Cykliczna wymiana auta - nowa kampania edukacyjna Toyota Financial Services
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Financial Services wystartowała z kampanią edukacyjną mającą na celu promocję idei produktów finansowych opartych o tzw. ratę balonową oraz o cykliczną wymianę auta, która na wielu rynkach światowych jest już standardem. Klienci mogą lepiej poznać rozwiązania finansowe, które dają pełną swobodę decyzji w kwestii wyboru spośród kilku wariantów przebiegu umowy kredytowej i spłacają tylko tę część, która stanowi utratę wartości auta podczas jego użytkowania. Dzięki temu, rata może być nawet o 40% niższa w porównaniu ze standardowym kredytem.
- W dzisiejszych czasach mamy do wyboru coraz to nowsze formy posiadania. Zamiast odtwarzać płyty z naszej kolekcji muzycznej, możemy korzystać z platform streamingowych. Za niewielką opłatą miesięczną mamy wówczas dostęp do nieprzebranego katalogu artystów i utworów. Podobnie jest już także filmami i wieloma innymi usługami. Teraz rozrywkę czerpiemy wprost z Internetu, w abonamencie. To bardzo opłacalna i wygodna forma posiadania. Dlaczego zatem nie mielibyśmy w ten sam sposób cieszyć się autem? Naszym zdaniem produkty finansowe oparte na częściowej spłacie wartości użytkowanego auta to znakomite rozwiązanie, do którego chcemy systematycznie zachęcać naszych klientów – mówi Bartosz Suchecki, Kierownik Wydziału Rozwoju Produktu i Innowacji w Toyota Financial Services.
Na dzień dzisiejszy finansowanie oparte o ratę balonową oraz cykliczną wymianę auta, stanowi już połowę wszystkich pojazdów finansowanych przez Toyota Financial Services.
W ramach kampanii edukacyjnej promującej ideę tych produktów finansowych, Toyota Financial Services uruchomił dedykowaną stroną internetową zawierającą wszelkie szczegóły dotyczące finansowania TCM (Trade Cycle Management), kalkulator rat kredytowych oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Dodatkowo prowadzone są aktywności w Internecie obejmujące m.in. poradnikowe materiały na popularnych serwisach internetowych oraz edukacyjne działania w mediach społecznościowych.
Korzystając z produktów finansowych z ratą balonową, klienci nie muszą spłacać całej wartości samochodu, a jedynie oszacowaną na wstępie utratę jego wartości w okresie obowiązywania umowy kredytowej. Po zakończeniu finansowania mogą przesiąść się do nowego auta, wyposażonego w nowsze technologie, objętego gwarancją producenta, z jeszcze większą niezawodnością i co bardzo ważne – jeszcze lepiej dbającego o środowisko.
Przykładem tego typu produktu w ofercie Toyota Financial Servies, jest Kredyt niższych rat. W jego ramach klienci sami decydują o wysokości wpłaty własnej oraz otrzymują gwarancję niskiej raty, dzięki konstrukcji produktu opartego o ratę balonową.
- Dzięki finansowaniu z cykliczną wymianą samochodu możemy korzystać z coraz to bardziej zaawansowanych osiągnięć technologicznych oraz przyczyniać się do ochrony środowiska - bo każda kolejna generacja Toyoty spełnia jeszcze bardziej restrykcyjne normy spalania i posiada coraz nowszej generacji napędy hybrydowe. Dodatkowo, elastyczne formy finansowania dają nam możliwość bezgotówkowej wymiany samochodu – mówi Bartosz Suchecki.
Finansowanie z ratą balonową jest elastyczne i wygodne nie tylko na początku, ale również w końcowej fazie. Po upływie okresu kredytowania, klienci mogą wybrać jedną z trzech wygodnych dla siebie opcji zakończenia umowy:
- Po 3 lub 4 latach zostawiają swój samochód w rozliczeniu Dilerowi i wybierają nową Toyotę
- Zatrzymują swoją Toyotę, a spłatę ostatniej raty refinansują w ramach nowej umowy kredytowej
- Spłacają ostatnią ratę w całości i zatrzymują swoją obecną Toyotę
Strona internetowa kampanii edukacyjnej: www.toyotabank.pl/przyszlosc-finansowania-auta
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej
„Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe
Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.