Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
W trakcie uroczystego wieczoru na zakończenie konferencji E-Leasing Day 6.0, organizowanej przez Związek Polskiego Leasingu (ZPL), zostały wręczone odznaczenia państwowe dla osób zasłużonych w branży leasingu i całego rynku finansowego. Medalami za Długoletnią Służbę, w uznaniu wkładu dla rozwoju branży leasingu w Polsce, zostali uhonorowani: Bogdan Grzybowski - Prezes Zarządu Toyota Bank Polska oraz Krzysztof Krakowiak, Członek Zarządu Toyota Bank Polska.
Medal za Długoletnią Służbę, ustanowiony w 1938 r., a przywrócony w 2007 r., jest nadawany za wzorowe, wyjątkowo sumienne wykonywanie obowiązków wynikających z pracy zawodowej w służbie Państwa. Medale te przyznawane są przez Prezydenta RP. 17 kwietnia 2024 roku podczas konferencji E-Leasing Day 6.0 medale wręczyli: Wicewojewoda Mazowiecki - Robert Sitnik oraz Prezes Zarządu ZPL.
Bogdan Grzybowski z branżą leasingu i polskim rynkiem finansów związany jest od prawie 30 lat. Karierę zawodową w finansach rozpoczął w latach 90-tych od pracy na stanowisku analityka w Biurze Maklerskim BRE Bank S.A., a następnie w Ford Bank Polska S.A. W latach 1998-2001 objął stanowisko Kierownika ds. Rozwoju w Fiat Bank Polska S.A., gdzie odpowiadał za kreowanie nowatorskich produktów finansowych. Po kilku latach objął stanowiska Dyrektora Sprzedaży oraz Członka Zarządu Toyota Leasing Polska, a następnie Członka Zarządu Toyota Bank Polska. Od 2017 roku, pełni funkcję Prezesa Zarządu Toyota Bank Polska.
- Otrzymanie tego odznaczenia to dla mnie zaszczyt i jednocześnie potwierdzenie wartościowej pracy, którą podejmujemy codziennie w Toyota Financial Services. Jestem dumny z wkładu, jaki wnosimy w rozwój branży leasingu w Polsce. To wyróżnienie motywuje mnie do dalszej pracy na rzecz naszych Klientów oraz do dążenia do jeszcze większych sukcesów zawodowych w przyszłości – mówi Bogdan Grzybowski.
Krzysztof Krakowiak ma za sobą ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży i rozwoju usług finansowych (m.in. w Fiat Bank Polska S.A.). Pracę w Toyota Bank Polska S.A. rozpoczynał w 2006 roku w Departamencie Sprzedaży i Kontaktu z Klientem jako Kierownik Sprzedaży. W 2016 roku dołączył do Zarządu Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. W kolejnym roku objął stanowisko Dyrektora Departamentu Sprzedaży i Kontaktu z Klientem w Toyota Bank dzieląc swoje zaangażowanie pomiędzy reprezentację spółki leasingowej oraz rozwój sprzedaży w ramach grupy Toyota Financial Services oraz rozwój oferty produktowej w Toyota Leasing. Od 2021 roku pełni funkcję Dyrektora Pionu Sprzedaży, Rozwoju Biznesu i Skarbu oraz Członka Zarządu w Toyota Bank Polska.
- Bardzo się cieszę z tego wyróżnienia, które już teraz motywuje mnie do dalszych działań. Branża leasingu to obszar, który stale się rozwija, a nasza praca w Toyota Financial Services ma istotny wpływ na kształtowanie tego rynku. Dzięki współpracy z zespołem i zaufaniu naszych Klientów, będziemy kontynuować naszą misję dostarczania innowacyjnych rozwiązań finansowych oraz wspierania rozwoju branży. Wszystko co robimy, robimy z myślą o naszych klientach – mówi Krzysztof Krakowiak.
Konferencja E-Leasing Day na której przyznano wyróżnienia, jest wydarzeniem organizowanym przez branżę leasingową i dla branży. To unikatowe wydarzenie koordynują i wspierają eksperci należący do Grupy ds. Digitalizacji i Grupy ds. PR, działających przy Związku Polskiego Leasingu.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej
„Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe
Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.