Fanex wspiera pikantną promocję na stacjach MOYA

Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Fanex – polski producent sosów i dodatków gastronomicznych dla branży HoReCa, wspiera najnowszą promocję w konceptach Caffe MOYA na stacjach paliw MOYA. W ramach akcji „Więcej chilli taniej”, klienci kupując dwa hot-dogi z nową parówką chilli, trzeciego dostają w prezencie, przy zakupie trzech hot-dogów – dostaną pięć, a przy zakupie pięciu – aż siedem. Za podkreślenie ognistego smaku przekąsek, odpowiadają pikantne sosy Fanex – Sriracha oraz Serowy Chili.
Fanex w ramach współpracy gastronomicznej z konceptami Caffe MOYA, dostarcza dwa wyjątkowo pikantne sosy, które są dodatkami do najnowszej oferty promocyjnej – „Więcej chilli taniej”. Mechanizm nowej akcji to tzw. wielosztuki – trzy hot-dogi w cenie dwóch, pięć w cenie trzech, a siedem w cenie pięciu.
Hot-dog od lat jest najpopularniejszą przekąską na stacjach paliw. Aktualna promocja na stacjach MOYA, skierowana jest głównie do zwolenników nieco ostrzejszych smaków. Klienci zamawiając hot-dogi z nową parówką chilli, mogą podkreślić ich smak jednym z dwóch pikantnych sosów Fanex.
Sriracha to egzotyczna, bardzo ostra i wyrazista odmiana paprykowego sosu, inspirowana tajską kuchnią. Receptura oparta o papryczki chili została stworzona w odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania klientów, którzy coraz częściej preferują smaki z dużą nutą pikanterii.
Serowy Chili to z kolei połączenie smaku kremowego sera i intensywnej, wyrazistej nuty ostrego chili. Jest jednym z najpopularniejszych sosów z oferty Fanex, który idealnie pasuje do różnego rodzaju słonych przekąsek.
- Widzimy coraz większe zainteresowanie pikantnymi sosami Fanex. Wiele osób chwali sobie ostrzejsze smaki, a część z nich traktuje je nawet jako swoiste wyzwanie kulinarne, z którym chcą się zmierzyć. Już niedługo będziemy mieli dla nich niespodziankę – do naszej oferty trafi wyjątkowa propozycja, charakteryzująca się niebywałą mocą ostrości – mówi Łukasz Dadas, Key Account Manager w firmie Fanex.
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym
Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.