Klienci Toyota Bank założą Indeksowane Konto Oszczędnościowe całkowicie online

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank wykonał kolejny ważny krok w związku z digitalizacją swoich usług. Do grona produktów o które można wnioskować w 100% online, dołącza Indeksowane Konto Oszczędnościowe. Oprocentowanie tego rachunku ustalane jest w oparciu o stawkę WIBOR 3M. To unikalna na rynku propozycja dla wszystkich, którzy cenią sobie wysokie i gwarantowane odsetki, mając jednocześnie elastyczny dostęp do pieniędzy. Od 1 lipca 2022 r. oprocentowanie IKO do kwoty 100 tys. zł będzie wynosiło 7,05% w skali roku.
Toyota Bank wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, digitalizuje kolejne procesy składania wniosków produktowych. Klienci mogą już założyć wysokooprocentowane Indeksowane Konto Oszczędnościowe, nie ruszając się sprzed ekranu komputera. Jest to kolejny produkt Toyota Bank, o który można wnioskować w 100% online. Od kilku dni, w ten sam sposób klienci mogą założyć Moto Konto – rachunek dla zmotoryzowanych.
Proces wnioskowania online w Toyota Bank jest prosty, intuicyjny i trwa dosłownie chwilę. Dane klienta są uwierzytelniane poprzez weryfikację biometryczną. Samo podpisywanie umowy produktowej odbywa się przy pomocy kodu SMS na bezpiecznej platformie Autenti. Tuż po założeniu rachunku, lokaty, czy też innego produktu on-line, wszelkie podpisane cyfrowo dokumenty, będzie można w prosty sposób pobrać na swoje urządzenie.
- Indeksowane Konto Oszczędnościowe to doskonała oferta dla wszystkich, którzy chcą zarabiać na odsetkach, a jednocześnie mieć możliwość elastycznego i stałego dostępu do swoich pieniędzy. Zastosowany w produkcie mechanizm powiązania oprocentowania ze stawką WIBOR 3M daje naszym Klientom odsetki, których wysokość będzie atrakcyjna i będzie odpowiadała trendom na rynku - mówi Wojciech Rędziński, Kierownik Wydziału Produktu i Innowacji w Toyota Bank. - To bardzo dobry i praktycznie bezobsługowy mechanizm zabezpieczenia pieniędzy przed inflacją, co jest szczególnie istotne w dzisiejszych czasach. Teraz każdy Klient może zawnioskować o nasze konto w błyskawiczny sposób, z dowolnego miejsca – dodaje.
Indeksowane Konto Oszczędnościowe jest w pełni funkcjonalnym rachunkiem bankowym, który został wielokrotnie nagrodzony w branżowych rankingach produktowych. W jego ramach można korzystać także z innych usług Toyota Bank i np. otwierać lokaty terminowe oprocentowane nawet do 7%. Jeśli klient w danym miesiącu nie będzie wykonywał przelewów, konto będzie całkowicie bezpłatne. Co więcej, Bank nie traktuje dyspozycji założenia lokaty jako przelewu środków z rachunku.
Ponadto, zgodnie z konstrukcją produktu opartą o stawkę WIBOR 3M, Toyota Bank wraz z początkiem lipca aktualizuje oprocentowanie Indeksowanego Konta Oszczędnościowego. Tym samym IKO umocni się na pozycji jednego z najwyżej oprocentowanych kont oszczędnościowych na rynku, dla kwot do 100 000 zł oferując oprocentowanie w wysokości 7,05% w skali roku.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Po ludzku o PIT-8C

Josip Heit, założyciel GSB Germany w wywiadzie na temat przyszłości branży fintech

Bezpieczeństwo w świecie kryptowalut – jak chronić swoje cyfrowe aktywa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ataki cybernetyczne na kolej stają się coraz częstsze. Hakerzy zwykle chcą doprowadzić do paraliżu
W pierwszym kwartale tego roku hakerzy zaatakowali systemy sprzedaży biletów w polskiej i ukraińskiej kolei. Zagrożenia wiążą się jednak również z atakami na systemy zasilania i zarządzania ruchem. Wszystkie tego typu zdarzenia mają jeden cel – mniejszy lub większy paraliż transportu kolejowego, co w obecnej sytuacji geopolitycznej przekłada się na bezpieczeństwo strategiczne. W wielu przypadkach wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek – albo dlatego, że nienależycie chroni hasła i dostęp do urządzeń, albo dlatego, że nadane mu uprawnienia są nieadekwatnie szerokie w stosunku do realnych potrzeb.
Edukacja
Polska nauka potrzebuje różnych źródeł finansowania. Trwają rozmowy o zmianach w systemie

– Finansowanie polskiej nauki wymaga zmian, ale do tego potrzeba politycznej woli i odwagi – ocenia prof. dr hab. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii Leona Koźmińskiego. Wśród propozycji wymienia stworzenie systemu zachęt dla biznesu do inwestowania w naukę i edukację, wyznaczenie strategicznych obszarów badań, na które będą trafiały fundusze, czy rozliczanie instytucji naukowych z wykorzystania publicznych pieniędzy. W ramach cyklu „Porozmawiajmy o polskiej nauce” MNiSW w ostatnich miesiącach prowadzi konsultacje ze środowiskiem akademickim i badawczym na temat stojących przed sektorem wyzwań i możliwych do wdrożenia rozwiązań, nie tylko dotyczących finansowania.
Ochrona środowiska
Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.