BNP Paribas Faktoring rozwija system do obsługi transakcji faktoringowych
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
BNP Paribas Faktoring, przy wsparciu i bezpośredniej współpracy ze swoimi klientami, rozwija system online do obsługi transakcji faktoringowych. Intuicyjny system e-trade charakteryzuje się swobodną wymianą danych pomiędzy klientem a faktorem przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa, przyjaznym i prostym w obsłudze interfejsem oraz dostępem do wielu raportów sprawozdawczych, które można dowolnie definiować w zależności od indywidualnych potrzeb. Ponadto, jest dostępny online w cyklu 24/7.
Każdy nowy klient BNP Paribas Faktoring uzyskuje dostęp do innowacyjnego systemu faktoringowego, który w ostatnim czasie przeszedł zaawansowaną transformację. Zapewnia szeroki wybór poziomów funkcjonalności oraz różne scenariusze akceptacji działań użytkownika. Klient, po zarejestrowaniu faktur w systemie faktora, co odbywa się poprzez zgłoszenie jedynie danych z wystawionych faktur, może zdecydować, za które faktury chce wcześniej otrzymać środki z wystawionych faktur. Dzięki przyjaznemu dla użytkownika systemowi e-trade, usługa faktoringu jest elastyczną formą finansowania – dostosowuje się do aktualnych potrzeb przedsiębiorstwa, pozwalając na korzystanie z udzielonego limitu jedynie w razie potrzeby i często w 100% zapewniając bieżące finansowanie firmy.
Rozwijany przez nas system e-trade jest doskonałym przykładem skutecznego wdrożenia automatycznych procesów do obsługi faktoringu. Nie byłoby to jednak możliwe, gdybyśmy nie zderzyli naszej wizji z realnymi potrzebami Klientów. Przeprowadziliśmy szereg rozmów i odbyliśmy wiele spotkań, aby poznać ich punkt widzenia, jako finalnych użytkowników systemu, to właśnie do nich należało ostatnie słowo. Przejrzysty język, nowoczesna szata graficzna, praktyczne zastosowanie oraz wprowadzone funkcjonalności powstały w odpowiedzi na zgłoszone potrzeby. Rozwijając system, nie domyślamy się, nasze propozycje konsultujemy bezpośrednio z Klientami. Takie podejście jest kluczowe, aby udostępniać system faktoringowy, dzięki któremu stale wyznaczamy trendy – mówi Edyta Oszajca, kierowniczka zespołu ds. relacji z klientami w BNP Paribas Faktoring.
Faktoring pozwala przedsiębiorcy otrzymać pieniądze szybciej niż wynika to z terminu płatności określonego na fakturze, nawet zaraz po jej wystawieniu. Wszystko dzięki narzędziom faktoringowym, za pomocą których faktura w momencie przesłania do kontrahenta, trafia jednocześnie do firmy faktoringowej, która może ją sfinansować. W efekcie klient faktoringowy może otrzymać środki jeszcze tego samego dnia. Natomiast źródłem spłaty faktoringu są wpłaty dokonywane przez kontrahentów w terminie płatności określonym na fakturze.
Korzystanie z systemu e-trade niesie za sobą szereg korzyści. Klient na bieżąco może zarządzać listą swoich kontrahentów, ma możliwość wieloosobowej akceptacji wniosków o finansowanie faktur, może korzystać z dedykowanych szkoleń online wspierających korzystanie z systemu oraz samodzielnie tworzyć szczegółowe raporty ułatwiające obsługę faktoringu.

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.