Komunikaty PR

CUK Ubezpieczenia z pomocą Asystenta Google ułatwi znalezienie najtańszego OC

2020-01-13  |  11:00

CUK Ubezpieczenia wprowadza innowacyjną na skalę Polski usługę oceny wysokości składki OC pojazdu. W czasie krótkiej rozmowy z Asystentem Google możemy sprawdzić, czy nasza oferta OC jest atrakcyjna, czy też może warto pomyśleć o zmianie polisy.  

Voicebot CUK w ciągu zaledwie kilku sekund jest w stanie wykonać operacje niemożliwe dla człowieka – analizuje olbrzymią ilość zagregowanych danych statystycznych, zebranych na podstawie ponad pół miliona wyliczeń składki, przeprowadzonych przez klientów CUK Ubezpieczenia. Na tej podstawie jest w stanie porównać kwotę, jaką klient zapłacił za ubezpieczenie swojego pojazdu, z tym, ile wynosiły podobne składki o zbliżonych parametrach.

Dzięki wykorzystaniu technologii sztucznej inteligencji od Google, z botem rozmawiać możemy swobodnym językiem. Aplikacja przygotowana została w filozofii „voice first”, co oznacza, że można z niej korzystać w pełni głosowo, nie zerkając nawet na ekran smartfona. To ukłon w stronę kierowców, którzy mogą bezpiecznie korzystać z usługi CUK Ubezpieczenia, nie odrywając oczu od drogi, a rąk od kierownicy.

Baza danych obejmuje kilka tysięcy marek i modeli samochodów spotykanych na polskich drogach. Choć bot nie ma problemu z ich prawidłowym rozpoznaniem, na szczególnie trafne wyniki porównania mogą liczyć posiadacze popularnych modeli. Właściciele rzadkich lub luksusowych pojazdów muszą – jak dotychczas – skorzystać z pomocy Agenta CUK Ubezpieczenia, który obliczy ich indywidualną składkę polisy. Rozwiązanie wesprze także klientów w łatwiejszym dotarciu do agenta. Asystent otrzymał bowiem szczegółowe informacje na temat sieci 330 placówek CUK Ubezpieczenia w całej Polsce. Pozwoli to na szybkie znalezienie najbliższej placówki CUK, wytyczy do niej najszybszą trasę dojazdu lub wywoła połączenie telefoniczne bezpośrednio z wybranym Agentem.

Innowacją jest również sam kanał, w którym usługa została udostępniona – Asystent Google, czyli asystent głosowy funkcjonujący na niemal wszystkich smartfonach z systemem Android w Polsce. Do skorzystania z nowej usługi użytkownicy nie muszą pobierać ani instalować niczego na telefonie. Wystarczy, że powiedzą w jego kierunku: „OK Google, porozmawiaj z CUK Ubezpieczenia”.

„W CUK Ubezpieczenia postawiliśmy sobie za cel, aby złożonemu i często mało intuicyjnemu rynkowi ubezpieczeń dać ludzki głos, ciepły i przyjazny dla każdego kierowcy. Zależało nam, aby rozwiązanie bezkolizyjnie przeprowadziło klientów przez proces wyceny i weryfikacji składki ubezpieczenia. Czy to się udało? Zamiast oceniać, zapraszam do rozmowy z naszym Asystentem Google” – komentuje Maciej Kuczwalski, ekspert multiagencji CUK Ubezpieczenia.

 

Akcję „CUK Ubezpieczenia” dla Asystenta Google przygotowała firma K2Bots.AI, tworząca inteligentne chatboty i voiceboty, zdolne do swobodnej rozmowy w języku polskim.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Po ludzku o PIT-8C Biuro prasowe
2025-03-03 | 09:00

Po ludzku o PIT-8C

Po ludzku o PIT-8C 1 stycznia 2024 roku weszły w życie nowe przepisy, w związku z którymi uczestnik funduszu inwestycyjnego jest zobowiązany do samodzielnego
Finanse Josip Heit, założyciel GSB Germany w wywiadzie na temat przyszłości branży fintech
2025-02-28 | 16:30

Josip Heit, założyciel GSB Germany w wywiadzie na temat przyszłości branży fintech

BUDAPEST, HUNGARY /ACCESS Newswire/ February 28, 2025 / INDEX HUNGARIA IndexHU (Węgry): Panie Heit, bardzo dziękuję za poświęcenie czasu na ten wywiad. Inwestycje w fintech wydają
Finanse Bezpieczeństwo w świecie kryptowalut – jak chronić swoje cyfrowe aktywa?
2025-02-25 | 15:30

Bezpieczeństwo w świecie kryptowalut – jak chronić swoje cyfrowe aktywa?

Wraz z rosnącą popularnością kryptowalut, coraz więcej osób decyduje się na inwestowanie w te cyfrowe aktywa. Jednak dynamiczny rozwój tego rynku niesie ze sobą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.