Komunikaty PR

Agnieszka Fieback nową członkinią zarządu BNP Paribas Faktoring

2024-10-07  |  17:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.03 MB )

BNP Paribas Faktoring informuje o zmianach w zarządzie spółki. Do grona członków zarządu dołączyła Agnieszka Fieback, doświadczona ekspertka z bogatym doświadczeniem w sektorze bankowym i faktoringowym.

Agnieszka Fieback będzie odpowiadać za rozwój działań sprzedażowych oraz nadzór nad departamentem sprzedaży. Jej wiedza i umiejętności, zdobyte na przestrzeni ponad dwóch dekad pracy w BNP Paribas Bank Polska, gdzie pełniła funkcję dyrektorki biura bankowości korporacyjnej, stanowią solidne podstawy do dalszego wzmacniania pozycji BNP Paribas Faktoring na rynku. Przez ostatnie trzy lata Agnieszka Fieback była związana z firmą w roli dyrektorki ds. sprzedaży.

Objęcie roli członkini zarządu lidera usług faktoringowych w Polsce to dla mnie ogromne  wyróżnienie. Z wielkim entuzjazmem podchodzę do nowego zadania. Współpracując z zespołem ludzi pełnych energii i pasji, którzy są ekspertami w swojej dziedzinie, będziemy dalej wzmacniać pozycję BNP Paribas Faktoring, budując silne i długoletnie relacje z naszymi klientami. Moją ambicją jest w pełni wykorzystywać potencjał, jakim jest pozycja faktora oraz przynależność do grupy BNP Paribas, poprzez dostarczanie naszym klientom rozwiązań wspierających ich rozwój oraz cele strategiczne – mówi Agnieszka Fieback.

Warto podkreślić, że wraz z objęciem nowej roli przez Agnieszkę Fieback, skład zarządu BNP Paribas Faktoring w 50% tworzyć będą kobiety, co wpisuje się w zaangażowanie firmy na rzecz różnorodności i równości w miejscu pracy.

BNP Paribas Faktoring jest liderem w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań faktoringowych, wspierającym przedsiębiorstwa w optymalizacji płynności finansowej i zarządzaniu ryzykiem kredytowym. Firma jest częścią Grupy BNP Paribas, jednego z największych banków na świecie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej Biuro prasowe
2024-11-20 | 08:30

SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej

Jednym z wyzwań, z jakim mierzą się firmy faktoringowe, są przypadki oszustw związanych z dublowaniem obsługi tych samych faktur przez różne podmioty. Nowa platforma SWIFF (System
Finanse „Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe
2024-11-04 | 17:30

„Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe

Internet to nieskończona przestrzeń możliwości i wygody, ale również potencjalne pole pułapek. Z roku na rok rośnie liczba zagrożeń związanych z aktywnością online, od oszustw
Finanse Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami
2024-10-22 | 16:00

Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami

W obliczu wymagającej sytuacji gospodarczej, zarządzanie płynnością finansową firm staje się coraz większym wyzwaniem. Zmienne warunki makroekonomiczne, wyższe koszty prowadzenia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.