Agnieszka Fieback nową członkinią zarządu BNP Paribas Faktoring
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
BNP Paribas Faktoring informuje o zmianach w zarządzie spółki. Do grona członków zarządu dołączyła Agnieszka Fieback, doświadczona ekspertka z bogatym doświadczeniem w sektorze bankowym i faktoringowym.
Agnieszka Fieback będzie odpowiadać za rozwój działań sprzedażowych oraz nadzór nad departamentem sprzedaży. Jej wiedza i umiejętności, zdobyte na przestrzeni ponad dwóch dekad pracy w BNP Paribas Bank Polska, gdzie pełniła funkcję dyrektorki biura bankowości korporacyjnej, stanowią solidne podstawy do dalszego wzmacniania pozycji BNP Paribas Faktoring na rynku. Przez ostatnie trzy lata Agnieszka Fieback była związana z firmą w roli dyrektorki ds. sprzedaży.
Objęcie roli członkini zarządu lidera usług faktoringowych w Polsce to dla mnie ogromne wyróżnienie. Z wielkim entuzjazmem podchodzę do nowego zadania. Współpracując z zespołem ludzi pełnych energii i pasji, którzy są ekspertami w swojej dziedzinie, będziemy dalej wzmacniać pozycję BNP Paribas Faktoring, budując silne i długoletnie relacje z naszymi klientami. Moją ambicją jest w pełni wykorzystywać potencjał, jakim jest pozycja faktora oraz przynależność do grupy BNP Paribas, poprzez dostarczanie naszym klientom rozwiązań wspierających ich rozwój oraz cele strategiczne – mówi Agnieszka Fieback.
Warto podkreślić, że wraz z objęciem nowej roli przez Agnieszkę Fieback, skład zarządu BNP Paribas Faktoring w 50% tworzyć będą kobiety, co wpisuje się w zaangażowanie firmy na rzecz różnorodności i równości w miejscu pracy.
BNP Paribas Faktoring jest liderem w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań faktoringowych, wspierającym przedsiębiorstwa w optymalizacji płynności finansowej i zarządzaniu ryzykiem kredytowym. Firma jest częścią Grupy BNP Paribas, jednego z największych banków na świecie.

Po ludzku o PIT-8C

Josip Heit, założyciel GSB Germany w wywiadzie na temat przyszłości branży fintech

Bezpieczeństwo w świecie kryptowalut – jak chronić swoje cyfrowe aktywa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Europa zapowiada walkę o bezpieczeństwo lekowe. Wsparcie dla tych inwestycji ma się znaleźć w przyszłym budżecie UE
Zaledwie 23 proc. światowej produkcji farmaceutycznej pokrywa Europa. Bardzo dynamicznie rośnie potencjał wytwórczy Azji i może się ona wysunąć na pozycję lidera. Ministrowie zdrowia krajów Unii Europejskiej są zgodni co do tego, że Europa powinna się stać atrakcyjnym rynkiem inwestycyjnym dla przemysłu farmaceutycznego i dążyć do samowystarczalności w produkcji leków i substancji czynnych niezbędnych do ich wytwarzania. Wciąż jednak przedsiębiorcy napotykają bariery biurokratyczne, a wsparcie krajowe i unijne dla inwestorów jest nadal niewystarczająco atrakcyjne.
Konsument
Za pół roku zacznie obowiązywać w Polsce system kaucyjny. Polacy obawiają się jego uciążliwości

1 października br. w Polsce zacznie obowiązywać system kaucyjny. Nie wszyscy konsumenci zdają sobie sprawę z tego, jakimi regułami będzie się rządzić. Eksperci podkreślają jednak, że podejście społeczeństwa jest pozytywne, choć wdrażaniu systemu towarzyszą pewne obawy. Ich zdaniem nie da się pewnie uniknąć na początku błędów i frustracji, ale pozytywne jest już to, że system zacznie działać.
Edukacja
W cyfrowym świecie spada umiejętność koncentracji. Uważność można ćwiczyć od najmłodszych lat

Poziom koncentracji młodzieży funkcjonującej w trybie multiscreeningu spada poniżej poziomu umożliwiającego efektywną naukę – wskazują eksperci NASK. Cyfrowe bodźce sprawiają, że mniejsza jest też zdolność do głębokiego przetwarzania informacji. By poradzić sobie z wyzwaniami, jakie wiążą się z rozwojem cyfrowym, kluczowe jest rozwijanie umiejętności społecznych od najmłodszych lat, m.in. uważności. Fundacja Orange w ramach programu MegaMisja chce budować takie kompetencje u przedszkolaków i młodszych uczniów.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.