Komunikaty PR

Innowacje Fiserv wygrywają na Payments Awards 2020

2020-12-18  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Gapińska-Prokopczyk
Business Edge

ul. Bohomolca 15
01-613 Warszawa
k.gapinska|businessedge.pl| |k.gapinska|businessedge.pl
604 127 133
businessedge.pl
Do pobrania Fiserv ( 0.25 MB )

Innowacje Fiserv dla przedsiębiorców i ubezpieczycieli

wygrywają na Payments Awards 2020

 

Nagrodzone rozwiązania umożliwiają realizację płatności bezgotówkowych
w punktach sprzedaży i zdalnie

 

Warszawa, 18 grudnia 2020 r. – Fiserv, światowy lider w dziedzinie płatności i technologii finansowych, zdobył dwie nagrody w konkursie Payments Awards 2020 za innowacyjne i pionierskie podejście do płatności bezgotówkowych.

 

Te nagrody to przede wszystkim wyraz uznania dla pracy całego zespołu, a także innowacyjnego podejścia i odwagi w działaniu naszych partnerów. Cieszę się, że mogę na co dzień współpracować z ludźmi, którzy wyznaczają trendy w świecie płatności bezgotówkowych. Otrzymane wyróżnienia to powód do dumy, ale też dodatkowy impuls do dalszego działania – mówi Krzysztof Polończyk, prezes zarządu First Data Polska, należącej do Fiserv.

 

Nagrodę w kategorii Innowacji Płatniczej Roku 2020 otrzymała technologia SoftPOS PIN on Mobile od Fiserv opracowana wspólnie z Visa, Samsung i PayCore. Umożliwia ona i upraszcza przyjmowanie płatności bezgotówkowych przez przedsiębiorców na ich własnych urządzeniach, takich jak smartfony lub tablety, niezależnie od kwoty i bez konieczności zastosowania dodatkowego sprzętu. Rozwiązanie, które obecnie jest pilotażowo wdrażane w Polsce, pozwoli w skali świata zwiększyć wykorzystanie mobilnych urządzeń jako terminali płatniczych.

 

Popularność płatności bezgotówkowych na polskim rynku nieustannie rośnie. W tej chwili mamy w Polsce ponad milion terminali, a podłączenie do tej ogromnej sieci smartfonów i tabletów nie tylko powiększy udział obrotu bezgotówkowego, lecz przede wszystkim pozytywnie wpłynie na płynność i bezpieczeństwo finansów przedsiębiorców niezależnie od wielkości ich biznesu – mówi Rafał Galiński, Dyrektor Rozwoju Produktów w First Data Polska, należącej do Fiserv.

 

Innowacją Płatniczą B2B Roku 2020 została TubaPay - aplikacja opracowana wspólnie przez Fiserv i Bacca Sp z o.o., polską firmę specjalizującą się w rozwijaniu usług płatniczych na rynku ubezpieczeniowym. W połączeniu z terminalem płatniczym Polcard, TubaPay umożliwia agentom ubezpieczeniowym przyjmowanie składek ubezpieczeniowych wielu towarzystw za pomocą jednego urządzenia. Po aktywacji usługi płatności zlecane są automatycznie w odpowiednich terminach, podobnie jak dzieje się to z abonamentem za dostęp do serwisów streamingowych, takich jak np. Netflix. Aplikacja jest dostępna w systemie Android i można ją pobrać w Google Play. Z aplikacji TubaPay korzysta już dziewięć towarzystw ubezpieczeniowych, a w najbliższej przyszłości dołączą do nich kolejne.

 

To prawdziwa rewolucja na rynku ubezpieczeniowym. Do tej pory płatności za polisy realizowane były przelewem albo gotówką, a terminale nie były popularne ze względu na koszty operacyjne. Dla każdego towarzystwa ubezpieczeniowego agent musiał mieć osobny terminal. Multifunkcjonalność terminala Polcard, współpraca z Bacca i aplikacja TubaPay zmieniły to, a proces podpisywania umów i płatności stały się dużo wygodniejsze – mówi Eleni Damps, Dyrektor ds. Sprzedaży Departament Klientów Kluczowych w First Data Polska, należącej do Fiserv.

 

Przyznawane od ośmiu lat nagrody Payments Awards to wyróżnienie dla firm, które dążą do doskonałości i wykazują się największą innowacyjnością w świecie nowoczesnych płatności.

 

 

Fiserv

First Data nalężąca do Fiserv.

 

Fiserv, Inc. (NASDAQ: FISV) jako światowy lider w dziedzinie płatności i technologii finansowych pomaga klientom osiągać najlepsze wyniki dzięki zaangażowaniu w innowacje. Jest partnerem firm w dążeniu do doskonałości w obszarach takich jak obsługa rachunków i rozwiązania bankowości cyfrowej, obsługa kart płatniczych i zarządzanie infrastrukturą sieciową, płatności, handel elektroniczny, akceptacja i przetwarzanie płatności w handlu i usługach.  Dostarcza Clover™ innowacyjne, oparte na chmurze rozwiązanie POS. Fiserv jest notowana w indeksach S&P 500® i FORTUNE® 500, a także należy do FORTUNE Magazine World’s Most Admired Companies®. Odwiedź stronę fiserv.com i śledź informacje w mediach społecznościowych, aby uzyskać więcej informacji i najnowsze informacje o firmie.

Bacca Sp z.o.o.

 

Bacca Sp. z o.o. zajmuje się płatnościami na rynku ubezpieczeń. Z sukcesem wprowadziła w Polsce pierwsze bezgotówkowe płatności ratalne, a następnie cykliczne płatności z kart płatniczych. Obecnie rozwija usługę TubaPay, opartą o zintegrowany terminal płatniczy, który umożliwia bezgotówkowe rozliczenia między zakładem ubezpieczeń a agentem oraz płatność kartą za polisę.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Business Edge
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Po ludzku o PIT-8C Biuro prasowe
2025-03-03 | 09:00

Po ludzku o PIT-8C

Po ludzku o PIT-8C 1 stycznia 2024 roku weszły w życie nowe przepisy, w związku z którymi uczestnik funduszu inwestycyjnego jest zobowiązany do samodzielnego
Finanse Josip Heit, założyciel GSB Germany w wywiadzie na temat przyszłości branży fintech
2025-02-28 | 16:30

Josip Heit, założyciel GSB Germany w wywiadzie na temat przyszłości branży fintech

BUDAPEST, HUNGARY /ACCESS Newswire/ February 28, 2025 / INDEX HUNGARIA IndexHU (Węgry): Panie Heit, bardzo dziękuję za poświęcenie czasu na ten wywiad. Inwestycje w fintech wydają
Finanse Bezpieczeństwo w świecie kryptowalut – jak chronić swoje cyfrowe aktywa?
2025-02-25 | 15:30

Bezpieczeństwo w świecie kryptowalut – jak chronić swoje cyfrowe aktywa?

Wraz z rosnącą popularnością kryptowalut, coraz więcej osób decyduje się na inwestowanie w te cyfrowe aktywa. Jednak dynamiczny rozwój tego rynku niesie ze sobą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.