Komunikaty PR

Nawet 100 zł premii za założenie lokat w Toyota Bank

2020-12-07  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Bank Polska rusza ze swoją najnowszą akcją promocyjną „Podwójna premia za lokaty”. W ramach akcji, klienci którzy posiadają aktywne konto w Toyota Bank oraz założą Lokatę Plus na 6 lub 12 miesięcy, mogą otrzymać premię pieniężną w wysokości do 100 zł. Z akcji można skorzystać do 15 stycznia 2021 roku.

„Podwójna premia za lokaty” to nowa akcja promocyjna Toyota Bank Polska, która wystartowała 7 grudnia 2020 roku. Bank ponownie docenia swoich obecnych klientów, do których skierowana jest akcja.

Do akcji mogą przystąpić klienci, którzy posiadają dowolny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w Toyota Bank oraz dokonają rejestracji swojego uczestnictwa za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie akcji promocyjnej. Następnie należy założyć Lokatę Plus na 6 miesięcy lub Lokatę Plus na 12 miesięcy na kwotę minimum 10 000zł, bądź też dwie wymienione lokaty (każdą na kwotę min. 10 000 zł). Założenie lokat powinno zwiększyć saldo depozytów posiadanych przez klientów w Banku.

Klienci, którzy założą Lokatę Plus na 6 miesięcy i utrzymają zwiększone saldo depozytów przez minimum 90 dni otrzymają premię w wysokości 40 zł. Osoby wybierające lokatę w wersji 12-miesięcznej, aby uzyskać premię w wysokości 60 zł powinny utrzymać zwiększone saldo depozytów w okresie przynajmniej 180 dni. Z kolei klienci, którzy założą obie wspomniane lokaty jednocześnie oraz utrzymają zwiększone saldo depozytów przez co najmniej 120 dni, otrzymają 100 zł premii.

- W Toyota Bank doceniamy wszystkich oszczędzających - zarówno zainteresowanych gromadzeniem kapitału poprzez inwestycje długoterminowe, jak i tych którzy chcą wynieść korzyści w krótszym okresie. Wszyscy Klienci, którzy przystąpią do nowej akcji promocyjnej i spełnią jej warunki, mogą uzyskać stosunkowo szybki i gwarantowany zysk w postaci odsetek i dodatkowej premii pieniężnej. Dzięki temu efektywne oprocentowanie lokat może wynieść nawet 1,40%. Wszyscy nowi Klienci, którzy zdecydują się na otwarcie konta w Toyota Bank mogą liczyć na kolejne akcje promocyjne dla oszczędzających. Zachęcamy do skorzystania z szerokiej gamy depozytów i dedykowanego dla kierowców samochodów wszystkich marek Moto Konta. Dzięki promocji „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo” można otrzymać nawet 10% zwrotu za transakcje paliwowe i dodatkowe premie za dołączenie do świata Toyoty. - mówi Piotr Marszewski, Specjalista ds. Marketingu w Toyota Bank Polska S.A.

Szczegóły dotyczące Akcji oraz formularz rejestracyjny dostępne są pod adresem:

https://www.toyotabank.pl/podwojna-premia

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej Biuro prasowe
2024-11-20 | 08:30

SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej

Jednym z wyzwań, z jakim mierzą się firmy faktoringowe, są przypadki oszustw związanych z dublowaniem obsługi tych samych faktur przez różne podmioty. Nowa platforma SWIFF (System
Finanse „Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe
2024-11-04 | 17:30

„Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe

Internet to nieskończona przestrzeń możliwości i wygody, ale również potencjalne pole pułapek. Z roku na rok rośnie liczba zagrożeń związanych z aktywnością online, od oszustw
Finanse Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami
2024-10-22 | 16:00

Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami

W obliczu wymagającej sytuacji gospodarczej, zarządzanie płynnością finansową firm staje się coraz większym wyzwaniem. Zmienne warunki makroekonomiczne, wyższe koszty prowadzenia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.