przystąpić klienci, którzy posiadają dowolny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w Toyota Bank oraz dokonają rejestracji swojego uczestnictwa za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie akcji promocyjnej. Następnie należy założyć Lokatę Plus na 6 miesięcy lub Lokatę Plus na 12 miesięcy na kwotę minimum 10 000zł, bądź też dwie wymienione lokaty (każdą na kwotę min. 10 000 zł). Założenie lokat powinno zwiększyć saldo depozytów posiadanych przez klientów w Banku.
Klienci, którzy założą Lokatę Plus na 6 miesięcy i utrzymają zwiększone saldo depozytów przez minimum 90 dni otrzymają premię w wysokości 40 zł. Osoby wybierające lokatę w wersji 12-miesięcznej, aby uzyskać premię w wysokości 60 zł powinny utrzymać zwiększone saldo depozytów w okresie przynajmniej 180 dni. Z kolei klienci, którzy założą obie wspomniane lokaty jednocześnie oraz utrzymają zwiększone saldo depozytów przez co najmniej 120 dni, otrzymają 100 zł premii.
- W Toyota Bank doceniamy wszystkich oszczędzających - zarówno zainteresowanych gromadzeniem kapitału poprzez inwestycje długoterminowe, jak i tych którzy chcą wynieść korzyści w krótszym okresie. Wszyscy Klienci, którzy przystąpią do nowej akcji promocyjnej i spełnią jej warunki, mogą uzyskać stosunkowo szybki i gwarantowany zysk w postaci odsetek i dodatkowej premii pieniężnej. Dzięki temu efektywne oprocentowanie lokat może wynieść nawet 1,40%. Wszyscy nowi Klienci, którzy zdecydują się na otwarcie konta w Toyota Bank mogą liczyć na kolejne akcje promocyjne dla oszczędzających. Zachęcamy do skorzystania z szerokiej gamy depozytów i dedykowanego dla kierowców samochodów wszystkich marek Moto Konta. Dzięki promocji „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo” można otrzymać nawet 10% zwrotu za transakcje paliwowe i dodatkowe premie za dołączenie do świata Toyoty. - mówi Piotr Marszewski, Specjalista ds. Marketingu w Toyota Bank Polska S.A.
Szczegóły dotyczące Akcji oraz formularz rejestracyjny dostępne są pod adresem:
https://www.toyotabank.pl/podwojna-premia
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.