Komunikaty PR

CUK Ubezpieczenia z pomocą Asystenta Google ułatwi znalezienie najtańszego OC

2020-01-13  |  11:00

CUK Ubezpieczenia wprowadza innowacyjną na skalę Polski usługę oceny wysokości składki OC pojazdu. W czasie krótkiej rozmowy z Asystentem Google możemy sprawdzić, czy nasza oferta OC jest atrakcyjna, czy też może warto pomyśleć o zmianie polisy.  

Voicebot CUK w ciągu zaledwie kilku sekund jest w stanie wykonać operacje niemożliwe dla człowieka – analizuje olbrzymią ilość zagregowanych danych statystycznych, zebranych na podstawie ponad pół miliona wyliczeń składki, przeprowadzonych przez klientów CUK Ubezpieczenia. Na tej podstawie jest w stanie porównać kwotę, jaką klient zapłacił za ubezpieczenie swojego pojazdu, z tym, ile wynosiły podobne składki o zbliżonych parametrach.

Dzięki wykorzystaniu technologii sztucznej inteligencji od Google, z botem rozmawiać możemy swobodnym językiem. Aplikacja przygotowana została w filozofii „voice first”, co oznacza, że można z niej korzystać w pełni głosowo, nie zerkając nawet na ekran smartfona. To ukłon w stronę kierowców, którzy mogą bezpiecznie korzystać z usługi CUK Ubezpieczenia, nie odrywając oczu od drogi, a rąk od kierownicy.

Baza danych obejmuje kilka tysięcy marek i modeli samochodów spotykanych na polskich drogach. Choć bot nie ma problemu z ich prawidłowym rozpoznaniem, na szczególnie trafne wyniki porównania mogą liczyć posiadacze popularnych modeli. Właściciele rzadkich lub luksusowych pojazdów muszą – jak dotychczas – skorzystać z pomocy Agenta CUK Ubezpieczenia, który obliczy ich indywidualną składkę polisy. Rozwiązanie wesprze także klientów w łatwiejszym dotarciu do agenta. Asystent otrzymał bowiem szczegółowe informacje na temat sieci 330 placówek CUK Ubezpieczenia w całej Polsce. Pozwoli to na szybkie znalezienie najbliższej placówki CUK, wytyczy do niej najszybszą trasę dojazdu lub wywoła połączenie telefoniczne bezpośrednio z wybranym Agentem.

Innowacją jest również sam kanał, w którym usługa została udostępniona – Asystent Google, czyli asystent głosowy funkcjonujący na niemal wszystkich smartfonach z systemem Android w Polsce. Do skorzystania z nowej usługi użytkownicy nie muszą pobierać ani instalować niczego na telefonie. Wystarczy, że powiedzą w jego kierunku: „OK Google, porozmawiaj z CUK Ubezpieczenia”.

„W CUK Ubezpieczenia postawiliśmy sobie za cel, aby złożonemu i często mało intuicyjnemu rynkowi ubezpieczeń dać ludzki głos, ciepły i przyjazny dla każdego kierowcy. Zależało nam, aby rozwiązanie bezkolizyjnie przeprowadziło klientów przez proces wyceny i weryfikacji składki ubezpieczenia. Czy to się udało? Zamiast oceniać, zapraszam do rozmowy z naszym Asystentem Google” – komentuje Maciej Kuczwalski, ekspert multiagencji CUK Ubezpieczenia.

 

Akcję „CUK Ubezpieczenia” dla Asystenta Google przygotowała firma K2Bots.AI, tworząca inteligentne chatboty i voiceboty, zdolne do swobodnej rozmowy w języku polskim.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Ailleron Innovation Forum w Krakowie stało się centrum przełomowych idei i globalnych inspiracji. Liderzy FinTech spotkali się 12 czerwca  w Muzeum Sztuki i Techniki
Finanse Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Finanse Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.