Komunikaty PR

Fanex z nowym Centrum Dystrybucji

2022-11-25  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Fanex – polski producent sosów i dodatków spożywczych dla branży HoReCa, wzmacnia swoje zaplecze logistyczno-magazynowe i uruchamia Centrum Dystrybucji o powierzchni 5,5 tys. m2 w Parku Logistycznym EQT Exeter Radonice. Nowa inwestycja pozwoli firmie na jeszcze bardziej elastyczne podejście do klientów oraz zminimalizuje czas realizacji zleceń.

Fanex prowadzi swoją działalność w Polsce od 1988 r. Firma od lat posiada ugruntowaną pozycję na rynku sosów i dodatków gastronomicznych. Swoje produkty z powodzeniem eksportuje także na rynkach zagranicznych. W związku z ambitnymi planami biznesowymi, Fanex zdecydował się na stworzenie swojego Centrum Dystrybucji, uniezależniając się tym samym od operatorów logistycznych.

Centrum Dystrybucji Fanex, powstało z połączenia dwóch magazynów, zewnętrznego zarządzanego przez operatora logistycznego oraz magazynu przyzakładowego. Fanex zajął ok 5,5 tys. m2 powierzchni magazynowej z łączną ilością miejsc paletowych przekraczającą 6,3 tyś. oraz powierzchnię biurową 600 m2. W skład inwestycji wchodzi także całkowicie nowa infrastruktura – m.in. regały, wózki widłowe z całym osprzętem, czy też nowy WMS (system zarządzania magazynem) zakupiony w drodze przetargu od firmy Logifact, która przedstawiła najlepszą i najbardziej dopasowaną pod potrzeby firmy ofertą.

- Rozwój naszej firmy jest obecnie bardzo dynamiczny. Stąd pojawiła się naturalna potrzeba zwiększenia mocy produkcyjnej. Po wielu analizach stwierdziliśmy, że możemy skorzystać z infrastruktury przyzakładowych hal magazynowych, a składowanie i dystrybucję przenieść do sąsiedniego EQT Exeter Park Radonice. Pozwoliło nam to na uniezależnienie się od operatora logistycznego. W zasadzie kilka dni po otwarciu, utwierdziliśmy się w przekonaniu o słuszności tej inwestycji – jesteśmy teraz jeszcze bardziej elastyczni wobec naszych Klientów i znacząco zredukowaliśmy czas realizacji zamówień – mówi Monika Kurowska, Dyrektor Logistyki i Sprzedaży w Fanex.

Obecnie do grona kluczowych klientów Fanex należą m.in. sieci gastronomiczne, dystrybutorzy HoReCa, restauracje, bary bistro, hotele, firmy cateringowe, stacje paliw, food trucki i wszelkiego rodzaju punkty typu convenience store.

Oprócz sprzedaży na rynku krajowym, produkty Fanex eksportowane są również na wiele rynków zagranicznych – m.in. do Danii, Niemiec, Anglii, USA, krajów skandynawskich, Węgier, Rumunii, Czech, Słowacji czy Chorwacji.

 

***

Fanex jest polską firmą rodzinna z 35 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.

Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.

W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fanex
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej Biuro prasowe
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Firma

Duża część zużytych opon trafia do spalenia. Jednak 85 proc. surowców z nich dałoby się ponownie wykorzystać

W Polsce co roku na rynek trafia między 280 tys. a 350 tys. ton opon. Tylko część z nich po zużyciu idzie do przetworzenia, choć krajowe zakłady recyklingu mogłyby zagospodarować całość. Coraz popularniejszy jest recykling materiałowy oraz chemiczny. W procesie pirolizy powstają wartościowe produkty, takie jak sadza techniczna, olej popirolityczny czy stal, które mogą zastąpić surowce pierwotne przy produkcji nowych opon.

Konsument

Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.