Klienci Toyota Bank założą Indeksowane Konto Oszczędnościowe całkowicie online

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank wykonał kolejny ważny krok w związku z digitalizacją swoich usług. Do grona produktów o które można wnioskować w 100% online, dołącza Indeksowane Konto Oszczędnościowe. Oprocentowanie tego rachunku ustalane jest w oparciu o stawkę WIBOR 3M. To unikalna na rynku propozycja dla wszystkich, którzy cenią sobie wysokie i gwarantowane odsetki, mając jednocześnie elastyczny dostęp do pieniędzy. Od 1 lipca 2022 r. oprocentowanie IKO do kwoty 100 tys. zł będzie wynosiło 7,05% w skali roku.
Toyota Bank wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, digitalizuje kolejne procesy składania wniosków produktowych. Klienci mogą już założyć wysokooprocentowane Indeksowane Konto Oszczędnościowe, nie ruszając się sprzed ekranu komputera. Jest to kolejny produkt Toyota Bank, o który można wnioskować w 100% online. Od kilku dni, w ten sam sposób klienci mogą założyć Moto Konto – rachunek dla zmotoryzowanych.
Proces wnioskowania online w Toyota Bank jest prosty, intuicyjny i trwa dosłownie chwilę. Dane klienta są uwierzytelniane poprzez weryfikację biometryczną. Samo podpisywanie umowy produktowej odbywa się przy pomocy kodu SMS na bezpiecznej platformie Autenti. Tuż po założeniu rachunku, lokaty, czy też innego produktu on-line, wszelkie podpisane cyfrowo dokumenty, będzie można w prosty sposób pobrać na swoje urządzenie.
- Indeksowane Konto Oszczędnościowe to doskonała oferta dla wszystkich, którzy chcą zarabiać na odsetkach, a jednocześnie mieć możliwość elastycznego i stałego dostępu do swoich pieniędzy. Zastosowany w produkcie mechanizm powiązania oprocentowania ze stawką WIBOR 3M daje naszym Klientom odsetki, których wysokość będzie atrakcyjna i będzie odpowiadała trendom na rynku - mówi Wojciech Rędziński, Kierownik Wydziału Produktu i Innowacji w Toyota Bank. - To bardzo dobry i praktycznie bezobsługowy mechanizm zabezpieczenia pieniędzy przed inflacją, co jest szczególnie istotne w dzisiejszych czasach. Teraz każdy Klient może zawnioskować o nasze konto w błyskawiczny sposób, z dowolnego miejsca – dodaje.
Indeksowane Konto Oszczędnościowe jest w pełni funkcjonalnym rachunkiem bankowym, który został wielokrotnie nagrodzony w branżowych rankingach produktowych. W jego ramach można korzystać także z innych usług Toyota Bank i np. otwierać lokaty terminowe oprocentowane nawet do 7%. Jeśli klient w danym miesiącu nie będzie wykonywał przelewów, konto będzie całkowicie bezpłatne. Co więcej, Bank nie traktuje dyspozycji założenia lokaty jako przelewu środków z rachunku.
Ponadto, zgodnie z konstrukcją produktu opartą o stawkę WIBOR 3M, Toyota Bank wraz z początkiem lipca aktualizuje oprocentowanie Indeksowanego Konta Oszczędnościowego. Tym samym IKO umocni się na pozycji jednego z najwyżej oprocentowanych kont oszczędnościowych na rynku, dla kwot do 100 000 zł oferując oprocentowanie w wysokości 7,05% w skali roku.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Ailleron Innovation Forum 2025: Przyszłość finansów zaczyna się tutaj
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Farmacja
Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.