Cykliczna wymiana auta - nowa kampania edukacyjna Toyota Financial Services

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Financial Services wystartowała z kampanią edukacyjną mającą na celu promocję idei produktów finansowych opartych o tzw. ratę balonową oraz o cykliczną wymianę auta, która na wielu rynkach światowych jest już standardem. Klienci mogą lepiej poznać rozwiązania finansowe, które dają pełną swobodę decyzji w kwestii wyboru spośród kilku wariantów przebiegu umowy kredytowej i spłacają tylko tę część, która stanowi utratę wartości auta podczas jego użytkowania. Dzięki temu, rata może być nawet o 40% niższa w porównaniu ze standardowym kredytem.
- W dzisiejszych czasach mamy do wyboru coraz to nowsze formy posiadania. Zamiast odtwarzać płyty z naszej kolekcji muzycznej, możemy korzystać z platform streamingowych. Za niewielką opłatą miesięczną mamy wówczas dostęp do nieprzebranego katalogu artystów i utworów. Podobnie jest już także filmami i wieloma innymi usługami. Teraz rozrywkę czerpiemy wprost z Internetu, w abonamencie. To bardzo opłacalna i wygodna forma posiadania. Dlaczego zatem nie mielibyśmy w ten sam sposób cieszyć się autem? Naszym zdaniem produkty finansowe oparte na częściowej spłacie wartości użytkowanego auta to znakomite rozwiązanie, do którego chcemy systematycznie zachęcać naszych klientów – mówi Bartosz Suchecki, Kierownik Wydziału Rozwoju Produktu i Innowacji w Toyota Financial Services.
Na dzień dzisiejszy finansowanie oparte o ratę balonową oraz cykliczną wymianę auta, stanowi już połowę wszystkich pojazdów finansowanych przez Toyota Financial Services.
W ramach kampanii edukacyjnej promującej ideę tych produktów finansowych, Toyota Financial Services uruchomił dedykowaną stroną internetową zawierającą wszelkie szczegóły dotyczące finansowania TCM (Trade Cycle Management), kalkulator rat kredytowych oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Dodatkowo prowadzone są aktywności w Internecie obejmujące m.in. poradnikowe materiały na popularnych serwisach internetowych oraz edukacyjne działania w mediach społecznościowych.
Korzystając z produktów finansowych z ratą balonową, klienci nie muszą spłacać całej wartości samochodu, a jedynie oszacowaną na wstępie utratę jego wartości w okresie obowiązywania umowy kredytowej. Po zakończeniu finansowania mogą przesiąść się do nowego auta, wyposażonego w nowsze technologie, objętego gwarancją producenta, z jeszcze większą niezawodnością i co bardzo ważne – jeszcze lepiej dbającego o środowisko.
Przykładem tego typu produktu w ofercie Toyota Financial Servies, jest Kredyt niższych rat. W jego ramach klienci sami decydują o wysokości wpłaty własnej oraz otrzymują gwarancję niskiej raty, dzięki konstrukcji produktu opartego o ratę balonową.
- Dzięki finansowaniu z cykliczną wymianą samochodu możemy korzystać z coraz to bardziej zaawansowanych osiągnięć technologicznych oraz przyczyniać się do ochrony środowiska - bo każda kolejna generacja Toyoty spełnia jeszcze bardziej restrykcyjne normy spalania i posiada coraz nowszej generacji napędy hybrydowe. Dodatkowo, elastyczne formy finansowania dają nam możliwość bezgotówkowej wymiany samochodu – mówi Bartosz Suchecki.
Finansowanie z ratą balonową jest elastyczne i wygodne nie tylko na początku, ale również w końcowej fazie. Po upływie okresu kredytowania, klienci mogą wybrać jedną z trzech wygodnych dla siebie opcji zakończenia umowy:
- Po 3 lub 4 latach zostawiają swój samochód w rozliczeniu Dilerowi i wybierają nową Toyotę
- Zatrzymują swoją Toyotę, a spłatę ostatniej raty refinansują w ramach nowej umowy kredytowej
- Spłacają ostatnią ratę w całości i zatrzymują swoją obecną Toyotę
Strona internetowa kampanii edukacyjnej: www.toyotabank.pl/przyszlosc-finansowania-auta
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Raport Bitget Wallet ujawnia, że gry i podróże to główne obszary w których płacimy kryptowalutami

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii
Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.
Infrastruktura
W Polsce w obiektach zabytkowych wciąż brakuje nowoczesnych rozwiązań przeciwpożarowych. Potrzebna jest większa elastyczność w stosowaniu przepisów

Pogodzenie interesów konserwatorów, projektantów, inwestorów, rzeczoznawców i służby ochrony pożarowej stanowi jedno z największych wyzwań w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów konserwatorskich. Pożary zabytków takich jak m.in. katedra Notre-Dame w Paryżu przyczyniają się do wprowadzania nowatorskich rozwiązań technicznych w zakresie ochrony przeciwpożarowej. W Polsce obowiązuje już konieczność instalacji systemów detekcji. Inwestorzy często jednak rezygnują z realizacji projektów dotyczących obiektów zabytkowych z uwagi na zmieniające się i coraz bardziej restrykcyjne przepisy czy też względy ekonomiczne.
Polityka
Polska może się stać Doliną Krzemową Europy. Potrzeba jednak wsparcia finansowego start-upów i mocniejszej deregulacji

Polskie start-upy skoncentrowane są głównie na rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych i cyfrowych. Wyraźny nacisk na oprogramowanie i aplikacje oraz big data i data science wskazuje na silne zainteresowanie narzędziami analitycznymi i rozwiązaniami wspierającymi transformację cyfrową w różnych branżach – wynika z raportu „Rynek start-upów w Polsce. Trendy technologiczne”, który został opracowany w 2024 roku w MRiT. Zdaniem europarlamentarzystów Polska ma szansę się stać Doliną Krzemową, jednak rozwój start-upów blokowany jest m.in. przez ograniczony dostęp do finansowania oraz niekorzystne i nadmierne regulacje.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.