Aplikacja Idea Banku dołącza do Huawei AppGallery
Idea Bank, specjalizujący się w obsłudze małych i średnich przedsiębiorstw, dołączył do Huawei AppGallery, autorskiego sklepu Huawei z aplikacjami. Aplikacja mobilna Idea Banku jest trzecią aplikacją bankową dostępną w AppGallery, która docelowo zostanie zintegrowana z Huawei Mobile Services, ekosystemem usług mobilnych Huawei.
Aplikacja Idea Banku w Huawei AppGallery jest na razie dostępna dla urządzeń Huawei korzystających z Google Mobile Services. Kolejnym etapem będzie jej pełna integracja z Huawei Mobile Services, dzięki czemu aplikacja stanie się dostępna dla użytkowników najnowszych urządzeń w portfolio marki, takich jak smartfony z serii P40, nowe telefony z serii Y – Y6p i Y5p, smartfony z serii Mate 30, a także innowacyjny, składany smartfon Mate Xs. O HMS oparte są także najnowsze tablety Huawei – MatePad Pro i MatePad T8.
– Cieszymy się, że do Huawei AppGallery dołączył bank, którego oferta dedykowana jest przedsiębiorstwom, także tym najmniejszym. To otwiera nam nowe możliwości promocji naszego ekosystemu usług mobilnych i produktów na nim opartych - mówi Witold Walczak, dyrektor rozwoju ekosystemu w Huawei CBG Polska.
– Zdecydowaliśmy się na udostępnienie aplikacji mobilnej Idea Bank w sklepie AppGallery, ponieważ urządzenia Huawei cieszą się w Polsce dużą popularnością. Użytkownicy tej marki to już dzisiaj liczna grupa korzystająca z naszej bankowej aplikacji. Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom wygodnego i bezpiecznego dostępu do cyfrowych rozwiązań. Zależy nam na tym, aby mogli mobilnie bankować niezależnie od tego, jakiej marki urządzenia mają w kieszeni – mówi Piotr Ćwiertnia, Dyrektor Biura Bankowości Internetowej w Idea Banku.
Idea Bank specjalizuje się w usługach bankowych i finansowych dla mikro, małych i średnich firm. Powstał, by w sposób innowacyjny wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich planów. W ofercie banku dostępne są m.in. konta firmowe, nowoczesna bankowość dla firm – Idea Cloud, dostęp do szybkich kredytów online, lokaty bankowe, karty debetowe, terminale płatnicze, kasoterminal, atrakcyjny leasing i wiele form faktoringu.
Idea Bank to trzeci po mBanku i PKO BP gracz sektora bankowego dołączający do sklepu Huawei AppGallery, w którym w tej chwili znajduje się już ponad 900 polskich aplikacji (a w skali globalnej – prawie 33 tysiące aplikacji, nie licząc rynku chińskiego). Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 390 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu Huawei Mobile Services, w skład w której wchodzą też takie usługi jak Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.
Huawei jest drugim największym producentem smartfonów na świecie – awansował na tę pozycję w połowie 2018 roku. Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach, docierając do ponad 1/3 ludzkości. Firma posiada 16 centrów badań i rozwoju w różnych częściach świata, m.in. w Niemczech, Szwecji, Rosji, w Indiach i Chinach. Huawei Consumer Business Group jest jedną z trzech grup biznesowych Huawei i odpowiada za szerokie portfolio produktowe, w tym smartfony, laptopy, tablety i wearables, a także domowe routery oraz usługi w chmurze.
SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej
„Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe
Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.