Komunikaty PR

Klienci Toyota Bank ponownie zaoszczędzą na stacjach paliw

2021-08-02  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Wraz z początkiem sierpnia Toyota Bank startuje z kolejną już edycją dobrze znanej kierowcom promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”. Zmotoryzowani klienci banku posiadający Moto Konto, w dalszym ciągu będą mogli uzyskać od 5 do 10% zwrotu wydatków na paliwo. Wysokość zwrotu uzależniona jest od utrzymania określonego salda na koncie, poziomu oszczędności w banku oraz realizacji wymaganych transakcji kartą. Do akcji mogą przystąpić kierowcy aut wszystkich marek.

Promocja „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” jest realizowana przez Toyota Bank Polska od kilku lat i cieszy się coraz większą popularnością wśród zmotoryzowanych klientów, szczególnie w czasach gdy ceny na stacjach paliw dochodzą do rekordowych poziomów. Bank postanowił wystartować z kolejną edycją, która tym razem potrwa od 1 sierpnia do 31 stycznia 2022 roku.

Promocja „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo” zostaje przedłużona na niezmiennych warunkach względem poprzedniej edycji. Po raz kolejny klienci, w zależności od wysokości swojego średniego miesięcznego salda utrzymywanego na Moto Koncie, poziomu oszczędności na depozytach w Toyota Bank oraz wartości transakcji wykonanych dedykowaną kartą debetową, mogą uzyskać od 5% do 10% zwrotu środków za tzw. transakcje petrol.

Zwrot z tytułu zakupu paliwa mogą uzyskać kierowcy aut wszystkich marek. Nieco prostsze warunki przysługują posiadaczom aut marki Toyota i Lexus. Jednak na najbardziej preferencyjne warunki, mogą liczyć klienci, którzy swoje auta sfinansowali lub zdecydują się sfinansować w Toyota Financial Services. W okresie trwania promocji można zaoszczędzić nawet 180 zł na paliwie a także zyskać dodatkową premię w wysokości 600 zł za dołączenie do świata Toyoty.

Przystąpienie do promocji jest niezwykle łatwe - wystarczy zarejestrować się w dedykowanej aplikacji mobilnej „Tankuj Korzyści” oraz zeskanować przy jej pomocy kod Azteq z dowodu rejestracyjnego auta. Aplikacja ta daje klientom także szereg innych możliwości, takich jak szybki i intuicyjny monitoring kwot przysługujących im w ramach zwrotu oraz wgląd do bieżącego salda. Dzięki niej można także szybko sprawdzić, jakie jeszcze warunki należy spełnić, aby wejść na wyższy poziom bonusów. Poprzez aplikację klienci otrzymują także dostęp do aktualnych produktów finansowych oraz ofert specjalnych i promocji ze świata Toyoty. Ponadto, mogą oni sprawdzać swoją historię transakcji paliwowych i łatwo analizować wydatki na stacjach paliw.

Promocja „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo” oparta jest na rachunku osobistym dla zmotoryzowanych. Moto Konto dedykowane jest posiadaczom aut wszystkich marek, którzy dzięki akcjom promocyjnym Toyota Bank, chcą płacić mniej za paliwo oraz ograniczyć koszty związane z obsługą rachunku. Utrzymanie na koncie poziomu średniego miesięcznego salda w wysokości 1 000 zł lub depozytu w wysokości 2 500 zł, bądź też spłata rat za finansowanie auta w Toyota Financial Services z tego właśnie rachunku, są przepustkami do tego, aby Moto Konto było dla klienta rachunkiem darmowym.

- Moto Konto to doskonała oferta na polskim rynku, dedykowana wszystkim posiadaczom samochodów. Dzięki kolejnemu przedłużeniu promocji, kierowcy aut wszystkich marek, ponownie mogą zaoszczędzić na wydatkach związanych z paliwem. W obecnym okresie, kiedy ceny na stacjach benzynowych dochodzą do rekordowych poziomów, spodziewamy się jeszcze większego zainteresowania akcją - mówi Piotr Marszewski, Koordynator ds. Marketingu w Toyota Bank Polska S.A.

Szczegółowe warunki promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” dostępne są na stronie: https://www.toyotabank.pl/moto-konto

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Pierwszy w świecie implant płatniczy zdobywa w Polsce coraz większą popularność Biuro prasowe
2021-05-25 | 14:00

Pierwszy w świecie implant płatniczy zdobywa w Polsce coraz większą popularność

Kolejne placówki medyczne w Polsce będą wszczepiać implanty płatnicze Szybko rośnie zainteresowanie Polaków najnowszym, innowacyjnym rozwiązaniem służącym do płatności
Finanse Cykliczna wymiana auta - nowa kampania edukacyjna Toyota Financial Services
2021-05-17 | 10:00

Cykliczna wymiana auta - nowa kampania edukacyjna Toyota Financial Services

Toyota Financial Services wystartowała z kampanią edukacyjną mającą na celu promocję idei produktów finansowych opartych o tzw. ratę balonową oraz o cykliczną wymianę auta,
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2021-04-12 | 15:00

Sunday Polska nawiązuje strategiczną współpracę z Lendi

Sunday Polska nawiązuje strategiczną współpracę z Lendi   Lendi, najszybciej rosnący na rynku broker finansowy, został autoryzowanym partnerem Sunday Polska – jednego z liderów branży instalacji

Więcej ważnych informacji

Partner serwisu

Bankowość

Banki mogą odgrywać kluczową rolę w budowaniu innowacyjności gospodarki po pandemii. Same też zapowiadają inwestycje w tym obszarze

Pandemia pokazała, że polski sektor finansowy – choć sam w sobie jest postrzegany jako bardzo innowacyjny – wciąż planuje kolejne inwestycje w obszarze technologii. W horyzoncie czasowym 2021–2024 za największe wyzwania technologiczne dla branży uznawane są m.in. personalizacja usług, kwestie regulacyjne czy rozwiązania chmurowe. Co ciekawe, w konsekwencji pandemii COVID-19, skutkującej przyspieszeniem procesów digitalizacji we wszystkich branżach, banki zaczęły zaliczać do tych wyzwań także nową organizację pracy i aspekty kadrowe, a zwłaszcza pozyskanie wykwalifikowanych pracowników IT. Takie konkluzje przyniosło badanie przeprowadzone przez KIR i Accenture wśród CIO dziewięciu kluczowych banków na polskim rynku. Eksperci podkreślają też, że kondycja sektora finansowego i jego innowacyjność będą odgrywać znaczącą rolę w budowaniu konkurencyjności polskiej gospodarki po pandemii.

Konsument

Rośnie popularność TikToka w działaniach reklamodawców. Serwis promuje zarówno globalne, jak i małe, lokalne biznesy

Ubiegły rok, zdominowany przez pandemię i lockdown, spowodował skokowy wzrost konsumpcji treści w social mediach. Na tym trendzie skorzystał także TikTok, który króluje w globalnych zestawieniach najczęściej pobieranych aplikacji. W Europie TikTok ma już 100 mln aktywnych kont i ta liczba stale rośnie. To z kolei przekłada się na jego potencjał reklamowy, zwłaszcza że TikTok udostępnia rozwiązania, które wspierają w komunikacji z użytkownikami każdy biznes, niezależnie od branży i wielkości.