Fanex z nowym Centrum Dystrybucji
Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Fanex – polski producent sosów i dodatków spożywczych dla branży HoReCa, wzmacnia swoje zaplecze logistyczno-magazynowe i uruchamia Centrum Dystrybucji o powierzchni 5,5 tys. m2 w Parku Logistycznym EQT Exeter Radonice. Nowa inwestycja pozwoli firmie na jeszcze bardziej elastyczne podejście do klientów oraz zminimalizuje czas realizacji zleceń.
Fanex prowadzi swoją działalność w Polsce od 1988 r. Firma od lat posiada ugruntowaną pozycję na rynku sosów i dodatków gastronomicznych. Swoje produkty z powodzeniem eksportuje także na rynkach zagranicznych. W związku z ambitnymi planami biznesowymi, Fanex zdecydował się na stworzenie swojego Centrum Dystrybucji, uniezależniając się tym samym od operatorów logistycznych.
Centrum Dystrybucji Fanex, powstało z połączenia dwóch magazynów, zewnętrznego zarządzanego przez operatora logistycznego oraz magazynu przyzakładowego. Fanex zajął ok 5,5 tys. m2 powierzchni magazynowej z łączną ilością miejsc paletowych przekraczającą 6,3 tyś. oraz powierzchnię biurową 600 m2. W skład inwestycji wchodzi także całkowicie nowa infrastruktura – m.in. regały, wózki widłowe z całym osprzętem, czy też nowy WMS (system zarządzania magazynem) zakupiony w drodze przetargu od firmy Logifact, która przedstawiła najlepszą i najbardziej dopasowaną pod potrzeby firmy ofertą.
- Rozwój naszej firmy jest obecnie bardzo dynamiczny. Stąd pojawiła się naturalna potrzeba zwiększenia mocy produkcyjnej. Po wielu analizach stwierdziliśmy, że możemy skorzystać z infrastruktury przyzakładowych hal magazynowych, a składowanie i dystrybucję przenieść do sąsiedniego EQT Exeter Park Radonice. Pozwoliło nam to na uniezależnienie się od operatora logistycznego. W zasadzie kilka dni po otwarciu, utwierdziliśmy się w przekonaniu o słuszności tej inwestycji – jesteśmy teraz jeszcze bardziej elastyczni wobec naszych Klientów i znacząco zredukowaliśmy czas realizacji zamówień – mówi Monika Kurowska, Dyrektor Logistyki i Sprzedaży w Fanex.
Obecnie do grona kluczowych klientów Fanex należą m.in. sieci gastronomiczne, dystrybutorzy HoReCa, restauracje, bary bistro, hotele, firmy cateringowe, stacje paliw, food trucki i wszelkiego rodzaju punkty typu convenience store.
Oprócz sprzedaży na rynku krajowym, produkty Fanex eksportowane są również na wiele rynków zagranicznych – m.in. do Danii, Niemiec, Anglii, USA, krajów skandynawskich, Węgier, Rumunii, Czech, Słowacji czy Chorwacji.
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z 35 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.
Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?
Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!
Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
P. Serafin: Potrzebujemy bardziej elastycznego unijnego budżetu. UE musi ponownie stać się synonimem innowacyjności i konkurencyjności
Nowy komisarz UE ds. budżetu, zwalczania nadużyć finansowych i administracji publicznej Piotr Serafin wskazuje, że budżet na kolejną perspektywę finansową UE powinien być bardziej elastyczny, by można było reagować w razie wystąpienia nieprzewidywalnych zdarzeń. W najbliższych miesiącach będą trwały konsultacje z państwami członkowskimi i Parlamentem Europejskim na temat priorytetowych obszarów na przyszłą siedmiolatkę.
Ochrona środowiska
Pozew przeciwko Skarbowi Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Może to wpłynąć na przyszłe regulacje
Fundacja ClientEarth w imieniu dwóch osób chorych na astmę pozwała właśnie Skarb Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Po raz pierwszy w Polsce sąd będzie musiał zbadać, czy istnieje bezpośredni związek między zanieczyszczeniem powietrza a poważnymi schorzeniami. To przełomowa sprawa, która może zmienić sposób egzekwowania prawa do życia i zdrowia.
Ochrona środowiska
Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.