Fanex wprowadza dwa nowe dipy do nachosów: pomidorowy i serowy

Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Fanex - wiodący producent wysokiej jakości sosów i dodatków dla branży gastronomicznej, wprowadza na rynek dwa wyjątkowe dipy do nachosów Tres Amigos. Łagodna Salsa Pomidorowa MILD oraz Serowa Salsa CHEESE to doskonałe połączenie wyrazistych smaków i kreatywności, które znajdą swoje zastosowanie nie tylko przy przekąskach, ale również w wielu daniach nawiązujących na przykład do kuchni meksykańskiej.
Łagodna Slasa Pomidorowa MILD - kwintesencja meksykańskiego smaku
Dip Łagodna Salsa Pomidorowa MILD to prawdziwy festiwal smaków przygotowany z soczystych pomidorów, aromatycznych ziół i wyselekcjonowanych przypraw. Idealny jako dodatek do dań meksykańskich, kanapek czy potraw z grilla. Ten dip nada każdemu daniu niezapomnianego charakteru. To świetny dodatek nie tylko do nachosów - to eksplozja smaków, która doskonale uzupełni każdą przekąskę. Jego półpłynna konsystencja z widocznymi kawałkami warzyw, gwarantuje niezapomnianą podróż po smakach meksykańskiej kuchni.
Serowa Salsa CHEESE: Raj dla zwolenników serowych smaków
Dip Serowy to kompozycja gęstej i kremowej salsy o jasno pomarańczowej barwie, wzbogaconej kawałkami warzyw. Starannie przygotowany z wysokiej jakości składników dip, zadowoli nawet najbardziej wymagające podniebienia. Doskonały zarówno na firmowe, jak i domowe imprezy, spotkania ze znajomymi, także jako dodatek do przekąsek podczas seansu filmowego.
Kremowa konsystencja i intensywny smak sprawiają, że każdy kęs to niezapomniana przyjemność.
- Oba dipy są nie tylko doskonałymi dodatkami do nachosów, ale także wszechstronnymi narzędziami do kulinarnego eksperymentowania. Intensywny smak pomidorów, papryki, cebuli i przypraw Salsy Łagodnej Pomidorowej MILD ,idealnie komponuje się z różnorodnymi przekąskami i daniami, nadając im dodatkowego wymiaru smaku i aromatu. Salsa Dip Serowy CHEESE, to z kolei świetny sposób na urozmaicenie posiłków poprzez wprowadzanie elementu kremowej przyjemności i łagodnego posmaku sera – mówi Łukasz Lisowski, Ekspert ds. Gastronomii oraz Szef Kuchni Fanex.
Oba dipy - Łagodna Slasa Pomidorowa MILD i Serowa Salsa CHEEASE - dostępne są w słoiczkach o pojemności 300 g. Produkty skierowane są do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa. wystarczy skontaktować się z siecią przedstawicieli handlowych Fanex: fanex.pl/przedstawiciele.
Zakupu produktów mogą dokonać także klienci detaliczni, np. poprzez sklep internetowy marki www.sklep.fanex.pl
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku
Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Medycyna
Diagnostyka zaburzeń snu może być łatwiejsza. Inteligentna piżama monitoruje bruksizm i bezdech senny

Naukowcy z Uniwersytetu Cambridge opracowali inteligentną piżamę, której zadaniem jest monitorowanie w warunkach domowych wzorców oddechu podczas snu i wykrywanie jego zaburzeń takich jak bezdech senny, chrapanie czy bruksizm. Jest to możliwe dzięki znajdującym się w materiale zaawansowanym grafenowym czujnikom tensometrycznym. Urządzenie może stać się alternatywą dla często niekomfortowej dla pacjentów diagnostyki w warunkach szpitalnych lub z wykorzystaniem nieporęcznego sprzętu.
Infrastruktura
Energia słoneczna wyprzedziła węgiel jako źródło energii w UE. Tempo dalszego rozwoju zależy od inwestycji w system i sieć

Zgodnie z założeniami strategii planu REPowerEU do 2030 roku na terenie państw członkowskich ma zostać zainstalowanych niemal 600 GW mocy fotowoltaiki słonecznej. Organizacje takie jak SolarPower Europe walczą o to, aby do tego czasu fotowoltaika stała się głównym źródłem energii elektrycznej. O ile w ostatnich latach odnotowano dynamiczne tempo wzrostu produkcji energii słonecznej, o tyle w kolejnych latach na drodze do realizacji planu może stanąć nienadążająca za tempem rozwoju infrastruktura.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.