Komunikaty PR

Inwestycje w nowe technologie kluczem do przyszłości sektora finansowego

2024-09-17  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.03 MB )

BNP Paribas Faktoring, lider w sektorze faktoringowym, dynamicznie rozwija swoje usługi, wykorzystując najnowsze osiągnięcia technologiczne. W erze digitalizacji, firma stawia na zaawansowane rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji (AI), deep machine learning oraz robotyzację procesów (RPA). Spółka dąży również do maksymalnej automatyzacji procesów rozliczeniowych i oceny ryzyka.

Naszym celem na najbliższe lata jest zwiększenie poziomu obsługi automatycznej rozliczeń do 90-95% wszystkich operacji oraz wdrożenie technologii AI w zakresie przeglądów kredytowych – podkreśla Mariusz Łukasiewicz, prezes BNP Paribas Faktoring. Firma obsługuje rocznie 2,5 miliona faktur o łącznej wartości 20 mld USD, co czyni robotyzację niezbędnym elementem efektywności operacyjnej.

Wsparcie międzynarodowe i rozwój faktoringu międzynarodowego

Przynależność do międzynarodowej grupy BNP Paribas pozwala spółce korzystać z globalnych zasobów i systemów. Przekłada się to na lepsze wyniki operacyjne oraz możliwość oferowania bardziej zaawansowanych usług. – BNP Paribas to największy bank w Europie, co daje nam dostęp do wiodących ubezpieczycieli, lokalnych faktorów oraz międzynarodowych systemów, co znacznie ułatwia pracę i wpływa na naszą skuteczność. Nie oferujemy rozwiązań pudełkowych, do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, co umożliwiają nam elastyczne procesy – dodaje Mariusz Łukasiewicz.

W nadchodzących latach BNP Paribas Faktoring planuje dalsze umacnianie swojej pozycji na rynku poprzez rozwój faktoringu międzynarodowego, wspierającego polski eksport i import, a także wdrożenie nowych technologii w procesie rozliczeń, w tym Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF).

Innowacyjne podejście i indywidualne rozwiązania

BNP Paribas Faktoring, jako lider rynku, wyróżnia się nie tylko skalą działalności, ale również indywidualnym podejściem do kontrahentów. Dzięki temu może oferować najwyższą jakość usług, dopasowaną do ich specyficznych potrzeb. Ponadto, pozostaje na czele innowacji w sektorze finansowym, łącząc siłę międzynarodowego zaplecza z nowoczesnymi technologiami.  Zastosowanie algorytmów AI i robotyzacji znacznie przyspiesza i usprawnia procesy rozliczeniowe, co przekłada się na większą efektywność operacyjną. Spółka planuje dalszy rozwój w obszarze faktoringu międzynarodowego, aby jeszcze lepiej wspierać polski eksport i import. BNP Paribas Faktoring stale inwestuje w innowacje, które mają na celu dostarczenie usług, dostosowanych do potrzeb współczesnego rynku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Przeciwdziałanie zatorom płatniczym i poprawa wskaźników ESG Biuro prasowe
2024-12-19 | 17:30

Przeciwdziałanie zatorom płatniczym i poprawa wskaźników ESG

W dobie dynamicznych zmian gospodarczych, jednym z kluczowych wyzwań pozostają zatory płatnicze. Rozwiązaniem, które nie tylko pomaga w zarządzaniu bieżącymi środkami, ale także
Finanse Mocny złoty wyzwaniem dla polskich eksporterów
2024-12-12 | 17:00

Mocny złoty wyzwaniem dla polskich eksporterów

Ożywienie na krajowym rynku w połączeniu ze spowolnieniem gospodarek strefy euro i umacniającym się złotym stanowi wyzwanie dla polskich eksporterów, rozliczających
Finanse Zatory płatnicze i spowolnienie gospodarcze
2024-12-04 | 17:30

Zatory płatnicze i spowolnienie gospodarcze

Zatory płatnicze, spadki w produkcji budowlano-montażowej czy niepokojące sygnały z europejskich rynków to tylko niektóre z czynników, które mogą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania

Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.

Prawo

Tak zwana sztuczna twórczość coraz popularniejsza. Wyzwaniem pozostają kwestie praw autorskich

Rosnąca popularność narzędzi AI spowodowała, że powstaje coraz więcej „dzieł sztuki”, będących wytworem działania algorytmów, które potrafią m.in. tworzyć muzykę dopasowaną do preferencji i nastroju, malować obrazy, a nawet pisać poezję czy scenariusze filmowe. To rodzi szereg wyzwań dotyczących praw autorskich. Są także wątpliwości dotyczące ochrony dzieł, z których AI się uczy. Narzucanie prawnych zakazów i obostrzeń może jednak nie przynieść efektów.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.