Gwiazda Jakości Obsługi i Gwiazda Dekady dla Internetowykantor.pl
W XIII edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi, głosami konsumentów Internetowykantor.pl został uhonorowany tytułem Gwiazda Jakości Obsługi 2020. Serwis otrzymał też tytuł Gwiazda Jakości Obsługi Dekady 2010-2020, który jest wynikiem wysokich ocen klientów w ciągu ostatniego dziesięciolecia.
Certyfikaty Programu Jakości Obsługi pozwalają co roku wyłonić najbardziej przyjazne firmy dla klienta. O nagrodzie Gwiazda Jakości Obsługi decydują właśnie głosy konsumentów i najwyższe wskaźniki rekomendacji NPS, zbierane w trwającym przez cały rok badaniu satysfakcji. W tym roku zostały przyznane również specjalne nagrody dziesięciolecia - Gwiazdy Dekady 2010-2020, którą również uhonorowany został Internetowykantor.pl.
Serwis wymiany walut obchodzi w tym roku 10-lecie swojego istnienia. Był pierwszym kantorem internetowym w Polsce i od samego początku stawiał na wysoką jakość obsługi klienta.
- Dziś mamy 310 tys. klientów i wiemy jak ważna jest komunikacja z nimi. To właśnie dzięki niej jesteśmy najczęściej ocenianym kantorem w Polsce. Cieszymy się, że potwierdzają to kolejne nagrody, czyli właśnie Gwiazda Jakości Obsługi, a także nagroda podsumowująca nasze 10-lecie - Gwiazda Dekady. Tym, co zawsze było dla nas najważniejsze jest komfort i satysfakcja naszych Klientów - mówi Magdalena Jasnoch, Kierownik Marketingu i PR Internetowykantor.pl.
Internetowyknator.pl powstał w 2010 roku. Dziś jest jednym z liderów rynku. Oferuje tanią wymianę 20 walut i korzystne przelewy zagraniczne. Kantor jest także wysoko oceniany przez klientów serwisu Opineo.pl - uzyskał tam 850 000 pozytywnych opinii i tym samym został najczęściej ocenianą firmą w Polsce!

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Ailleron Innovation Forum 2025: Przyszłość finansów zaczyna się tutaj

Po ludzku o PIT-8C
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.
Transport
Trwają prace nad zmianami w finansowaniu kolei. Obecny system powoduje duże problemy branży i brak konkurencyjności transportu szynowego

To nie brak środków, ale systemowe bariery, w tym uzależnienie od programów unijnych, uniemożliwiają efektywne inwestycje na kolei – oceniają przedstawiciele Izby Gospodarczej Transportu Lądowego oraz Railway Business Forum. To powoduje problemy firm wykonawczych, ma negatywny wpływ na konkurencyjność branży i rozwój gospodarczy Polski. Osłabia także strategiczne zdolności transportowe, niezbędne dla bezpieczeństwa państwa. Eksperci z IGTL i RBF apelują o pilną reformę finansowania kolei. Jak podkreślają, nie wymaga ona nowych źródeł finansowania, ale tylko ich uelastycznienia. Nad swoimi rozwiązaniami pracuje też resort infrastruktury.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.