Komunikaty PR

Cykliczna wymiana auta - nowa kampania edukacyjna Toyota Financial Services

2021-05-17  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Financial Services wystartowała z kampanią edukacyjną mającą na celu promocję idei produktów finansowych opartych o tzw. ratę balonową oraz o cykliczną wymianę auta, która na wielu rynkach światowych jest już standardem. Klienci mogą lepiej poznać rozwiązania finansowe, które dają pełną swobodę decyzji w kwestii wyboru spośród kilku wariantów przebiegu umowy kredytowej i spłacają tylko tę część, która stanowi utratę wartości auta podczas jego użytkowania. Dzięki temu, rata może być nawet o 40% niższa w porównaniu ze standardowym kredytem.

 

- W dzisiejszych czasach mamy do wyboru coraz to nowsze formy posiadania. Zamiast odtwarzać płyty z naszej kolekcji muzycznej, możemy korzystać z platform streamingowych. Za niewielką opłatą miesięczną mamy wówczas dostęp do nieprzebranego katalogu artystów i utworów. Podobnie jest już także filmami i wieloma innymi usługami. Teraz rozrywkę czerpiemy wprost z Internetu, w abonamencie. To bardzo opłacalna i wygodna forma posiadania. Dlaczego zatem nie mielibyśmy w ten sam sposób cieszyć się autem? Naszym zdaniem produkty finansowe oparte na częściowej spłacie wartości użytkowanego auta to znakomite rozwiązanie, do którego chcemy systematycznie zachęcać naszych klientów – mówi Bartosz Suchecki, Kierownik Wydziału Rozwoju Produktu i Innowacji w Toyota Financial Services.

Na dzień dzisiejszy finansowanie oparte o ratę balonową oraz cykliczną wymianę auta, stanowi już połowę wszystkich pojazdów finansowanych przez Toyota Financial Services.

W ramach kampanii edukacyjnej promującej ideę tych produktów finansowych, Toyota Financial Services uruchomił dedykowaną stroną internetową zawierającą wszelkie szczegóły dotyczące finansowania TCM (Trade Cycle Management), kalkulator rat kredytowych oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Dodatkowo prowadzone są aktywności w Internecie obejmujące m.in. poradnikowe materiały na popularnych serwisach internetowych oraz edukacyjne działania w mediach społecznościowych.

Korzystając z produktów finansowych z ratą balonową, klienci nie muszą spłacać całej wartości samochodu, a jedynie oszacowaną na wstępie utratę jego wartości w okresie obowiązywania umowy kredytowej. Po zakończeniu finansowania mogą przesiąść się do nowego auta, wyposażonego w nowsze technologie, objętego gwarancją producenta, z jeszcze większą niezawodnością i co bardzo ważne – jeszcze lepiej dbającego o środowisko.

Przykładem tego typu produktu w ofercie Toyota Financial Servies, jest Kredyt niższych rat. W jego ramach klienci sami decydują o wysokości wpłaty własnej oraz otrzymują gwarancję niskiej raty, dzięki konstrukcji produktu opartego o ratę balonową.

 

- Dzięki finansowaniu z cykliczną wymianą samochodu możemy korzystać z coraz to bardziej zaawansowanych osiągnięć technologicznych oraz przyczyniać się do ochrony środowiska - bo każda kolejna generacja Toyoty spełnia jeszcze bardziej restrykcyjne normy spalania i posiada coraz nowszej generacji napędy hybrydowe. Dodatkowo, elastyczne formy finansowania dają nam możliwość bezgotówkowej wymiany samochodu – mówi Bartosz Suchecki.

Finansowanie z ratą balonową jest elastyczne i wygodne nie tylko na początku, ale również w końcowej fazie. Po upływie okresu kredytowania, klienci mogą wybrać jedną z trzech wygodnych dla siebie opcji zakończenia umowy:

  • Po 3 lub 4 latach zostawiają swój samochód w rozliczeniu Dilerowi i wybierają nową Toyotę
  • Zatrzymują swoją Toyotę, a spłatę ostatniej raty refinansują w ramach nowej umowy kredytowej
  • Spłacają ostatnią ratę w całości i zatrzymują swoją obecną Toyotę

 

Strona internetowa kampanii edukacyjnej: www.toyotabank.pl/przyszlosc-finansowania-auta 

 

 

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Po ludzku o PIT-8C Biuro prasowe
2025-03-03 | 09:00

Po ludzku o PIT-8C

Po ludzku o PIT-8C 1 stycznia 2024 roku weszły w życie nowe przepisy, w związku z którymi uczestnik funduszu inwestycyjnego jest zobowiązany do samodzielnego
Finanse Josip Heit, założyciel GSB Germany w wywiadzie na temat przyszłości branży fintech
2025-02-28 | 16:30

Josip Heit, założyciel GSB Germany w wywiadzie na temat przyszłości branży fintech

BUDAPEST, HUNGARY /ACCESS Newswire/ February 28, 2025 / INDEX HUNGARIA IndexHU (Węgry): Panie Heit, bardzo dziękuję za poświęcenie czasu na ten wywiad. Inwestycje w fintech wydają
Finanse Bezpieczeństwo w świecie kryptowalut – jak chronić swoje cyfrowe aktywa?
2025-02-25 | 15:30

Bezpieczeństwo w świecie kryptowalut – jak chronić swoje cyfrowe aktywa?

Wraz z rosnącą popularnością kryptowalut, coraz więcej osób decyduje się na inwestowanie w te cyfrowe aktywa. Jednak dynamiczny rozwój tego rynku niesie ze sobą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.