Komunikaty PR

Finał III edycji akcji marki Wawel i Frisco.pl

2022-01-18  |  10:00
Biuro prasowe

W ramach tegorocznej edycji świątecznej akcji „Zostań pomocnikiem Św. Mikołaja” realizowanej przez Wawel i Fundację „Wawel z Rodziną” do wybranych domów dziecka w Warszawie, Krakowie, Poznaniu oraz Wrocławiu trafiło kilka tysięcy sztuk słodyczy! Partnerem akcji już po raz III został sklep internetowy Frisco.pl.

„Zostań pomocnikiem Świętego Mikołaja” to cykliczna akcja realizowana od 13 lat przez Wawel i Fundację „Wawel z Rodziną”. Do tej pory, dzięki projektowi pracownicy marki Wawel w ramach wolontariatu przekazali aż 132 ton słodyczy ponad 440 placówkom opiekuńczo-wychowawczym w całej Polsce.

W ramach III edycji świątecznej akcji „Zostań pomocnikiem Świętego Mikołaja”, dzięki zaangażowaniu konsumentów sklepu internetowego Frisco.pl do podopiecznych domów dziecka przekazano  kilka tysięcy sztuk czekolad.

Mechanizm tegorocznej akcji polegał na zakupie przez konsumentów na stronie sklepu internetowego Frisco.pl dwóch produktów marki Wawel oznaczonych symbolem „Kupujesz – Pomagasz”, a trzeci - Czekolada Mleczna Truskawkowa 100g - trafiła do jednej z czterech Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych: Zespołu do Obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych nr 1 w Warszawie przy ul. Jaktorowskiej 6, Centrum Administracyjnego Nr 1 Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych w Krakowie przy ul. Dunajewskiego 5, Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania przy ul. Lekcyjnej 29 i do Centrum Wspierania Rodzin ''Swoboda'' w Poznaniu przy ul. Swoboda 59.

- Cieszymy się, że także w tym roku akcja okazała się dużym sukcesem. Ponownie kilka tysięcy sztuk słodyczy trafiło do wybranych domów dziecka. Jesteśmy dumni, że wspólnie z naszymi konsumentami mogliśmy znów zostać Pomocnikami św. Mikołaja - mówi Sylwia Warnecka, Wiceprezes Fundacji “Wawel z Rodziną”.


Fundacja „Wawel z Rodziną” od 2008 roku aktywnie kontynuuje działalność dobroczynną firmy Wawel. W swoich działaniach wspiera inicjatywy poszerzające wiedzę, zdolności dzieci, tak, żeby było im łatwiej wejść w dorosłe życia. Aktywnie angażuje się w pomoc społeczną i edukacyjną oraz wspieranie polskich rodzin, osób i instytucji sprawujących opiekę zastępczą nad dziećmi. Fundacja aktywnie wspiera także świetlice środowiskowe. W 2018 roku uruchomiła innowacyjny program społeczny „Dobro od Dziecka”, który wspiera wychowawców w codziennej pracy z dziećmi i młodzieżą.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Aplikacja Escapecity wyróżniona w konkursie ODYS 2024 Biuro prasowe
2024-12-31 | 16:00

Aplikacja Escapecity wyróżniona w konkursie ODYS 2024

Krakowska Izba Turystyczna przyznała wyróżnienie w konkursie ODYS 2024 twórcom aplikacji mobilnej Escapecity – firmie Gamescape. Uroczysta gala rozdania nagród w
Firma Zalety poleasingowych laptopów biznesowych dla małych firm
2024-12-23 | 15:50

Zalety poleasingowych laptopów biznesowych dla małych firm

Poleasingowe laptopy biznesowe to doskonałe rozwiązanie dla małych firm, oferując wydajność i niezawodność w przystępnej cenie. Dowiedz się, dlaczego warto rozważyć
Firma Xtreme Fitness Gyms stawia na innowacje
2024-12-20 | 01:00

Xtreme Fitness Gyms stawia na innowacje

Xtreme Fitness Gyms, lider na polskim rynku fitness, ogłasza strategiczne partnerstwo z ABC Fitness, globalnym dostawcą innowacyjnych rozwiązań technologicznych dla branży fitness. W ramach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.