Komunikaty PR

Klienci Toyota Bank ponownie zaoszczędzą na stacjach paliw

2021-08-02  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Wraz z początkiem sierpnia Toyota Bank startuje z kolejną już edycją dobrze znanej kierowcom promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”. Zmotoryzowani klienci banku posiadający Moto Konto, w dalszym ciągu będą mogli uzyskać od 5 do 10% zwrotu wydatków na paliwo. Wysokość zwrotu uzależniona jest od utrzymania określonego salda na koncie, poziomu oszczędności w banku oraz realizacji wymaganych transakcji kartą. Do akcji mogą przystąpić kierowcy aut wszystkich marek.

Promocja „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” jest realizowana przez Toyota Bank Polska od kilku lat i cieszy się coraz większą popularnością wśród zmotoryzowanych klientów, szczególnie w czasach gdy ceny na stacjach paliw dochodzą do rekordowych poziomów. Bank postanowił wystartować z kolejną edycją, która tym razem potrwa od 1 sierpnia do 31 stycznia 2022 roku.

Promocja „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo” zostaje przedłużona na niezmiennych warunkach względem poprzedniej edycji. Po raz kolejny klienci, w zależności od wysokości swojego średniego miesięcznego salda utrzymywanego na Moto Koncie, poziomu oszczędności na depozytach w Toyota Bank oraz wartości transakcji wykonanych dedykowaną kartą debetową, mogą uzyskać od 5% do 10% zwrotu środków za tzw. transakcje petrol.

Zwrot z tytułu zakupu paliwa mogą uzyskać kierowcy aut wszystkich marek. Nieco prostsze warunki przysługują posiadaczom aut marki Toyota i Lexus. Jednak na najbardziej preferencyjne warunki, mogą liczyć klienci, którzy swoje auta sfinansowali lub zdecydują się sfinansować w Toyota Financial Services. W okresie trwania promocji można zaoszczędzić nawet 180 zł na paliwie a także zyskać dodatkową premię w wysokości 600 zł za dołączenie do świata Toyoty.

Przystąpienie do promocji jest niezwykle łatwe - wystarczy zarejestrować się w dedykowanej aplikacji mobilnej „Tankuj Korzyści” oraz zeskanować przy jej pomocy kod Azteq z dowodu rejestracyjnego auta. Aplikacja ta daje klientom także szereg innych możliwości, takich jak szybki i intuicyjny monitoring kwot przysługujących im w ramach zwrotu oraz wgląd do bieżącego salda. Dzięki niej można także szybko sprawdzić, jakie jeszcze warunki należy spełnić, aby wejść na wyższy poziom bonusów. Poprzez aplikację klienci otrzymują także dostęp do aktualnych produktów finansowych oraz ofert specjalnych i promocji ze świata Toyoty. Ponadto, mogą oni sprawdzać swoją historię transakcji paliwowych i łatwo analizować wydatki na stacjach paliw.

Promocja „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo” oparta jest na rachunku osobistym dla zmotoryzowanych. Moto Konto dedykowane jest posiadaczom aut wszystkich marek, którzy dzięki akcjom promocyjnym Toyota Bank, chcą płacić mniej za paliwo oraz ograniczyć koszty związane z obsługą rachunku. Utrzymanie na koncie poziomu średniego miesięcznego salda w wysokości 1 000 zł lub depozytu w wysokości 2 500 zł, bądź też spłata rat za finansowanie auta w Toyota Financial Services z tego właśnie rachunku, są przepustkami do tego, aby Moto Konto było dla klienta rachunkiem darmowym.

- Moto Konto to doskonała oferta na polskim rynku, dedykowana wszystkim posiadaczom samochodów. Dzięki kolejnemu przedłużeniu promocji, kierowcy aut wszystkich marek, ponownie mogą zaoszczędzić na wydatkach związanych z paliwem. W obecnym okresie, kiedy ceny na stacjach benzynowych dochodzą do rekordowych poziomów, spodziewamy się jeszcze większego zainteresowania akcją - mówi Piotr Marszewski, Koordynator ds. Marketingu w Toyota Bank Polska S.A.

Szczegółowe warunki promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” dostępne są na stronie: https://www.toyotabank.pl/moto-konto

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej Biuro prasowe
2024-11-20 | 08:30

SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej

Jednym z wyzwań, z jakim mierzą się firmy faktoringowe, są przypadki oszustw związanych z dublowaniem obsługi tych samych faktur przez różne podmioty. Nowa platforma SWIFF (System
Finanse „Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe
2024-11-04 | 17:30

„Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe

Internet to nieskończona przestrzeń możliwości i wygody, ale również potencjalne pole pułapek. Z roku na rok rośnie liczba zagrożeń związanych z aktywnością online, od oszustw
Finanse Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami
2024-10-22 | 16:00

Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami

W obliczu wymagającej sytuacji gospodarczej, zarządzanie płynnością finansową firm staje się coraz większym wyzwaniem. Zmienne warunki makroekonomiczne, wyższe koszty prowadzenia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.